turri
Curveando

A destacar los caretos del GS y el Raimon.....

Buena semana laboral
Salut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
.......La verdad....:shocked::shocked:esta magustao...:luxhello::luxhello:
![]()
Salut
..........Y como no.... esta taguena....:shocked::shocked:
![]()
Saludos2
Esto debe ser de otra salida porque yo no vi tanta moto y mucho menos tanta comida :tongue::tongue:
por cierto, quita er vino que nosusvan a multar :cheesy::cheesy:
Ademas, se pueden hacer una idea erronea de una gente sana como nosotros que no bebe:biggrinjester::biggrinjester:..............................agua
Calla loco, como se os ocurre colgar ese material :angry::angry::angry:... que la MDR solo me deja tomar infusiones !!! :lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed: ...
![]()
V'sss:cool2:
GeSus
[HIGHLIGHT2]PD: al que quiera una cubertería como esta ... :rolleyes2: que me envie un pivado !!! :tongue:[/HIGHLIGHT2]
yeeeeeeeeeeepppppppppp!!!!
felicitats a tots els joseps, peps, pepites i papes que rondeu per aquí!!!!!!!!!!!
un beso! :kiss:
Enviado!
Un beso! :kiss:
YEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPP!!!!
FELICITATS A TOTS ELS JOSEPS, PEPS, PEPITES I PAPES QUE RONDEU PER AQUÍ!!!!!!!!!!!
Un beso! :kiss:
Collons, fins i tot a les pepes ? Val, val, d'acord ! :biggrin-new:
+ 1+1 Y añado a las "Finas"
V'ssssss
Comanda feta !!! ... ja saps on et portaré a fer el cafè ??? ... és el lloc preferit d'en Pep1200 a Sant Feliu ... l'Aroma !!!
Salut !!!![]()
El millor lloc per fer una xocolata amb melindros, ja espero la fresca per tornar-hi...!!
Pep
:shocked: Si la fresca té una amiga m'apunto!!
Salut!
Y si la amiga va tan fresca como esta...
SE ME APUNTE TAMBIÉN!!!![]()
Un beso!:kiss:
Veig que ja us heu adonat que ja ha arribat la primavera, aixì doncs, em permeto recomenar-vos que ho celebreu intensament. De manera que proposeu-li a la vostra parella, sigui aquesta circunstàncial o fixa, sigui persona, animal o cosa (allà cada qui amb les seves preferències), que avui no es para fins que surti el sol. Tenint en compte que demà por ser què plourà, podeu batre la vostra marca personal.
Anims amics de LCN, i al tema.
M'en vaig que tinc feina.
Bon dia companys,
Primavera i pluja... això va bé
algun remei casolà per la tos?:huh:
¿...que tal si subimos a saludar al Hotel de Roses y acabamos de perfilar la travesia por el interior de Cadaqués ?Jo Macho...ninguno tiene ideas...?
Pos a lo mejor si veo disponibilidad de algún miembro preparo alguna cosilla.....!!! ehhhh...! tercera edad, ande vais vusotros...?, pa coincidir, oiga...![]()
Por cierto, que lo sepan....
El proximo miercoles tengo una cita en CAYMA,me han llamado desde Madrid y ellos mismos la han concertado :lipsrsealed: