Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Lacosanostra dijo:[quote author=Lacosanostra link=1238007065/15#16 date=1238042695]Tema sorteo foro:
Bona nit a tothom!!!
Volia exposar una idea que s'ha comentat avui en petit comité mentre bebiem cervesa i ploravem la pèrdua de l'oportunitat
de remenar la moto del Piojoso per falta de peces.
S'ha parlat de fer una comanda conjunta de butlletes a nom de La Cosa Nostra, aportant tots la mateixa cantitat, i si per una
casualitat ens toqués, tornar a sortejar el premi íntegre entre els que hagin participat, aprofitant alguna de les sortides
o trobades groses que fem regularment. La idea era comprar 5 butlletes cadasqú (ELS QUE VULGUIN), que son 15 euros
per cap. Si la idea agrada, posarem una llista i qui vulgui que s'apunti. Quan siguem una colla, una setmana abans, avisarem
del tancament de llistes, de manera que qui no s'hagi manifestat pugui fer-ho. Un cop les llistes tancades farem la comanda com
a La Cosa Nostra i a esperar tenir sort al sorteig.
Apa, ja podeu opinar al respecte. Si hi ha quorum, demà començarem amb la llista.
kike CS dijo:Albur como te veo animado y con ganasCà la Cristina está en Viladamat. Ale! ya puedes ir preparando la rutilla p'al sábado. Yo también "solo mañanas". ;D ;D ;D ;D
Xavi y Mey: Muy guapas las fotos, la teca y la compañía. Os lo deberiais pasar de colló de mico. :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Que paseis todos buena verbena y ojito con l@s "petard@s" ;D ;D ;D ;D
![]()
Salut
.
enricp dijo:Re: GIRONA-LCN (2009-35)- SALIDAS Del 19 al 21 JUN
Réplica #138 - Hoy a las 07:14:00 Cita de enricp en Hoy a las 06:56:24:
Xavi RT i Mei RT : Benvinguts, i ben retrobats, espero que us ho hagueu passat molt bé, i que ens veiem ben aviat.
Viatge a Faro : pos este año va a ser que no, toca enrajolar el patio para las fiestas veraniegas.
--------------------------------------------------------------------------------
---------------------
Xavi Mei : bienvenidos y reencontrados, espero que os lo hayais pasado muy bien, y que nos veamos pronto
Viaje a Faro : ya lo habreis entendido
Estupendo, si eso cuando acabes con el tuyo te pasas por mi casa, que como ya habrás aprendido me echas una mano con el mío
Un beso!
albur dijo:[quote author=enricp link=1245742076/0#4 date=1245754675]Re: GIRONA-LCN (2009-35)- SALIDAS Del 19 al 21 JUN
Réplica #138 - Hoy a las 07:14:00 Cita de enricp en Hoy a las 06:56:24:
Xavi RT i Mei RT : Benvinguts, i ben retrobats, espero que us ho hagueu passat molt bé, i que ens veiem ben aviat.
Viatge a Faro : pos este año va a ser que no, toca enrajolar el patio para las fiestas veraniegas.
--------------------------------------------------------------------------------
---------------------
Xavi Mei : bienvenidos y reencontrados, espero que os lo hayais pasado muy bien, y que nos veamos pronto
Viaje a Faro : ya lo habreis entendido
Estupendo, si eso cuando acabes con el tuyo te pasas por mi casa, que como ya habrás aprendido me echas una mano con el mío
Un beso!
albur dijo:A ver, lista de madiquitas para el sábado:
01.-Jesús GS
02.- Pere Deauville
03.-Albur
04.-KikeCS
05.-Enricp?
06.-...
La ruta la tenéis en el otro hilo, pero luego por la tarde la hago en condiciones y la cuelgo aquí. Ya adelanto que habrá dos variantes
pero no como de costumbre, sino que para este sábado tendremos la de los madiquitas pobres y estresados y la de los
madiquitas que tienen dinero y tiempo libre.
Cuando tenga la definitiva le busco nombre ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Un beso! :-*
Pd: Por supuesto, si alguien tiene otra idea o algo que aportar que se manifieste cuanto antes, así me ahorro trabajo ;D ;D ;D
enricp dijo:[quote author=albur link=1245742076/0#7 date=1245757328]A ver, lista de madiquitas para el sábado:
01.-Jesús GS
02.- Pere Deauville
03.-Albur
04.-KikeCS
05.-Enricp
06.-...
La ruta la tenéis en el otro hilo, pero luego por la tarde la hago en condiciones y la cuelgo aquí. Ya adelanto que habrá dos variantes
pero no como de costumbre, sino que para este sábado tendremos la de los madiquitas pobres y estresados y la de los
madiquitas que tienen dinero y tiempo libre.
Cuando tenga la definitiva le busco nombre ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Un beso! :-*
Pd: Por supuesto, si alguien tiene otra idea o algo que aportar que se manifieste cuanto antes, así me ahorro trabajo ;D ;D ;D
Jesús GS dijo:[highlight]Albur[/highlight], que has de poner bien el Título del Post !!! ... Salida del 26 al 28 de Junio
[highlight]TASENLALUNAVALENCIAOQUEEEEEEEEEEEEEEE !!![/highlight]
PD: Pues yo antes de Pirelli ponia metzeler y me ivan muy bien !!!
V'ssss
Jesús GS dijo:[highlight]Albur[/highlight], que has de poner bien el Título del Post !!! ... Salida del 26 al 28 de Junio
TASENLALUNAVALENCIAOQUEEEEEEEEEEEEEEE !!!
[highlight]PD: Pues yo antes de Pirelli ponia metzeler y me ivan muy bien !!![/highlight]
V'ssss
albur dijo:[quote author=kike CS link=1245742076/0#2 date=1245747224]Albur como te veo animado y con ganasCà la Cristina está en Viladamat. Ale! ya puedes ir preparando la rutilla p'al sábado. Yo también "solo mañanas". ;D ;D ;D ;D
Xavi y Mey: Muy guapas las fotos, la teca y la compañía. Os lo deberiais pasar de colló de mico. :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Que paseis todos buena verbena y ojito con l@s "petard@s" ;D ;D ;D ;D
![]()
Salut
.
pere GS dijo:Hola mareta ,como te comente es posible ;D ;D supongo que ya tienes la ruta decidida ..este es el rutometro que nosotros seguimos
que vaya todo bien y cogelo con calma ;D ;D ;D ;D ;D
![]()
![]()
![]()
V,ssssssssss
[highlight]SisoRT dijo:Que bé!!! En aquestes esteu amb sol i abrigats: Combinació perfecte. Aneu escrivint, sort i que continui el bon viatge.
[highlight]mareta dijo:[quote author=SisoRT link=1245742076/15#23 date=1245792119]Que bé!!! En aquestes esteu amb sol i abrigats: Combinació perfecte. Aneu escrivint, sort i que continui el bon viatge.
][/img]Panotxa dijo:Soc en George. Hola amics, des de Laponia (Finlandia). No em pogut escriure anbans perque no hem trobat hotels amb Wifi. Bé, de moment tot va perfecte, jo diria que inclús per sobre de les expectatives. L'únic contratemps l'ha possat garmin, pero amb el Panotxa tot es pot solucionar, si més no, portem dos GPS.
Vull/volem agraïr espacialment la presencia dels amics Albur, PereDV i SisoRT, que van venir a despedir-se a Girona el divendres, ens va fer una especial il·lusió.
M'he quedat de pedra al veure les fotos d'en EnricP, jo ni el vaig veure. Gràcies Enric. Però t'em de dir que no has sigut l'únic que ens ha fet fotos en marxa durant aquesta viatge, però si que vas ser el 1º, i on em quedat més favorits. (Ja m'enteneu, oi')
Nota: la maleta esquerra està per estrenar.
