Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bonas nois, estimat Alf a la calsotada no vindrem, pro Yo si no me surt res de nou fare la ruta y el tiveri del mati en Tarabaus, vale dons bona nit companys.
K vagi molt bé ....
Alf...ho sentim molt,però finalment no vindrem a la calçotada
Que ho passeu de "cine".
salut.!
Ep Alf, després et truco per explicar-te el problema (electric) però a la calçotada no comptis amb nossaltres ja que pujaré jo sol el divendres per veure qué passa. Si ho sol.luciono vindré a esmorzar a Taravaus, amb moto si s'enjega i si no... doncs enllaunat.
V'sssss
Kike, tinc una partida de piles AAA de 1,5V, te la deixo, la poses allà, i vens a la calçotada, val?
...ho sento, tant a prop de Sant Josep tinc compromisos familiars.
...enhorabona Alf, té una pinta fantastica aquesta sortida.
...Mazorca ¡...cabronet !...![]()
Me se apunte para almuerzo y ruta...![]()
por dios!!
Vale ya!!
esto no se puede aguantar, tanta verborrea, oratoria, incontinencia verbal, ese desarrollar y alargar los temas sin ningún otro sentido que el de poder hablar y hablar...
basta!! Necesitamos un poco de paz, sosiego y calma!!
un beso! :kiss:
Pd: Ande te metes, madikita, que no se te ve el pelo :d
Ep Alf, apunta'm a l'esmorzar que no se quan tornaré a menjar.
Salut!![]()
Siso i PereDv, demà vaig a reservar taula a Taravaus, vindreu a esmorzar? per la calçotada ja he comptat amb vosaltres!![]()
Ep, no! Demà estic liat! Ens veiem diumenge![]()
Això s'acosta, ja tinc ganes de retrobar-me amb els amics..!!
Pep
Tema llum solucionat, només falta que demà s'engegui la moto...:huh: i... :cool2:
V'ssssss
Ara m'adono que potser estic més liat que un nus de pescador! El diumenge sí que vindre a esmorzar! En Pere ja es pronunciarà .. si s'aclareix amb la GS!![]()
Siso i PereDv, demà vaig a reservar taula a Taravaus, vindreu a esmorzar? per la calçotada ja he comptat amb vosaltres!![]()
Be GPS carregat..., aclarit... Demà sortirè esmorçat de casa per tant ens trobem a Taravaus a les 10,15 ( si tin temps, faré una mica de cafe amb gotes el màgic xerop de tradició helvètica)
No fotis que li poses Ricola al café...
Ara marxem a fer un pizza a Il Grottino i demà serà un altre dia.
EEPPPP¡¡¡¡¡
Alf.............un ........10......
Salut....:cool2::cool2: