GIRONA-LCN (Sortides agost 2012)

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
Venim d'AQUÍ


obert.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

 
Ep gent!!

Res a afegir al dit pel dimoni vermell. Trobo les seves paraules molt encertades.

A veure, per anar fent... haviem quedat que en Jesus, aquest disabte, sortia sol, no? :D:D:D:D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:
 
Ep Turri!!

Molt bones les fotos de les terres teutones :cheesy:, i molt tristes les altres que vas posar :cry::cry::cry::cry::cry::cry: (les de l'esmorçar no! ;))

A veure quan em portes a alguna sortideta d'aquestes primeres, que les bones te les guardes per tu sol! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Un petó! :kiss:
 
Ep Turri!!

Molt bones les fotos de les terres teutones :cheesy:, i molt tristes les altres que vas posar :cry::cry::cry::cry::cry::cry: (les de l'esmorçar no! ;))

A veure quan em portes a alguna sortideta d'aquestes primeres, que les bones te les guardes per tu sol! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Un petó! :kiss:

Nennngggg¡¡¡¡¡
Queda pendenta la teva, a veure si per septembre ens posem d´acord, Raimon, el dimoni i nosaltres...;);)
Salut i moto...:cool2::cool2:... be to el que vagi en dos rodes...:rolleyes2::rolleyes2:
 
Ep gent!!

Res a afegir al dit pel dimoni vermell. Trobo les seves paraules molt encertades.

A veure, per anar fent... haviem quedat que en Jesus, aquest disabte, sortia sol, no? :D:D:D:D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:

Epppp¡¡¡¡
Dissabte no moto...:(:(....si montanya...:):)
Salut, moto, pedals i cames....:rolleyes2::rolleyes2:
 
Aquestes coses que passen als fòrums saben greu ... però passen i el millor és que passin depressa i tot torni a la normalitat.

Despertaferro, Siso, Administrador: he llegit alguna coseta abans de la retallada (no tot ja que ja estava retallat) i m'alegro que tot s'hagi arreglat, es tracta d'això, un estira i arronsa armònic en que al final la molla s'atura sense que res es trenqui. ;)

Salut !
 
Parlant la gent s'entèn, collonut!!!

Bé, ja soc aquí (a Fortià):D i de vacances, pel que si algú vol fer una sortideta de matí o tarda...
Turri, quan vulguis anem a mirar alló. ;) :D

Salut!!
 
Ep gent!!

Res a afegir al dit pel dimoni vermell. Trobo les seves paraules molt encertades.

A veure, per anar fent... haviem quedat que en Jesus, aquest disabte, sortia sol, no? :D:D:D:D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:

Yo también te quiero !!! :tongue: ... QUE FEM DISSABTE ??? ... Kike ... anem a Mieres a esmorzar ???;)

Salut !!!:cool2:
 
Última edición:
Hola..!!

Encara que no vingui al cas i aprofitant que estem a les vostres terres,que no pujem massa a sovint,el proper Dissabte estarem ballant al Claustre del Monestir de Sant Joan de Les Abadesses a les 22.00 hores.

El marc és incomparable i la posada en escena és molt plàstica..!!

Ja ho sabeu, us hi esperem..!!

Pep
 
Parlant la gent s'entèn, collonut!!!

Bé, ja soc aquí (a Fortià):D i de vacances, pel que si algú vol fer una sortideta de matí o tarda...
Turri, quan vulguis anem a mirar alló. ;) :D

Salut!!

Ok, ja quedarem..:cool2::cool2:
Però dubto que càpiguen 100 persones allà dins i menys fent la "gorra"....:rolleyes2::rolleyes2:
Tot és provar....;);)
 
Hola..!!

Encara que no vingui al cas i aprofitant que estem a les vostres terres,que no pujem massa a sovint,el proper Dissabte estarem ballant al Claustre del Monestir de Sant Joan de Les Abadesses a les 22.00 hores.

El marc és incomparable i la posada en escena és molt plàstica..!!

