GIRONA-LCN (Salidas Mayo 2013)

Per cert, bé les fotos, bé les crevettes o com es diguin, bé la ruta amb bassals inclosos, bé l'intent de despistar-nos al coll de la Brouse, bé la moto de l'Alf i la convidada, be ...

Hola..!!

Ja sé que és dilluns però aquesta semana la proposta la faré jo sempre i quan el temps ens respecti...

Així que la rumio i ja la penjaré..

Pep

2 de JUNY arròç ben negre a KLONG

Tenim 10 dies per tancar l'apat.

Max. 27 pax

Menú tradicional (com sempre)

Lloc: Can Muni

Avans: un rulo en moto

Detalls: en un parell o tres de dies.

Llista Oberta:

1 i 2 Jo i Ella + la K (o viceversa)
3 Panotxilla (moto)
4 Panotxa (llauna)
5 Panoxet (la mateixa llauna)
6 Siso (moto)
Albur, Miss, Alburets (ni moto, nio llauna, ni res). Una pena, peeena, pena penita pena...
7 Jesus (moto)
8 Sra de Colombo (llauna) però pendent de confirmar.
9 Pere DV (moto)
10 Mariona (la mateixa moto)
11 Alf (encara que sigui a peu)
12 Maribel (encara que sigui a peu)
13 Pep (moto) pendent de confirmar
13 Marta (moto) pendent de confirmar
14 Ramón (moto) està al lloro (1 ó 2) (?)
15 Turri (?) està per confirmar
16 Turra (?) està per confirmar
17 Ra-mon (moto)
18 Muntsa (?) pendent de confirmar.

Ens falten dades per arribar a conclusions concloents. De moment sabem que si tots venim serem 18, i si no venim tots serem menys de 18.

La ruta matinal la definirem desprès de dilluns, dia clau (no en sentit sexual, si no de sentit determinant), doncs tenim la visita a les nostres instal·lacions de la il·lustre senyora inspectora de l'AEMPS. I per ara anem de cul.

...

Última edición:
Ep Xata!

Nosaltres tres també vindrem, un en moto la resta en cotxe.

Nota: estic penjant al VIMEO el vídeo de la cargolada amb les filmacions que em vares passar, demà s'ens falta el comparteixo...ui,ui,ui!

Salut! ;)

Ep, doncs aquest es el vídeo de la cargolada...espero que us agradi.

[video=vimeo;66107473]http://vimeo.com/66107473[/video]

També el trobareu aquí:

LCN/BLOC

Salut! ;)

Espectacularment genial ! Veure en Xata passar per la dreta i deixar pas per l'esquerra és irrepetible. La càmera no tenia problemes, era una presa "subjectiva" i creativa. Bo el dimoni tirant alè d'all a l'ocult. :cool2:

Salut!

Ep gent!!

No s'apunti a la familia Sicari a menjar grans negres!!

L'any passat ens ho vem perdre, i aquest també :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry: tenim un altre compromís familiar :undecided::undecided::undecided::undecided::undecided::undecided::undecided:

Un petó! :kiss:

Última edición:
Panotxa, molt guapo el muntatge ... i pensar que podries haver tingut una càmara gratis per Setmana Santa !!! :cheesy:

Xata, apunta'm a la sortida del 02/06 ... [HIGHLIGHT2]la MDR de moment com a provisional !!! [/HIGHLIGHT2];)

Salut !!!:cool2:

Última edición por un moderador:
Chata, dos més per a l'arròs:), a confirmar si en moto, llauna, bici, quad, autobus, autocaravana, tanc o ..... mini poket:D
Genial el vídeo i les fotos:cheesy:

Chata apunta dos més, de moment en provisional, crec que quasi segur serà definitiu..

Pep

Be companys molt be el reportatge del Chata, Siso y montatge del Pell roig, merci ya tenia ganas de veure la aventura del Chata desafian el perill:D del asfal circulan com li agrada, perque mes aviat tira capa la esquerra u esta mal alinead, be dons fora cuyonadas molt be companys y fins la proxima, ya estic al lloro pal dia del arroz negrero el dia en cuestio, salud;)

Proposta per dissabte:

Trobar-nos a les 10.00 a Coll de Ravell, esmorzar i després decidim si fem un Montseny o un Sant Hilari -Ossor-Anglès-Girona

Jo hi seré sempre que no nevi....!!!:cheesy: :cheesy:

Ep Pep, dissabte anem a mirar un etapa del GR151 Vilanova de Sau/Tavertet/Rupit...vagi be la ruta.

Salut! ;)

Pep, jo dissabte baixo a Barna, per la costa amb moto:), vaig a esmorzar a Can Paixano:), cava rossat, xistorra, botifarra, ibèric .:tongue:..... i la companyia del meu germà, cunyat i el qui es vulgui apuntar .;)
sortiré a les 07.30 de Figueres.

Pep, jo dissabte baixo a Barna, per la costa amb moto:), vaig a esmorzar a Can Paixano:), cava rossat, xistorra, botifarra, ibèric .:tongue:..... i la companyia del meu germà, cunyat i el qui es vulgui apuntar .;)
sortiré a les 07.30 de Figueres.

Celebro que ja estiguis recuperat per lluir la 850... jo de moment els dissabtes res de moto

Salut!!!

Ep Pep!

El menda res de moto, pels motius habituals...snif...

Alf, me n'alegro per tu ... i ho sento per la resta d'usuaris de la via, jejejejeje

Un petó! :kiss:

Xata, per la sortida del a a KLONG, jo gairebé segur que si, la Muntsa potser si o potser no, més endavant ho confirmo ;)

...felicitats Pep, lamentablement no os podré acompanyar.
...fent una recerca per San Google m' he trobat aixó i m' ha fet gracia per que es va publicar aquí :
llampsitronsv2.jpg

Hola nois, Felicitats Pep que to pasis de cuyons, Alf dema te dic si te acompany al tiveri de disapta, salud nois.;)

Perdó, de forma humil demano a tots aquells que vaig avançar sense pietat. Hi havia una raó sublim; era per amor a l'art. En concret al setè art. Que res no fora si no hi hagués un rei, el rei de la moviola.

Per Cert Alf, aquest dissabte tinc festa familiar, la pubilla avui ha fet 18:rolleyes2:

Aixi que dissabte res de moto..., altre cosa será el diumenge...que dependrá de la hora de recollida del dissabte...i per suposat del temps..., ja sabeu, si no plou, si no neva....

Pep ! Felicitats del rodó aniversari.

Vistes les previsions de temps ...

Atrás