Jesús.
Curveando
Com no s'apunta mai, ja ho faig jo: J.Dalmau...
Ens veiem demà a la República.
Salut!!!
Salut!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Com no s'apunta mai, ja ho faig jo: J.Dalmau...
Salut!!!
Per cert la sortida d'ahir OK...!
Per sort no vàrem canviar el lloc d'esmorçar doncs com sempre "El nen Gesús" va arribar tard i a la Rotonda de Banyoles, varem trobar a l'Alf que anava per allà... de passeig va dir i va donar la casualitat de trovar-nos.
Finalment:
01- El Nen Gesús, com sempre amb retard.
02- En Trias, com sempre puntual.
03- El Níssimo, com moltes vegades, sense avisar..., però de vegades avisa, no com altres que venen sense avisar....
04- L'Alf, que passejava per allà i el varem trobar per casualitat.
05- Jo mateix, dons, ni va ploure ni va nevar...
La ruta fins a ca la tina, cap misteri uns a ritme i altres a velocitat de "cargol coix"....però sabent o s'esmorça, cap proble...cadescu que vagi al ritme que vulgui, ja s'espera als trencants... i com sempre u bon esmorçar, ( Vaig trobar a faltar la buti de perol) i molta xarrameca, criticant als absents i poca moto...., no hi han fotos, però hi varem anar..., segur....:rolleyes2:,
La resta de la ruta : Mieres-Santa Pau-Olot-Castellfullit de la Roca-Montagut-Tortella-Banyoles-Cornellà de Terri-Madinya. bo dia per anar en moto, no gaire calor i la carretera no estava molla.., be, tret d'algun revolt..., però be....
Fins la propera, nois... que serà diumenge, espero, com també espero tenir-me que posar el chubasqueiro.
Doncs jo vaig entrenar la ruta, l'esmotzar, el fervestar i l'arròs de diumenge proper. Tot OK
Tornant vaig trobar el Nen Jesús aturat (com molts d'altres) entre els giravolts 198 i 199 de la carretera de Tossa. Tot esperant que marxes l'ambulància, l'helicopter, els mossos, els munis i els bombers. I que arribesin les grues per endur-se [HIGHLIGHT2]la moto i el cotxe que van topar[/HIGHLIGHT2]. Tres quarts d'hora més tard varem marxar, arribant a Sant Feliu 166 giravolts més tard.
Confirmem 2 per Diumenge..!!
Pep i Marta
Lloc de trobada: LA [HIGHLIGHT2]BOLA[/HIGHLIGHT2] DE KLONG
Lo de Calonge m'ha quedat clar, el lloc exacte no tant :huh:
Salut !
confirmem assistència a menjar arròs a Can Muni:cheesy:,[HIGHLIGHT2]anirem en llauna[/HIGHLIGHT2], si no canviem d'idea a última hora:rolleyes2:, que podria ser o no ser :cool2:igual us acompanyem en moto a esmorzar!!:tongue:
Lo de Calonge m'ha quedat clar, el lloc exacte no tant :huh:
Salut !
Collons Deauville, però no tenies feina amb les rentes ? L'irrefrenable super-instint moderador és superior a tu, eh?
Xata, fas bé de convocar-nos a la Bola de les Cultures, ens convé
Ara me ve de gust escriure-us-ho en lapao, i si no ho enteneu, us foteu:
Collons Deauville, però no tenies feina amb les rentes ? L'irrefrenable super-instint moderador és superior a tu, eh?
Xata, fas bé de convocar-nos a la Bola de les Cultures, ens convé
I no me feu emprenyar que a la pròxima us ho poso en valencià :undecided:
Si i tant, estic estalviant per la GTL 1800 i entre renda i renda... ja saps....s'encen un llum...![]()
Hola..!!
Potser hi ha un convidat d'última hora, es diu Ernest i en altres foros surt com a CROSSRUNER..
Vem estar junts a la Kargolada a Camarassa i li vaig estar parlant d'aquestes "terres"..
Aviam si entra i s'apunta..
Pep
Demonio colorao!!!!!........FELICITATS!!!!!....:cool2::cool2::cool2:
ep, aquest diumenge els de girona i rodalies podem quedar al bicentury a les 9h45' i anar junts fins la bola.
Salut!![]()
Per molts anys Panotxa!!:birthdays:![]()
Chata apunta a Crossruner i senyora a dinar..!!
Ella vindrà en llaune a Calonge i ell farà ruta amb nosaltres..!!:cheesy:
Si hi ha res truca'm..
Pep
...fatal !Doncs jo vaig entrenar la ruta, l'esmotzar, el fervestar i l'arròs de diumenge proper. Tot OK
Tornant vaig trobar el Nen Jesús aturat (com molts d'altres) entre els giravolts 198 i 199 de la carretera de Tossa. Tot esperant que marxes l'ambulància, l'helicopter, els mossos, els munis i els bombers. I que arribesin les grues per endur-se la moto i el cotxe que van topar. Tres quarts d'hora més tard varem marxar, arribant a Sant Feliu 166 giravolts més tard.
Xata, molt bé la rebaixa de preu del menú...però que carai menjarem company???
Salut!!!