Girona LCN- RUTA ROMANTICA 16-02-2014

PERE DEAUVILLE

Curveando
Miembro del equipo
MODERADOR
Registrado
25 Jul 2006
Mensajes
12.645
Puntos
113
Ubicación
Girona-3 vegades inmortal
Hola Noi@s, ja ha passat un any des de la última...encara esteu enamorats..? dons si voleu podeu venir a celebrar-ho amb nosaltres el DIUMENGE dia 16-02-2014

El restaurant triat aquest any per celebrar-ho desprès de la ruta serà: AQUEST

gironahostaleria.asp

El menú serà aquest:Cal que els assistents a l'hora de la inscripció indiquin el 2ón plat.


Pica Pica

-Amanida de salmó marinat amb vinagreta debalsàmic i fruits secs
-Torrada amb ous remenats i espàrrecs verds,gratinada amb mousselina d’alls suaus
-Verdures a la brasa amb romesco
-Gambetes saltejades amb all i julivert
-Carpaccio de tonyina amb cruixent de pernil i vinagreta de pipes de carbassa
-Croquetes casolanes de pernil salat i carn

Segons a triar

-Rapet a la brasa amb oli de Santurce
-Pop a la brasa amb verdures
-Magret d’ànec a la brasa
-Entrecot (350 gr.) a la brasa
-Steak tartar
-Espatlla de xai a l’aigua

Postres

-Sopa freda de fruits vermells amb gelat de nata
-Tiramisú amb crema de cafè

El preu inclou també pa torrat amb tomàquet i all, vi de la casa, aigües, cava i cafès

Menú 28’00 €


Sortirem: no gaire aviat, a les10,15h des de el pavelló de Fontajau, va be.?

Farem aquesta ruta: AQUESTA MES O MENUS


albums


Sobre les 13,30 h anirem al Restaurant TOMAQUET, on ens esperaran els que no vingui en moto, que sempre n'hi han...:rolleyes2: i farem una mica d'aperitiu abans de dinar i entrarem al menjador a gaudir d'una bona estona explicant les anècdotes de la Ruta.

Que us sembla..?

ASSISTENTS:

Moto 01- Pere (1) Rapet
Moto 02- Raimon i Pispis Deauville (2) Rapet i Espatllà de Xai)
Moto 03- Joan i Maria Trias (2) Rapet i Espatlla de Xai
Moto 04- Kipiland (1) Rapet
Moto o5- Pikiland (1) Espatlla de xai
Moto 06-Chata (1) Rapet, la Gloria en cotxe
Moto 07-Pep1200GS i Marta (2) Magret i Espatlla de Xai
Moto 08- Alf, diu que vindrá en Moto (1) Rapet
Moto 09-Ra-mon (1) Espatlla de Xai
Moto 10-Siso (1) Espatlla de Xai
Moto 11

LLauna 01- Nen GeSuSH2O & Elena (2) 2 Steak Tartar
LLauna 02-La Gloria d'en Chata (1) Steack Tartar
LLauna 03-Maribel, segur que vindrá en LLauna, però vol Rapet.

Apa , ja direu....!


Buff de moment ja som 16+2=18-1=17-1-1-1-1 = 13, finalment 13, com el dia dels enamorats es el dia 14.....! :rolleyes2:


En Vermell, les baixes d'ultima hora.
 
Última edición:
Ep Pere, ja ens pots apuntar, anirem directes al Tomàquet !!! ;)

Llauna 01 : Jesús & Elena ( 2 Steaks tartar )


Salut !!!;)
 
Última edición:
Ieep!
Nosaltres no vindrem, tenim un altre compromís.

Vagi be!
 
Hola,

Apunteu dos més pel dinar d'aquesta sortida. De segon triarem: un rapet i una espatlla de xai.

Si el genoll em deixa, intentarem venir amb moto i fer la ruta.

Moltes gràcies,

Salut i benzina

TRIAS
 
Hola,

Apunteu dos més pel dinar d'aquesta sortida. De segon triarem: un rapet i una espatlla de xai.

Si el genoll em deixa, intentarem venir amb moto i fer la ruta.

Moltes gràcies,

Salut i benzina

TRIAS

D'aqui al dia 16-02-2014, ja podras fer la Marató..! :rolleyes2: t'apunto de moment en moto.
 
holaaaaaa holaaaaaaaaaaaa!!!!

