GIRONA-LCN IV SALIDA ROMANTICA 12-02-2012 (1)

1B342224221734233F303F35342B510 dijo:
PereDV, Aquí el crónico ... ::) ... nos vemos en na ...  :D :D :D ... siempre que no me duerma !!!  ;D ;D ;D

Ozepe buen viaje por el Sur !!!

V'sss 8-)
GeSus

Crónico , como te duermas , ya sabes... a ran de Kul..., pa lo que te sirve......!!! :-X

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hola gent. Desitjo de tot cor que us hagi anat tot bé.

Ja sabeu que la rebentada d'una entrada de caldera, per congelació, m'ha fet la guitza i us he hagut d'abandonar a mitja ruta. Ho sento per la sortida i més encara pel vei de sota que he afectat. Demà l'assegurança haurà de respondre, que sé que ho farà, però queda el mal cos.

Problemas domésticos, pués eso, el título de un programa!

2C2F204C202F35620 dijo:
Hola gent. Desitjo de tot cor que us hagi anat tot bé.

Ja sabeu que la rebentada d'una entrada de caldera, per congelació, m'ha fet la guitza i us he hagut d'abandonar a mitja ruta.  Ho sento per la sortida i més encara pel vei de sota que he afectat. Demà l'assegurança haurà de respondre, que sé que ho farà,  però queda el mal cos.

Problemas domésticos, pués eso, el título de un programa!

Son cosesque passen Siso, t'he hem trobat a faltar la resta de la ruta i al dinar..., però el primer es el primer...! en aquest cas era el çpobre vei..., sort de les assegurances...!

Anims i la propera l'acabarem junts...!

Gracies Siso per venir.

Les quatre fotosque he fet amb el meu mobil les he passat al Panotxa, ja us ho fareu vosltres val...?

Apa...si necessites un pica pleitos per si de cas la companyia es posa borde, m'avises..! ;)

a10.. :)

Ep doncs ja estan penjades, la primera part de les fotos de la sortida d'avui: ;)

http://lacosanostragirona.blogspot.com/2012/02/les-fotos-de-la-romantica-gelada.html

Ja hi anirem afegint les de'n Siso i la Maribel....salut!  ;)

Nota: Siso, quina mala llet això de la caldera! :-?

Eh pues ya están colgadas, la primera parte de las fotos de la salida de hoy: http://lacosanostragirona.blogspot.com/2012/02/les-fotos-de-la-romantica-gelada.html Ya iremos añadiendo las de Siso y Maribel ...salud! Nota: Siso, qué mala leche lo de la caldera!

PereDV, FELICIDADES !!!, como siempre todo de fábula ... te doy un 9,5 ... aunque ... ::) ...otro día haz una pre-ruta  :-X :-X :-X... que eso de que se pierda el road lider está mu feo   :P :P :P... ya me veía yo por lo marrón ... como el día que me lie yo por Sant Feliu de Buixareu !!!!  ;D ;D ;D

ToniGS, Noelia, Xavi y Flora, encantado de volveros a ver ( en mejores circunstancias que la última vez ... vaya granizada !!! :o :o :o ), espero volver a compartir ruta y mantel pronto con vosotros !!!  :)

Siso, espero que te solventen pronto el reventón y el seguro responda  :-/ :-/ :-/ ... te hemos hechado en falta, a ti y a muchos más !!!  ;) ...  :-*

V'sss 8-)
GeSus

Bona nit,

Ens ho hem passat de conya!! Pere un 10 pel lloc i el tiberi  ;) ;) ;) Companyia: a la meva esquerra, gent sana i centrada, a la meva dreta, tots com una p.. cabra.  :D :D :D
Ja hem deixat les fotos per penjar-les i esperem veure la resta. 8-) 8-) 8-)

V'ssss

Traducción: Todo de p....madre!!!  :o :o :o

PD: Siso com bon capità que ets, desitjo que hàgis dut el vaixell a bon port. Tu no tens cap avantpassat italià veritat? ;D ;D ;D

Ep gent!

Me he estado mirando las fotos de la romántica, y a la espera que alguna de las fotos que faltan me haga cambiar de opinión, saco la siguiente conclusión:

[highlight]MIRA QUE SOIS FEOS!!!!!!!!!![/highlight] ;D ;D ;D ;D ;D

Ya veo que a la próxima tendré que asistir, con un jurado del libro Guiness, a ver si con mi ayuda hacemos récord! :D :D

Un beso! :-*

Pd: A la próxima intentaré no faltar ... :-/

3A37392E295B0 dijo:
Ep gent!

Me he estado mirando las fotos de la romántica, y a la espera que alguna de las fotos que faltan me haga cambiar de opinión, saco la siguiente conclusión:

[highlight]MIRA QUE SOIS FEOS!!!!!!!!!![/highlight] ;D ;D ;D ;D ;D

Ya veo que a la próxima tendré que asistir, con un jurado del libro Guiness, a ver si con mi ayuda hacemos récord! :D :D

Un beso! :-*

Pd: A la próxima intentaré no faltar ... :-/

Tu si que eres feo,feo,feo...! pero tu hijos son WAPOS,WAPOS,WAPOS...!

v'SSSSSSSSSSSS....! ;D ;D ;D ;D

...enhorabona, Pere !...eres la confirmación de que el amor es ciego, por que pasas de la Romantica al Sevená !...
i-lov-yu.gif

Ei Siso espero que no hagi estat res greu, tot i així emprenya força...!!!

Salut..!!

Pep

4F42485147470E0 dijo:
PD: Siso com bon capità que ets, desitjo que hàgis dut el vaixell a bon port. Tu no tens cap avantpassat italià veritat?  ;D ;D ;D

Alf! Els ruixo i els mullo, però no els ofego ;D

Siso, no els hi facis cas.

S'había de neutralitzar la vía d'aigua i impedir que l'edifici començès a escorar. Ja se sap que quan l'aigua arriba a la Plimsoll i rebassa el "franco bordo" la cosa gairabé no te remei.

Ara, neutralitzada la vía d'aigua, ja saps; estopa, molta brea i un bon "calafateado". (Conec un mestre d'aixa que fot uns estucats venecians de collons)

Quedará com nou.

Atrás