[quote author=5E6F60617A766F0E0 link=1323606183/87#87 date=1323941872]Ep, amics poetes, viatgers, fotògrafs i muterus!
Benvinguts
Julio i Emi, suposo que el viatge a anat de conya, ara tocar pair l'entrada a la normalitat.
Turri, apunta'm com a provisional, per poc que pugui m'escapo a fer un vol en moto, però no se si la Montse em deixarà anar amb tot el merder que tinc a casa, pendent de carregar a la moto.
PereGs/Perarnau, diumenge quedem cap allà les 10:00h a Mallorquines, esmorzem una mica i cap al port. He quedat amb en Ramon a les +/-11:00AM a l'àrea de Bellaterra.
Salut!
Eh, amigos poetas, viajeros, fotógrafos y moteros! Bienvenidos Julio y Emi, supongo que el viaje ha ido de coña, ahora tocar digerir la entrada a la normalidad. Turri, apuntame como provisional, por poco que pueda me escapo a dar una vuelta en moto, pero no se si Montse me dejará ir con todo el follón que tengo en casa, pendiente de cargar en la moto. PereGS/Perarnau, domingo quedamos hacia las 10:00 h en Mallorquines, desayunamos un poco y hacia el puerto. He quedado con Ramón a las +/-11:00 AM en el área de Bellaterra. Salud!