GIRONA-LCN (Salidas Mayo 2012/Sortides Maig 2012)

Doncs un altre a casa, s'ha allargat una mica la sortida i encara que hi arribat tot jost a les 3 com que habiem d'empalmar ruta cap a Barna i el 15M no s'acaba mai, fins ara no hi pogut mirar per la finestreta, y pel que veig a partir del Campari també ha estat de conya. Panotxa la podrem repertir un día que no hi hagi 15M ?.
Vaig a mirar les fotos que hi ha al mòvil i miraré de penjar-les d'algún sortint de la pantalla.

Ei Family quina bona sortida heu fet....!!!!

Gràcies per les fotos i fins aviat..!!

Pep

Ei, jo també he arribat a casa ja fa una estoneta.

Si senyor, una sortida per recordar ... però amb l'ajuda de les fotos de'n Siso serà més fàcil, merci !

La ruta fantàstica, feia una mica massa de calor però genial l'apetiu d'en Despertaferro, de fet de mam per estar ben hidratats no en va pas faltar ;)

Salut !

Ep, gràcies per les fotos Xata i Siso!

Jo, ja he posat les meves al mateix àlbum que en Siso...veure aquí:

FOTOS GORGES GALAMÚS!

P1050544.JPG
P1050544.JPG
P1050544.JPG

Quan tingui les fotos del J.Dalmau ja les posaré totes juntes.:D:D:D

Ui, ui, ui, vistes les transformacions dels caretus en caretus, això de que en Panotxa emmagatzemi fotos fa una pooooor :xyxnervous:

... de tota manera merci per portar la càmera i fer-la servir ;)

Merci companys por tan amplio reportage, buen dia de moto veo que por curvas no abra sido porque la ruta se las trae, pero bueno veo que todo sobre rodas, pues eso lo dicho guapas las fotos de todos, a10.;)

Jo també fa una estona que vaig arribar i he estat entretigut...!

GRACIES PANOTXA PER L'ESTUPENDA SORTIDA QUE HAS ORGANITZAT, Y A TOTS PER LES FOTOS I LA COMPANYIA....! :)

RENTEA, RENTEA, RENTEA......

Up! Bona tarda i prou... demà ja diré bon dia no fora que em passés !

Ep, Siso...boooona tarda!

Per animar una mica el post, que darrerament el tenim a segona divisió, aniré penjant diàriament còmics relacionats amb les motos, aviam si us agraden.

30ans-gs.jpg

Salut! ;)

Ei, bona nit companys !

Bona idea això de les imatges de còmic, son molt xules ;)

Per cert, l'altra dia caminava per un carrer de Torelló i de cop i volta ... tatxan ! ... em trobo una porta d'una casa amb aquests imatge, em vaig pixar de riure una bona estona.

tracksdeldiable.jpg

Cuyon Panotxa como te lo curras motos de ultima generacio, way way, es verdad esta todo un poco parao pero hay que entender que el humor ya no es el mismo, entre los recortes, el curro y tal y tal se no va e hilo, pero bueno ya volveremos a tirar nois, bona nit companys.;)

Ep gent!

Hehehehehe, muy divertidos los dibujos y viñetas :D

Para este sábado alguna va a proponer algo? Lo digo porque si no amenazo con irme como el Chata a picniquear por ahí...:D

Un beso! :kiss:

ja estem de tornada.....ens han eliminat del campionat:cry:
bona iniciativa panotxa...he d'apendre d'una p.vagada a posar fotos
ganes per dissabte però no ho se si podré....
records per a tots !

Aupa Julio, ánimos al SALAMANCA.... ;), LA VIDA SIGUE..., ell es Jove i arribará lluny..., s'ha intentat...! a més ell pot estar content, doncs va ser un dels màxims realitzadors del partit...!

Gràcies a tots per animar aixó....!

Jo estic estalviant per la KGT 1600

rentea, rentea,rentea.........Que asko más rico....

Yo este samedí no moto, familí i le prochain cap a Castelló que falta gent...

Gràcies Panotxa per animar aquest solar, que estaba ja de rebaixes i a punt d'embarg....:shocked:

gràcies company,
la veritat que ha sigut un pal quedar eliminat tan aviat...ara a esperar una oportunitat per continuar jugan al màxim nivell l'any vinent...però il·lusió que no en falti
fins aviat

Els dibuixos estan bé. Veig que el que intenta lligar amb la titi va amb una Adventure. Comencem bé ! :D

Julio ànims, segur que hi haurà l'oportunitat.

Aquest cap de setmana de pràctiques de cotxe amb la novata. ;)

Salut!

Ep Julio, doncs aviam si l'any que be ho podeu tornar a provar...Sort!

El gran Agostini! :D:D:D

Agostini.jpg

!!!!EEPP¡¡¡¡
Mañana, si no llueve, estaré a las 8,45am en Ex-Autoampuria, el desayuno....ni p....ta idea...:shocked::shocked:
y de la ruta menos...:cool2::cool2:, si viene alguien decidimos y si no viene nadie, decido...:rolleyes2::rolleyes2:
Salut

Ep gent!

El sicari no ha conseguido bula papal ni pase pernocta para largarse con los amigotes a tomar un "gorpe" :cry:...y mira que lo he intentao...

Otro día será...;)

Pd: Portaros bien y no la lieis como siempre...:D:D:D:D:D:D:D

Última edición:
Ep gent!

El sicari no ha conseguido bula papal ni pase pernocta para largarse con los amigotes a tomar un "gorpe" :cry:...y mira que lo he intentao...

Otro día será...;)

Pd: Portaros bien y no la lieis como siempre...:D:D:D:D:D:D:D

Falta de convicción?? :D:D

Booooooones.......;);)
Hoy record absoluto pagado por un almuerzo en toda la historia de LCN y
concretamente pagado por el Xata...la friolera de 207 leiros...:shocked::shocked::shocked:
7 leiros por el almuerzo....:cool2::cool2: y 200 leiros de la multa...:angry::angry:
Salut

Cuyón !:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:...mira que os he dicho que os portarais bien...

Cuyón !:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:...mira que os he dicho que os portarais bien...

Si es que ya le tengo dicho que tiene que pasar la ITV !!! :lipsrsealed:... Hoy la ruta ha sido muy :rolleyes2:... relajante, ... lástima de la receta :angry: del Xata... y para culminar un Campari con vermout en el Caliu !!!;)

Salut !!!:cool2:

Booooooones.......;);)
Hoy record absoluto pagado por un almuerzo en toda la historia de LCN y
concretamente pagado por el Xata...la friolera de 207 leiros...:shocked::shocked::shocked:
7 leiros por el almuerzo....:cool2::cool2: y 200 leiros de la multa...:angry::angry:
Salut
...
vil-hooo.gif
...
vil-hooo.gif
...
vil-hooo.gif
...
vil-hooo.gif
...
vil-hooo.gif
...
vil-hooo.gif

...Cuyon...Cuyon...Cuyon ! ...han retratao ar Xata ! ...quina poca vergonya
dibujoyjae.jpg

Ep, companys! Bona sortida (on heu anat?) i millors fotos :D ! Espero amb candeletes la crònica de l'amonestat. No saben el que els hi espera als de la DGT !!! L'han cagat !!! Ànims Xata, fes que se'n penedeixin d'haver gosat a parar a un bmwista indignat !

Salut !

Dales fuerte Chata, que no quede títere con cabeza..... por cierto de puntos ¿¿cómo vamos????:cool2:

Atrás