¿que hi ha lloc per dos més!!? ¿que podem venir??
:D

Kiko i Pili : Rapet i Espatlla de xai
Estarem a l'espectativa de la ruta. O bé vindrem a Fontajau, o depèn cap a on sigui la ruta, ens unirem.

Aquest restaurant fa uns anys enrere es devia dir d'una altra manera, perque no el tinc present! però fa moooolt bona pinta!!

Arreveure!!!

:thumbsup:
 
Pere, que fas, en que estàs pensant, que encara no ens has apuntat ?

Fins hi tot sen's han colat els pikis

Jajajaajajajajajaja!!!
És que quan m'hi poso, no hi ha qui em guanyi!! T'he fet un llamp d'avançament que ni t'has adonat!!!

:D


P.D.: I has de posar els segons plats, ¿o deu ser que no vols segons? :rolleyes2: :evil:
 
Última edición:
Bon vespre..!!

El "fotògraf" i senyora també venen..

1 Magret ( Pep)

1 Espatlla ( Marta)

Pep i Marta
 
Hola,

Intentarem que sigui aixi i que pugui venir amb moto. Tinc moltes ganes!!!! Està plena de pols!!!!


Per cert, apunteu a en Joan Izquierdo i senyora pel dinar (rapet i magret d'ànec). Vindran amb cotxe.

Moltes gràcies

Salut i benzina

TRIAS
 
Jajajaajajajajajaja!!!
És que quan m'hi poso, no hi ha qui em guanyi!! T'he fet un llamp d'avançament que ni t'has adonat!!!

:D


P.D.: I has de posar els segons plats, ¿o deu ser que no vols segons? :rolleyes2: :evil:


No, no es pel fet de ser "segons" (que ho he pillat, eh?), es per què a "tantísims" segons lluny del moment concret, no podem saber que ens demanarà el nostre jo respectiu de cada un de nosaltres dos.
Per això és.
 
Tot just acabo de recorrer el "facebuk" aquest del Tomaquet i el que ja ens demanem es "leche frita" de postre, el que no, es eriçò a la graella, que hi vist que també en fan.
que
1455158_557510787657298_1362607870_n.jpg
 
holaaaaaa holaaaaaaaaaaaa!!!!

¿que hi ha lloc per dos més!!? ¿que podem venir??
:D

Kiko i Pili : Rapet i Espatlla de xai
Estarem a l'espectativa de la ruta. O bé vindrem a Fontajau, o depèn cap a on sigui la ruta, ens unirem.

Aquest restaurant fa uns anys enrere es devia dir d'una altra manera, perque no el tinc present! però fa moooolt bona pinta!!

Arreveure!!!

:thumbsup:

Ohhh..., quina ilu Piki... us apunto...:cheesy:

El restaurant abans es deia Restaurnt la Creu de Palau, i abans no se crec que era una masia que va quedar allà al mitg d'aquella zona de xalets de luxe i cutreblocs de pisos... ;)
 
...yo toy com er Xata, no se que menjaré demá...així que pensar en lo qu' em vindrá de gust d' aquí a un mes ...
embaar.gif

...tant mateix no m' apuntis com definitiu fins que no ho pugui confirmar, vailet !

...i per la ruta, crec que el lloc ideal per gaudir d' aquesta diada es anar a AMORebieta !
 
...yo toy com er Xata, no se que menjaré demá...així que pensar en lo qu' em vindrá de gust d' aquí a un mes ...
embaar.gif

...tant mateix no m' apuntis com definitiu fins que no ho pugui confirmar, vailet !

...i per la ruta, crec que el lloc ideal per gaudir d' aquesta diada es anar a AMORebieta !

Er Chata no sap que menjarà demà, però si que sap el que menjarà el dia 16-02-2014. :rolleyes2: i també sap si vindrá o no..! :rolleyes2:
No t'apunto hasta que no confirmis...
 