Ja ho sabeu, us hi esperem..!!

Pep

Pep... i que balleu?...:):)
Salut
 
Fem una recreació del mite de Pyrene..!!

Sino valgués la pena no us ho diria, ho vem estrenar a l'Auditori de Barcelona aquest Gener..!!

A més a la fresqueta s'estarà be..!!

Nosaltres dinarem a Ogassa per ser-hi d'hora a la tarda per montar..!!

Pep
 
Fem una recreació del mite de Pyrene..!!

Sino valgués la pena no us ho diria, ho vem estrenar a l'Auditori de Barcelona aquest Gener..!!

A més a la fresqueta s'estarà be..!!

Nosaltres dinarem a Ogassa per ser-hi d'hora a la tarda per montar..!!

Pep

Ok, si ens podem escapar t'aviso...;);)
Salut
 
Fem una recreació del mite de Pyrene..!!

Sino valgués la pena no us ho diria, ho vem estrenar a l'Auditori de Barcelona aquest Gener..!!

A més a la fresqueta s'estarà be..!!

Nosaltres dinarem a Ogassa per ser-hi d'hora a la tarda per montar..!!

Pep

Aquest cap de Setmana, tenimm convidats "ocupes" a casa.
Lamentablement no podrem venir.

Que us ho passeu molt bé i que sigui un éxit.

Salut
 
Hola a tots,

La setmana passada vaig anar a fer un vol per Baviera i vaig trobar una RT 1200 amb side; vaig pensar que era perfecte perquè en Trias i la Maria portessin a passejar el seu net. ;)

Kempten+%284%29.JPG


Salutacions a tothom.
 
Hola a tots,

La setmana passada vaig anar a fer un vol per Baviera i vaig trobar una RT 1200 amb side; vaig pensar que era perfecte perquè en Trias i la Maria portessin a passejar el seu net. ;)

Kempten+%284%29.JPG


Salutacions a tothom.


Ep Ricard!!

Anda que no iba a ir bien ni na, el nieto ahí...:D:D:D:D:D

Y en cuanto se descuide l'avi Trias, la María se ha metido dentro!!! :D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Pd: Qué envidia de vueltas que os dais!...:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2:
 
Ep Ricard!!

Anda que no iba a ir bien ni na, el nieto ahí...:D:D:D:D:D

Y en cuanto se descuide l'avi Trias, la María se ha metido dentro!!! :D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Pd: Qué envidia de vueltas que os dais!...:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2:

Albur, unos van a Baviera y otros a por el Biberón...:D:D:D
 
Ep, atès que fa dies que tinc la moto al ralentí i, que estant al ralentí, els boxers s'escalfen -i, de vegades, la meva boca també- us proposo un volta matinera per fer costa abans no s'empleni i que ens permeti acabar menjant sèpia a Can Tià (fins i tot, amb sorpresa).

dissabte/04/08/12/07:30/Gasolinera de l'entrada gironina de Celrà

Anirem tot xino-xano (bé, a estones sí i a estones menys) per arribar a Can Tià a un quart de deu tocats. Cal que us apunteu per reservar taula. A excepció dels sorpresius que ja compto amb ells ;)

2012-08-02_190005.jpg

Ho acabarem arribant a La Bisbal per fer el toc i -jo i qui vulgui- comprar uns cubanos d'aquells tan bons!

PD: Tothom es pot incorporar a la ruta -avisant :rolleyes2:- on li convingui !
 
Última edición:
Kike ... anem a Mieres a esmorzar ???;) Salut !!!:cool2:

Glups! No m'havia adonat! Ja no sé si això és una convocatòria de sortida dissaptina, un intent o una incitació a que algú es mulli (n'haurem de parlar de tot plegat). L'últim que voldria és tombar rutes. Si és el cas anul·lo la meva proposta!
 
Hola a tots,

La setmana passada vaig anar a fer un vol per Baviera i vaig trobar una RT 1200 amb side; vaig pensar que era perfecte perquè en Trias i la Maria portessin a passejar el seu net. ;)

Kempten+%284%29.JPG


Salutacions a tothom.

