GIRONA-LCN MENSUAL'03-12 Sant Miquel del Fai 11-03-2012

• Autor Autor NMB.BMW
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
N

NMB.BMW

Invitado
Com ja sabeu LCN (La Cosa Nostra Girona) organitza una sortida mensual-dominical. De la de març me'n cuido jo i us proposo una visita a Sant Miquel del Fai.  Sortint del Gironès, passarem pel Maresme i el Vallès, dinarem al "Moianès" i retornarem per La Selva.

Més o menys això:

2012-03-11-SMiquelFai_01.jpg

Enllaç GPX

Enllaç GBD

Sortirem a les 10:00 del ROLLS  (Qui vulgui esmorzar, fumar o ..., que vingui abans !)

A l'entorn de les 12:00 arribarem Sant Miquel del Fai i farem visita guiada (una hora) a raó d'uns 7 € per persona:

800px-Sant_Miquel_del_Fai_El_Tenes_i_el_Rossinyol_2009.JPG

Cap a les 14:30 dinarem a Magadins Vell

D'acord amb la següent proposta:

2012-03-11-SMiquelFai_02.jpg

Ben dinat i xino-xano, cap a l'Altamira a fer el comiat.

Como sabeis LCN (La Cosa Nostra Girona) organiza una salida mensual-dominical. De la de Marzo me ocupo yo y os propongo una visita a Sant Miquel del Fai.  Saliendo del Gironès, pasaremos por el Maresme y el Vallès, comeremos en el "Moianès" y retornaremos por la Selva.

Saldremos a las 10:00 del Rolls (quien quiera desayunar que venga antes). Mas o menos a las 12:00 visitaremos Sant Miquel del Fai, una hora en visita guiada a 7 € por persona.
Aproximadamente a las 14:30 comeremos en Magadins Vell de acuerdo con la propuesta. Comidos y servidos, en Fornells la cerveza.

Apuntats/ados:

01- SisoRT
02- Despertaferro (i Glòria per confirmar)
03- Enricp
04- Alf51
05- JesúsGS
06-
07-
...

5677616277606673747760607D120 dijo:
Siso, que no son Mega, que son Maga

Gràcies ! Jo també hi vaig anar de petit i .... fa molts anys que no hi he tornat ! "Hermanos" amb aquella brageta inmesa, de cap a peus (deia la Trinca).

Gracias. Hermanos, esos con bata larga y negra, abrochada desde el cuello a los pies. Siempre con una mano en el bolsillo y la otra .....  Que bien que lo esplicaba La Trinca !

Otra que me pierdo por motivos laborales... :'( :'( :'( :'(

Un beso! :-*

Pd: Busco trabajo al que no haya que ir...ni trabajar, pero, eso sí, que paguen bien y puntualmente; si alguien se entera de alguno que me llame 8-)

Si no hi ha cap "daltabaix" a aquesta si que m'hi apunto, com aquell que diu re-estrenaré la moto, des del 19/11/2011 que esta ben aparcada al garatge, així no gasta.

Enric

[highlight]SIRO....SISO...gluppsss.. :-/ :-/[/highlight]
Miro l´agenda a veure com ho tinc... ;) ;) ;)
Salut

565D415A5043330 dijo:
Si no hi ha cap "daltabaix" a aquesta si que m'hi apunto, com aquell que diu re-estrenaré la moto, des del 19/11/2011 que esta ben aparcada al garatge, així no gasta.

Enric

Apunto la Isa ?

12111E721E110B5C0 dijo:
[quote author=3D3C3B3B20490 link=1329598016/7#7 date=1329679105][highlight]SIRO....[/highlight]
Miro l´agenda a veure com ho tinc... ;) ;) ;)
Salut

Això sí que no !!  >:(

n_atletico_de_madrid_humor-395104.jpg

;D ;D[/quote]
!!!!!GLUPPPSSSS¡¡¡¡..........pendon pendon... :-/ :-/ :-/

6F6C630F636C76210 dijo:
[quote author=565D415A5043330 link=1329598016/6#6 date=1329678380]Si no hi ha cap "daltabaix" a aquesta si que m'hi apunto, com aquell que diu re-estrenaré la moto, des del 19/11/2011 que esta ben aparcada al garatge, així no gasta.

Enric

Apunto la Isa ?[/quote]

No, jo solet... per variar

Ep Siso!

Ja t'ho vaig comentar, que aquest diumenge tenim sortida de GR i no podrem vindre. :'(

Que us vagi molt be.

Salut! ;)

SIROOOOOOOOOOO ;D ;D ;D ;D ;D, se me apunta  (single) a la salidita que organiza vos

V'ssss

Siso, otro single que se apunta a la movida del Moianés. ;)

Enric, que bueno verte en moto de nuevo ... :D

Albur, jo también quiero un currelo de esos !!! 8-)

V'sss :)
GeSus

Siso...."xato"....haria usted hacer el favor de poner la ruta en el maps, lo digo para los catetos como yo,
que no vamos con garmin y asinas no veo ni km, ni tiempos, ni rutas...ni ná de ná.
Si no es mucho molestar.......plis.
Salut

Provo de fer l'enllaç: mapa google

Els primer missatge m'ha quedat desol·locat doncs m'ha agafat com a usuari antic i ara no puc modificar-lo. Bé una cobertura de glòria més.

Gent, espavileu-vos a apuntar-vos que he de fer la reserva de places per la visita i restaurant!

Última edición:
Provo de fer l'enllaç: mapa google

Els primer missatge m'ha quedat desol·locat doncs m'ha agafat com a usuari antic i ara no puc modificar-lo. Bé una cobertura de glòria més.

Gent, espavileu-vos a apuntar-vos que he de fer la reserva de places per la visita i restaurant!

Gracies Siso.....la setmana que ve parlem.

A ver si para el jueves te puedo comentar algo de la asistencia...:rolleyes2:

Ehhhhhhhh Sr. NMB.BMW, que t'ha pasao con tu identidad.....con el rollo este del foro, va y resulta que casi me pierdo esta salida.....

joer SISO que raro te veo...!!!!!

Bueno pos se nos apunte a la Sra. Mariona Deauville y a un Servidor....

Por el follón del nuevo foro, cierro este post y pasamos a otro con el mismo título. Quins collons!

Atrás