Ens va fer molta il·lusió trobar-nos amb en Kuk al vell mig d'Alemanya
Turri, Felicitats.
Xavi i Mei, els kargols bé?
PD: Panotxa diu que te els collons com els lleons... petits i enganxats al cul, o lo que li queda de cul. ;D
Això que sols portem 3.800km fets
Mareta, bon viatge, i tranquil·la, que no et passarà això d'en Panotxa
Pont a Dinamarca travessant el mar del Nord
![]()
Entrada de Finlandia a Haparanda
![]()
[/img]Panotxa dijo:Soc en George. Hola amics, des de Laponia (Finlandia). No em pogut escriure anbans perque no hem trobat hotels amb Wifi. Bé, de moment tot va perfecte, jo diria que inclús per sobre de les expectatives. L'únic contratemps l'ha possat garmin, pero amb el Panotxa tot es pot solucionar, si més no, portem dos GPS.
Vull/volem agraïr espacialment la presencia dels amics Albur, PereDV i SisoRT, que van venir a despedir-se a Girona el divendres, ens va fer una especial il·lusió.
M'he quedat de pedra al veure les fotos d'en EnricP, jo ni el vaig veure. Gràcies Enric. Però t'em de dir que no has sigut l'únic que ens ha fet fotos en marxa durant aquesta viatge, però si que vas ser el 1º, i on em quedat més favorits. (Ja m'enteneu, oi')
Turri, Felicitats.
PD: Panotxa diu que te els collons com els lleons... petits i enganxats al cul, o lo que li queda de cul. ;D
![]()
![]()
][/img]Panotxa dijo:Soc en George. Hola amics, des de Laponia (Finlandia). No em pogut escriure anbans perque no hem trobat hotels amb Wifi. Bé, de moment tot va perfecte, jo diria que inclús per sobre de les expectatives. L'únic contratemps l'ha possat garmin, pero amb el Panotxa tot es pot solucionar, si més no, portem dos GPS.
Turri, Felicitats.
![]()
![]()
Panotxa dijo:Soc en George. Hola amics, des de Laponia (Finlandia). No em pogut escriure anbans perque no hem trobat hotels amb Wifi. Bé, de moment tot va perfecte, jo diria que inclús per sobre de les expectatives. L'únic contratemps l'ha possat garmin, pero amb el Panotxa tot es pot solucionar, si més no, portem dos GPS.
Turri, Felicitats.
![]()
![]()
SisoRT dijo:[highlight]Piojoso[/highlight], acabaràs el post tu tot sol ;D ;D ;D Posats a repetir que sigui amb les cosines
[highlight]Jesús GS dijo:[quote author=mareta link=1245742076/15#25 date=1245827699][quote author=SisoRT link=1245742076/15#23 date=1245792119]Que bé!!! En aquestes esteu amb sol i abrigats: Combinació perfecte. Aneu escrivint, sort i que continui el bon viatge.
que tinguis molt bon viatge, si et dona temps entre parada i parada fes moltes fotos![]()
esperarém la teva crónica, ànims!!
V'sssssssssssssssssss.
pere GS dijo:![]()
bravo...Panotxa y George ,me alegro un monton
![]()
![]()
ahora a disfrutar el momento
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
V,ssssssssss
kike CS dijo:Felicitats Trias!!!! [smiley=beer.gif] [smiley=beer.gif]
Felicitats a la resta de Joans i Joanes... Espero que hagueu passat un bon día.![]()
![]()
![]()
![]()
Felicitats Panotxa i Georges!!!!! Ho heu aconseguit! [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]
Salut!!!
Alf51 dijo:Bona nit,
Se me apunte a la salida del sábado, pero sin mariconadas y si tiene que ser con, pues en la lista de los ricos que esos siempre "dan" :-* :-* :-* :-* :-*
V'ssssssssssss