Ep, ja tinc la moto amb la revisió passada.
Tenia un petit problema amb la femella que ajusta la maneta d’embragatge i me l’han canviat tota...espero que vagi be.
Demà no puc sortir, com vaig comentar a alguns ahir, vaig a veure una pista que puja gairebé dalt del Canigó...si algú vol venir-hi serà benvingut.
Resulta que el proper dia 11 de Setembre anem amb els del despatx i haig de comprovar que per la pista hi puguin passar cotxes, com podeu veure és senzilleta, això si una mica llarga uns 25km de pujada i 15 de baixada.
Salut!
PD: A la sala de reunions hi ha l'acta de la reunió d'ahir!
tais enfermos .

salut i moto
Eh, ya tengo la moto con la revisión pasada.Tenía un pequeño problema con el tronillo que ajusta la maneta de embrague y me lo han cambiado todo ... espero que vaya bien. Mañana no puedo salir, como comenté a algunos ayer, voy a ver una pista que sube casi arriba del Canigó ... si alguien quiere venir será bienvenido.Resulta que el próximo día 11 de Septiembre vamos con los del despacho y tengo que comprobar que por la pista puedan pasar coches, como podéis ver es sencillita, eso si un poco larga unos 25km de subida y 15 de bajada.Salut!