Amb el teu permís, he comprovat que amés de provar BMW'S també vas provar altres coses:

Munic+%2863%29.JPG

Això sí que és viatjar i fer cultura! Salut!
 
Última edición:
Ep gent!

Tal com és costum, no es compti amb mi per dissabte...

Un petó! :kiss:
 
Be, sembla que torno a tenir veu. Doncs abaixeu el volum que em poso a escriure.



  1. Entenc, primer de tot, que amb aquest lloable acte de deixar-me de nou, poder abocar, en forma de lletres arrenglerades, les meves parides mentals, no s'ha exercit cap acte dels anomenats “indults”, ja que això fora com perdonar al nen dolent, i jo no ho consentira, ans al contrari, dono per fet que el que l'administrador ha fet es posar seny d'una banda, i al moderador confós que no distingeix entre moderar i censurar, al seu lloc.
  2. Per aquells que van arribar quan ja s'había consumat l'acte de censura, crec important apuntar que la paraula “capital”, en qualsevol de les seves accepcions, amí, em resulta del tot innoqüa, “imperi” vol dir el que vol dir, res més, i “merda”, merda ho diem tots els que tenim ànima o ofici d'actor, amb una enorme sovintessa. I com que cap d'aquestes tres paraules te els símbols químics del clor, del potassi, del sofre, ni tampoc, del carbó, doncs no tenen perquè explotar.
  3. Caldria una bona i ben acotada definició del que és, parlar de política, i del que no. Jo, inclús quan ric, estic fent política. Algú de vosaltres no?.
  4. I finalment, quan parlo d'algú o alguns en termes més o menys àcids ho faig per una qüestió personal, doncs personalment em sento agredit per alguna de les coses que diuen o fan.


I dit això -perdoneu peròalgú ho había de dir-, l'hi dedico aquesta lletra, per cert encastellà -bonica llengua que estimo molt- a la meva tieta Rosa, a la portera del 27 i al meu amic albur




Mi unicornio azul ayer se me perdió,
pastando lo deje y desapareció.
cualquier información bien la voy a pagar.
las flores que dejó
no me han querido hablar.
Mi unicornio azul
ayer se me perdió,
no sé si se me fue,
no sé si extravió,
y yo no tengo más
que un unicornio azul.
si alguien sabe de él,
le ruego información,
cien mil o un millón
yo pagaré.
mi unicornio azul
se me ha perdido ayer,
sefue.
Miunicornio y yo
hicimos amistad,
un poco con amor,
un poco con verdad.
consu cuerno de añil
pescaba una canción,
saberla compartir
era su vocación.
Mi unicornio azul
ayer se me perdió,
y puede parecer
acaso una obsesión,
pero no tengo más
que un unicornio azul
y aunque tuviera dos
yo solo quiero aquel.
cualquier información
la pagaré.
mi unicornio azul
seme ha perdido ayer,
se fue.
 
Última edición:
Ep, atès que fa dies que tinc la moto al ralentí i, que estant al ralentí, els boxers s'escalfen -i, de vegades, la meva boca també- us proposo un volta matinera per fer costa abans no s'empleni i que ens permeti acabar menjant sèpia a Can Tià (fins i tot, amb sorpresa).

dissabte/04/08/12/07:30/Gasolinera de l'entrada gironina de Celrà

Anirem tot xino-xano (bé, a estones sí i a estones menys) per arribar a Can Tià a un quart de deu tocats. Cal que us apunteu per reservar taula. A excepció dels sorpresius que ja compto amb ells ;)

2012-08-02_190005.jpg

Ho acabarem arribant a La Bisbal per fer el toc i -jo i qui vulgui- comprar uns cubanos d'aquells tan bons!

PD: Tothom es pot incorporar a la ruta -avisant :rolleyes2:- on li convingui !


Hosti, Siso, com m'agradaría, avans de fotre el camp, venir a fer aquesta ruta que passa per davant de la meva cabaneta.
Miraré d'estar llest i amb el permís en regla. Ja diré...
 
