GIRONA-LCN- RUTA i DINAR DE NADAL 16-12-2012

Ep Raimon, gràcies per organitzar aquestes trobades.

Ens ho hem passat de conya, i al final el restaurant tot correcte, gràcies també pel llibre...Bon Nadal!

aprofito per posar un encarrec que m´han fet avui al dinar...salut! ;)

NenJesus.jpg

Mira que no soc de fer collonades, però aquest any "aligual" retallo el post i em faig un de pessebre, tot aprofitant que ja no calen ni bous ni ases i que el nen jesús està tan maco.

Última edición:
...moltes gracies Ramon per la feina feta, al final s' han superat les expectatives malgrat les connotacions negatives previes. Es clar que la companyia també ajuda, i molt, a que tots ho pasem bé.
...gracies també a Joan Izquierdo i Roser per el fí de festa a casa seva.
...tot plegat, un dia collonut !
...una forta abraçada a tots i totes i que tinguem sort amb la loteria! ( ...si ens deixan els Mayas y no ens engegan a la merda el 21 :undecided: )

Eps, Raimon, molt bé la sortida d'ahir :)

D'entrada feia patir el restaurant però no vam haver de treure la carmanyola amb lo que portavem de casa i tampoc rentar plats ;)

La ruta per la ciutat de Girona, perfecte, hem descobert unes carreteres que no coneixíem, no ens ha afectat la humitat que hi havia als revolts, algun GPS ha tingut algun lapsus ... potser a la propera caldrà posar cruillerus ? :rolleyes2:
Tot perfecte !

Salut !

Gràcies Raimon per muntar aquesta magnifica e inèdita diada.

Ha estat un plaer passejar sense les montures habituals per la nostra capital en un dia esplèndit i soleiat, un fantastic fermall amb el dinar de germanor que ha aplegat a tots els amics (també als nouvinguts a aquest esdeveniment anual, benvinguts Muntsa, Ra guionet mon i Alba ) i companys tots de lacosanostra.

Restem a l'espera del reportatge fotogràfic que els reporters Fina "Colitas" i demès elements de captar imatges..., capitanejats pel cap de reporters, el nostre Pep GS1200, ens están preparant.

Fins la propera..., Grácies Raimon.

Última edición:
...moltes gracies Ramon per la feina feta, al final s' han superat les expectatives malgrat les connotacions negatives previes. Es clar que la companyia també ajuda, i molt, a que tots ho pasem bé.
...gracies també a Joan Izquierdo i Roser per el fí de festa a casa seva.
...tot plegat, un dia collonut !
...una forta abraçada a tots i totes i que tinguem sort amb la loteria![HIGHLIGHT2] ( ...si ens deixan els Mayas y no ens engegan a la merda el 21 :undecided: )[/HIGHLIGHT2]

Tranquil Ozepe. Llegeix tu mateix la collonada de la profecía maya i treu conclusions;

tzuhtzjo:m uy-u:xlaju:n pik
chan ajaw u:x uni:w
uhto:m il?
ye'ni/ye:n bolon yokte
ta chak joyaj

A que ja estas més tranquil?

Última edición:
Ramon, molts gràcies per la currada, va sortit tot rodó !!! :)

PD:Vigileu que aquesta figureta no la trenqui el manargues de torn ... :lipsrsealed:!!!

Aprofito per colar-me entre reflexió i reflexió!

Els que us vàreu manifestar (al dinar de Nadal) interessats en assistir a una arrossada (22/12/12/per-no-estar-pendents-de-la-punyetera-loteria) a les Terres del Sud, haureu rebut un correu proposant l'hora i lloc de trobada.

Si no és així, digueu-m'ho!

Salut, i molta!

Última edición:
Hola nois, segons me deia el Alf que comtabao que Yo tambe venia, dons no puc ting historias aquets dias, que disfruteo del arroz de las terras de la zona, A10 y cuidadin companys.

Ep! ja tinc les fotos del Pep1200 i del Turri, les estic editant i espero aquesta tarda poder compartir-les.

Salut! ;)

Hola a tots i totes!!!!!!!!!!!!!

Que passeu unes Bones Festes i disfruteu-les molt!!!
:)

Una abraçada!!

Fantàstic Panotxa!

T'has quedat amb la part més feixuga d'haver de triar entre un munt de fotos, ordenar-les, editar-les i fer-ne la presentació. Gràcies!

Sort que els figurants i Girona s'ho valen!

pd: Gràcies Pep i Fina, n'aprenc darrera vostre
;)

Última edición:
Bona tarda, desde TARRAKONENGS, os desitjem que passeu unes bones Festes de Nadal.

Una abraçada amics.

Desde estas tierras de más abajo deseo a toda LCN que tengáis unas Felices Navidades y que el 2013 os traiga todo lo que deseéis, o por lo menos que nos quedemos como estamos, eso si rutas y Km´s en buena compañía ;)
Un fuerte abrazo para todos :)

Merci companys, retratistas, muntadors del resum fotografic y tots els asistens, un dia per recordar, Bonas Festes per tots.
Companys de las terras de Castello, Felices Festes per tots vosaltres.

Desde estas tierras de más abajo deseo a toda LCN que tengáis unas Felices Navidades [HIGHLIGHT2]y que el 2013 os traiga todo lo que deseéis[/HIGHLIGHT2], o por lo menos que nos quedemos como estamos, eso si rutas y Km´s en buena compañía ;)
Un fuerte abrazo para todos :)

Igualmente Penitentes! También deseo que de aqui a un año nos vuelvas a desear lo mismo para el 2014 :D

Un abrazo,

Ep Penya de Girona!

algú em podria fer arrivar un adhesiu del Girona FC?
LA meva moto es de GI i guardo molts records d'aquesta provincia que he gaudit tant i fa tmsp que no hi vaig.
Ara, aquet equip el tenim que animar força!!!!
Envieu-me un privat i ho arreglem!

Apa... BON NADAL i BON TIó!

salut! ;)

Ep Nen! Una abraçada des del Nord del País Valencià! Tenim un problema i és que aquí no es pot parlar de futbol, per tant, i tampoc, d'adhesius de futbol. Si es parla de futbol, d'adhesius o de dates commemoratives sempre hi haurà atent algun Gran Germà que voldrà esmenar-te. Però ja se sap, especialment els que van assistir a la 2aLCNT(lc) aquí estem tocats per la Tramuntana. :D

pd1: Miraré que trobo i, si és el cas, et faig un privat.

pd2: El teu peu de foto demostra que tens bon gust. Aquí la meva del 82:

1984-11-XX-Andorra_02.jpg

Ep Penya de Girona!

algú em podria fer arrivar un adhesiu del Girona FC?
LA meva moto es de GI i guardo molts records d'aquesta provincia que he gaudit tant i fa tmsp que no hi vaig.
Ara, aquet equip el tenim que animar força!!!!
Envieu-me un privat i ho arreglem!

Apa... BON NADAL i BON TIó!

salut! ;)

Epppp EL NEN...! el busco i t'ho fem arribar.... jo visc a Montilivi, just al costat del camp de fútbol... des de les finestres de casa , veig les grades i els focus...., no el terreny de joc, intentaré aconseguir l'adhesiu i t'ho fare arribar.

BONES FESTES I MILLOR 2013...!

Jajaja!!! Sou COLLONUTS!!!
Em fa molta ilu, aquest adhesiu ... Fa ja 8 anys que via aquí, a Valencia... I tinc molta anyorança de la Terra.
Que tingueu un Bon Nadal i un Bon Tió.

SISO... Encar tens la RS? Passat per CLASIQUES que veuràs com MOLA!

mercès companys!!!!
m
salut! ;)

Pikiland, el mateix et dic, per aquestes festes, per les que vindran, per quan no es festa, i sobre tot pel 2014 quan fem festa grossa.

Veig que tu els anys els passes de dos en dos!!!!
:D
Quan no es festa, ja ens passem de conya amb les sortidetes moteres!!

Gràcies PIKILAND, per a tu i tots els teus....! ;) i que vagi be la sortida del diumenge...:rolleyes2:

Rep un petó i una forta abraçada...! :cheesy:

Gràcies!!! Ja farem fotos!!!!
Una llàstima que no vingueu!!!!

Petonets!

Atrás