GIRONA LCN Calçotada 17.03.2013

Ep gent!!

Alf, la calçotada no se com ha anat, però la visita al sindicat/cooperativa ha estat un punt! jejejejeje

Un petó! :kiss:

GRACIES, GRÀCIES,GRÀCIES.....!!!

Docns si, ho vaig dir durant la diada...., una fantastica ruta amb totes les seves curves i tot..., un ritme molt alegre, la veritat i una fresqueta i agradable de temperatura a vegades...excel.lent l'aturada a la cooperativa de Vilajuiga, molt bona idea, gràcies per l'invitació ALF, excel.lent fervestar, a base d'un boníssim cava rosat i un pisculavis de...? formatge fresc..? i codony o mermelada..? no ho se però era bonissim...alguns han aprofitat i han comprat, vi, oli i alguna cosa més..... Jo, una bota de vi de 2lts per portar-la a terra santa...

El dinar...espectaluar...uns excel.lents i abundants calçots am la seva salsa que te pesssss i per rematar unes viandes, butis negres, blanques, costelles, xurrasco, seques amb all i julivert.. vi bo, crec que més de 1/2 ampolla x cap.... aigues, postres CREMA CATALANA...., cafès, infusions i xupitos..., en fi...la companyia , genial, la millor que hi havia allà ....i no calen mes comentaris , GRACIES ALF, per organitzar-la..., anem per una altre.

Ep gent!
sinfotosnovalenada.gif

Un beso! :kiss:​

Alf, gràcies per la fabulosa i complerta sortida amb esmorçar fantàstic, parada a mig camí per abeurar-nos, dinar que no vegis ...

Els nostres estomàcs ahir van haver de treballar de valent ;)

Ep gent!!

Alf, la calçotada no se com ha anat, però la visita al sindicat/cooperativa ha estat un punt! jejejejeje

Un petó! :kiss:

La Marta i jo us vàrem veure a tú i el nissimo quan tornàveu a casa, nosaltres anavem amb la"llauna" i no ens veu veure..!!

Petons..

Pep

Gràcies a tots que vareu poder assistir :) i els que no, gràcies pels vostres millors desitjos;)

Atrás