Ohhh..., quina ilu Piki... us apunto...:cheesy:

El restaurant abans es deia Restaurnt la Creu de Palau, i abans no se crec que era una masia que va quedar allà al mitg d'aquella zona de xalets de luxe i cutreblocs de pisos... ;)

Ja tocava venir!
:D

Ara si ho recordo, era la Creu de Palau!!! És que la masia m'era molt familiar, com estudiava a Montilivi, hi passava sovint a prop d'allà.
:thumbsup:
 
No, no es pel fet de ser "segons" (que ho he pillat, eh?), es per què a "tantísims" segons lluny del moment concret, no podem saber que ens demanarà el nostre jo respectiu de cada un de nosaltres dos.
Per això és.

Tu ves dubtant, que com triguis gaire, demanaré per tu!!
:rolleyes2:
 
Bones companys,
Desitjar-vos que estigeu bé i la ruta d'amor vagi de conya ( jo vull cargols;))
records per a tots
Julio exadv
 
Carai quina merd....:angry:

Un any més que coincideix la Romantica amb les etapes del GR151, em sap molt de greu i no podem venir.

Gracies Pere pere muntar-ho un any més, aquesta trobada comença a ser una classica.

Salut! ;)
 
Apunta Pere:
Maribel i Alf, Rapet i Rapet, Llauna i Moto:cool2:
 
Carai quina merd....:angry:

Un any més que coincideix la Romantica amb les etapes del GR151, em sap molt de greu i no podem venir.

Gracies Pere pere muntar-ho un any més, aquesta trobada comença a ser una classica.

Salut! ;)

Panotxa, mentres m'aguanti els pets, seguiré muntant-la, soc un enamorat i per tant tenim moltes oportunitats més per poguer venir... a menys que jo tingui cagarrines algun dia... i ho tingui que fer un altre.

Una altra vegada será.

Una abraçada.
 
ASSISTENTS:

Moto 01- Pere i Mariona Deauville (2) Rapet i Magret
Moto 02- Raimon i Pispis Deauville (2) Rapet i Espatllà de Xai)
Moto 03- Joan i Maria Trias (2) Rapet i Espatlla de Xai
Moto 04- Kipiland i Pikiland (2) Rapet i Espatlla de Xai
Moto 05- Chata (1) Rapet, la Gloria en cotxe
Moto 06- Pep1200GS i Marta (2) Magret i Espatlla de Xai
Moto 07- Alf, diu que vindrá en Moto (1) Rapet
Moto 08-
Moto 09-
Moto 10-



Pere, nosaltres anem amb dos motos.

:thumbsup:
 
ASSISTENTS:

Moto 01- Pere i Mariona Deauville (2) Rapet i Magret
Moto 02- Raimon i Pispis Deauville (2) Rapet i Espatllà de Xai)
Moto 03- Joan i Maria Trias (2) Rapet i Espatlla de Xai
Moto 04- Kipiland i Pikiland (2) Rapet i Espatlla de Xai
Moto 05- Chata (1) Rapet, la Gloria en cotxe
Moto 06- Pep1200GS i Marta (2) Magret i Espatlla de Xai
Moto 07- Alf, diu que vindrá en Moto (1) Rapet
Moto 08-
Moto 09-
Moto 10-



Pere, nosaltres anem amb dos motos.

:thumbsup:

Cert, ja ho arreglo....?
 
Epppp!!!!!
El cap de setmana del 16 estarem fora i no podrem assistir a la Romantica 2014 :undecided::undecided:
Salut
 
Doncs no Chata, no es un bon dia per quedar-se sense dinar, hi haurán novetats..! :huh:

Per cert, la ruta la penjaré si puc, durant el cap de setmana, no patiu..., que ja hi penso, l'unic que com sabeu el mes de Gener has estat dur, molt dur..., impostos, tancament d'any.., be .. tancaments en general.

:embarassed:
 
Hola,

Avui, en Joan Izquierdo m'ha trucat i m'ha dit que té un compromís familiar el mateix dia que la Ruta Romàntica i, per tant, ell i la seva dona no podran venir. Li sap molt de greu.

Moltes gràcies,

Salut i benzina

TRIAS
 
Hola,

Avui, en Joan Izquierdo m'ha trucat i m'ha dit que té un compromís familiar el mateix dia que la Ruta Romàntica i, per tant, ell i la seva dona no podran venir. Li sap molt de greu.

Moltes gràcies,

Salut i benzina

TRIAS

Gracies, Joan, be Maria, a mi també hem sap greu..., però la familia te sempre prioritat...! Queden excusats i esborrants de la llista...! :embarassed:
 
Arriba