Hooooooooooooola a tothom !!!!!!!!!
1. Us repetiu més que una arengada ;D ;D (pa que os citais sin añadir ná ?)
2. Avui he pensat: Ves a comprar les millors ametlles i avellanes, que aquella colla s'ho mereixen
3. Després, dèbil que és un, dic: Deuen ser bones, oi ?
4. Em convenço: Seria lleig que portessis les bosses encetades, aquesta gent no s'ho mereix !!
5. Me poso davant l'ordinador i me preparo un gotet de moscatell (moscatel, que diuen a Espanya) amb l'idea de conformar-me amb el record i aroma de la fruita seca torrada.
6. Inicio, Favoritos, Motor, bmwmotos.com, salidas y encuentros locales, Girona LCN salidas ....., pàgina 5, ......., i [highlight]un madiquita que ha provat els bunyols [/highlight]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7. Les ametlles i les avellanes que,
segurament, menjareu demà estan de p.m. !!!! ;D ;D ;D
Apa, siau
3. Después, débil que es uno, digo: ¿Deben ser buenas, verdad?
4. Me convenzo: Sería feo que llevaras las bolsas empezadas, esta gente no se lo merece!!
5. Me pongo delante del ordenador y me preparo un vasito de moscatell (moscatel, que dicen en España) con la idea de conformarme con el recuerdo y aroma de la fruta seca tostada.
6. Inicio, Favoritos, Motor, bmwmotos.com, salidas y encuentros locales, Girona LCN salidas....., página 5, ......., y un madiquita que ha probado los buñuelos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7. Las almendras y las avellanas que,
seguramente, comeréis mañana están de p.m. !!!! ;D ;D ;D
Apa, siau