GIRONA LCN Calçotada 17.03.2013

...ho sento, tant a prop de Sant Josep tinc compromisos familiars.
...enhorabona Alf, té una pinta fantastica aquesta sortida.

Ep Alf apunta a la Montse i l'Àngel, que ells si que podem. :D:D:D

Es broma, a la tarda hem d'anar cap a BCN i no ens dona temps, la pregunta que em faig es...

NO HAVIA UN LLOC MES LLUNY DEL PORT DE BCN...MADIQUITA!!!!

Salut i que us vagi molt be la calçotada. ;)

Ep gent!

Alf, tio feo, apunta a un servilleta a desayunar y a la ruta. A comer no me quedaré por cuestiones de salud mental, hace demasiado que no estoy tanto rato rodeado estropeaos y podría afectarme en mi recuperación...:D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Alf...ho sentim molt,però finalment no vindrem a la calçotada:cry:
Que ho passeu de "cine".
;)
salut.!

Ei, sembla que em vaig apuntar ... no sé sap a què, jeje.

Doncs a tot, m'apunto a tot !

Alf..!!

Pots passar-me les poblacions per ón passem per fer-me el meu track particular, que no porto GPS..!!

Merci..!!

Pep

Bonas nois, estimat Alf a la calsotada no vindrem, pro Yo si no me surt res de nou fare la ruta y el tiveri del mati en Tarabaus, vale dons bona nit companys.

Ep Alf, després et truco per explicar-te el problema (electric:() però a la calçotada no comptis amb nossaltres ja que pujaré jo sol el divendres per veure qué passa. Si ho sol.luciono vindré a esmorzar a Taravaus, amb moto si s'enjega i si no... doncs enllaunat.

V'sssss

Ep Alf, després et truco per explicar-te el problema (electric:() però a la calçotada no comptis amb nossaltres ja que pujaré jo sol el divendres per veure qué passa. Si ho sol.luciono vindré a esmorzar a Taravaus, amb moto si s'enjega i si no... doncs enllaunat.

V'sssss

Kike, tinc una partida de piles AAA de 1,5V, te la deixo, la poses allà, i vens a la calçotada, val?

Hores d'ara no se res de la K, si no està llesta per diumenge em veuré forçat a enllaunar-me i això em posarà de mala lluna. I mira que ja hi canviat la cremallera de la xupa i he embetumat les botes...

aneu confirmant els que no ho són a la llista, data límit 14.03.13.;)

Tic-Tac-Tic-Tac-Tic-Tac

Motos a punt de marxa...;)

moto%20marroc.jpg

...ui em sembla que aquest no es fil, ho sento! :lipsrsealed:

Sr. Alf:

Hi ha un pinyonet que no arriba, i sense pinyons no caminen els esKirols, de manera que diumenge la Glòria i jo (jo emprenyat, la Glòria no) vindrem, dins la llauna, directament al Mesón del Conde a calçotar-la. I a manca de pinyons, bons calçots.
Una molt cordial salutació.

Me se apunte para almuerzo y ruta...;)

Por dios!!

Vale ya!!

Esto no se puede aguantar, tanta verborrea, oratoria, incontinencia verbal, ese desarrollar y alargar los temas sin ningún otro sentido que el de poder hablar y hablar...

BASTA!! NECESITAMOS UN POCO DE PAZ, SOSIEGO Y CALMA!!

Un beso! :kiss:

Pd: Ande te metes, madikita, que no se te ve el pelo :D

Ep Alf, apunta'm a l'esmorzar que no se quan tornaré a menjar. :D

Salut! ;)

Vindràs amb la K75, no? Eg lo que té tenir una moto bona per anar a esmorzar i un trasto per voltar per l'Àfrica! :D

Ramon, i tu? :D

Pere, i tu? Llàstima que encara hagis de venir amb la K i no puguis anar comprovant la dura realitat d'anar amb una moto-cabra! :D

Salut!

Última edición:
Siso i PereDv, demà vaig a reservar taula a Taravaus, vindreu a esmorzar? per la calçotada ja he comptat amb vosaltres!:)

Siso i PereDv, demà vaig a reservar taula a Taravaus, vindreu a esmorzar? per la calçotada ja he comptat amb vosaltres!:)

M'aclareixo amb la GS , però a esmorzar no se si vindre, en tot cas , pot ser si o pot ser no ...:D un mes o menys o dos, no crec que es noti... pero a la Ruta si no plou Si.. la senyora ja veurem, pot ser ira en cotxe si plou i pot ser jo també..., esperem que no plogui, no m'agrada l'aigua només que a la dutxa...... :rolleyes2:

Soc un mar de dubtes...., deuen ser els nervis....

Última edición:
Be GPS carregat..., aclarit... Demà sortirè esmorçat de casa per tant ens trobem a Taravaus a les 10,15 ( si tin temps, faré una mica de cafe amb gotes el màgic xerop de tradició helvètica :D)

Vale dons Yo y algun altre anirem a Taravaus a fer el armursa con el Alf y demes penya, a las 8,30h estare al Coutre Hoteluxo de Medinya, fins dema.

Ara marxem a fer un pizza a Il Grottino i demà serà un altre dia.

Bon apetit..... jo he fet una torradeta integral amb una mica de formatge ligth i una amanida de girgules confitades i un gotet de vi rosat fresquet "Peñascal" , ara m'hi poso amb la prcatica setmanal de penal i depsres no perdonaré un Tanquerai Ten amb tònica de lavanda i azahar....:rolleyes2:

Ens veiem a taravasu a les 10,15h o sol o acompanyat, si plo será en cotxe i acompanyat, si algú si apunta...que avisi amb temps... però crec que la pluja serà a la tarda.

Apa Siua.

Doncs, nosaltres aquí. Acabem d'arribar.
Hem anat a pair els calçots a Platja d'Aro amb la vista posada a trobar una americana de llargada "normal", allò que arribi fins a mig cul i una mica.
Ah no. No hi han. Son totes de mida mini que arriben just a on l'esquena perd el nom. Be la Glòria esperarà altres temps d'americanes menys curtes.
El fet es que els calçots s'han paït be i tot funciona.
I aquells ja deuen estar en plena singladura amb la proa enfilant cap el sud, i tal vegada deixant Ponsa per babord.
Aquests argonautes enredats per Jàson el Pelroig que cerquen el Velló d'Or al bell mig del desert de Morocco a lloms de Grifos de metall amb peus de goma estàn condemnats a l'èxit.

Per cert Alf, tens "Grifos" com aquest:

moto_grifo.jpg

Ep! Una Alfçotada espectacular, de ruta i de tiberi. Moltes gràcies per dedicar-nos hores a muntar-ho.

Salut!

pd: Hem passat a saludar a la Panotxilla per recollir el GPS d'en PereDV. Sorprenentment hem arribat a Girona sense perdre'ns, ni ha explotat, ni res de res ... estic preocupat :D

Atrás