Bona nit: Ricard, gràcies per pensar en nosaltres a part de que es molt maco i suposo que cómodo de moment ens conformem amb mirar-lo.
L'Arnau segur que li agraderia molt.
Eu estat de viatge amb moto? Esperem que os hagi anat molt bé.
Molts de recorts a l'Anna.
Salut i una abraçada.

TRIAS
 
Glups! No m'havia adonat! Ja no sé si això és una convocatòria de sortida dissaptina, un intent o una incitació a que algú es mulli (n'haurem de parlar de tot plegat). L'últim que voldria és tombar rutes. Si és el cas anul·lo la meva proposta!

Cap problema Siso, ja m'hi pots apuntar ... Kike, dissabte tocarà fer Tossa ben aviat ... abans de que els guiris vagin a la platja !!! :cheesy:

Ens veiem a Celrà mon Capitain & Cia !!!

Salut !!!:cool2:

PD: Sr Administrador ... com mola això de no tenir que anar traduint !!! Moltes gràcies !!! :)
 
Última edición:
Bona nit: Ricard, gràcies per pensar en nosaltres a part de que es molt maco i suposo que cómodo de moment ens conformem amb mirar-lo.
L'Arnau segur que li agraderia molt.
Eu estat de viatge amb moto? Esperem que os hagi anat molt bé.
Molts de recorts a l'Anna.
Salut i una abraçada.

TRIAS

Vam fer una ruta en cotxe l'Anna i jo la setmana passada i aquesta hem tornat a la feina.

Siso, si senyor, unes weisswurst amb sauerkraut i una cervesa Löwenbräu al Löwenbräu Keller de Munic.

Salut.
 
Última edición:
Cap problema Siso, ja m'hi pots apuntar ... Kike, dissabte tocarà fer Tossa ben aviat ... abans de que els guiris vagin a la platja !!! :cheesy:

Ens veiem a Celrà mon Capitain & Cia !!!

Salut !!!:cool2:

PD: Sr Administrador ... com mola això de no tenir que anar traduint !!! Moltes gràcies !!! :)

Aquesta nit aniré a dormir tard, vindré directament a Can Tià a les 9,15h.:)

Salut!!
 
Ep, atès que fa dies que tinc la moto al ralentí i, que estant al ralentí, els boxers s'escalfen -i, de vegades, la meva boca també- us proposo un volta matinera per fer costa abans no s'empleni i que ens permeti acabar menjant sèpia a Can Tià (fins i tot, amb sorpresa).

dissabte/04/08/12/07:30/Gasolinera de l'entrada gironina de Celrà

Anirem tot xino-xano (bé, a estones sí i a estones menys) per arribar a Can Tià a un quart de deu tocats. Cal que us apunteu per reservar taula. A excepció dels sorpresius que ja compto amb ells ;)

2012-08-02_190005.jpg

Ho acabarem arribant a La Bisbal per fer el toc i -jo i qui vulgui- comprar uns cubanos d'aquells tan bons!

PD: Tothom es pot incorporar a la ruta -avisant :rolleyes2:- on li convingui !

Atesa la munió de gent apuntada, i als efectes de que els possibles interessats no es perdin, us adjunto el programa on es detalla per allà on passaré, quants quilòmetres portaré, a quina hora hi passaré i les coordenades del lloc en qüestió. Desitjo que us sigui de profit ;)

2012-08-04-Celr%25C3%25A0-Klng-Bisbal_02.jpg


Salut!

pd: Les velocitats introduïdes al Gàrmin són legals. No cal que m'esperin els Mossos a cada punt de pas ! :)
 
Última edición:
Atesa la munió de gent apuntada, i als efectes de que els possibles interessats no es perdin, us adjunto el programa on es detalla per allà on passaré, quants quilòmetres portaré, a quina hora hi passaré i les coordenades del lloc en qüestió. Desitjo que us sigui de profit ;)

2012-08-04-Celr%25C3%25A0-Klng-Bisbal_02.jpg


Salut!


Siso, com aquesta nit acabaré tard, us esperaré a Llagostera a les 08:13 zulú !!!;) ... i tranquil que vindré amb la GS, que la SH encara no està rodada !!! :D

Salut !!!:cool2:
 
...collons, ni vacances ni moto. Demá tinc visita a las 10 amb un client.
...ja en tinc de ganes, ja !
...passeu-lo molt bé !
 
Avui a estat el dia de les sorpreses, ni ha de bones i n'hi ha de dolentes :

- Se m'ha mort la bateria a Llagostera ... :angry: i sort que casualment he trobat un coengut que té un garatge i em pogut arrancar la GS.
- Ens hem trobat a l'innombrable a Can Tià.
:angry:
- Ens ha vingut a vuere la Família Panotxa al complert !!!:)
- Quant ja marxavem ens em trobat amb en RamonDV que venia en bici.:)

Bé l'única cosa que he pogut comprovar avui, és que amb la SH300 us puc seguir el ritme sense problemes per Romanyà !!! :cheesy:... Gràcies per acompanyar-me a casa per fer el canvi de montura nois !!!;)

La resta de conya com sempre !!!:rolleyes2:

Aquí la culpable de la tumbada de ruta !!!:tongue:

scaled.php


Salut !!!:cool2:
 
Última edición:
Avui a estat el dia de les sorpreses, ni ha de bones i n'hi ha de dolentes :

- Se m'ha mort la bateria a Llagostera ... :angry: i sort que casualment he trobat un coengut que té un garatge i em pogut arrancar la GS.
- Ens hem trobat a l'innombrable a Can Tià.
:angry:
- Ens ha vingut a vuere la Família Panotxa al complert !!!:)
- Quant ja marxavem ens em trobat amb en RamonDV que venia en bici.:)

Bé l'única cosa que he pogut comprovar avui, és que amb la SH300 [HIGHLIGHT2]us puc seguir el ritme sense problemes per Romanyà[/HIGHLIGHT2] !!! :cheesy:... Gràcies per acompanyar-me a casa per fer el canvi de montura nois !!!;)

La resta de conya com sempre !!!:rolleyes2:

Aquí la culpable de la tumbada de ruta !!!:tongue:

scaled.php


Salut !!!:cool2:



Ja, ja, ja...
 
Ep gent!

Cuidaooooo, que se avecina un tocho!!! (por si no os habíais dado cuenta :D:D:D)

Be, com algunes ja sabeu, ahir, mentre algunes esmorçaven sèpia a Can Tià, els més pobres de La Cosa Nostra vem celebrar una trobada bricomaniaca a casa meva.

Aquesta trobada tenia com a objectiu fer el manteniment de les motos sense haver de pasar per cap taller, que está la cosa mu malita, mu malita...:undecided::undecided:

Li vem fer a la meva moto la revisió dels 60.000 km., i calculo que m'he estalviat entre 300 i 400 euros, ja que aquesta és de les cares i pràcticament li vem fer sencera. :cheesy:

Amb l'única cosa que no ens vem atrevir va ser amb el canvi de líquid de frens, ja que ens haviem xupat els manuals d'en Llanero i un altre d'un polac que está a youtube, i a l'hora de desmuntar el diposit vem veure que el sistema a les nostres motos era diferent, es a dir era el sistema millorat de BMW que va eliminar el servofré, amb el que ens vem decidir a aplicar la primera llei de tot mecànic...SI FUNCIONA, NO LO TOQUES, ja que de seguida vem veure que no podriem aplicar la segona llei "SI TIENES QUE TOCARLO, ASEGURATE ANTES QUE LE PUEDAS ECHAR LA CULPA A OTRO". :D:D

La meva moto es va emportar el premi gros amb una revisió complerta, complerta, desde canvi de tots els olis a ajust de les válvules, passant pel canvi de tots els filtres i les pastilles de fre, que tot sigui dit, de darrera ja frenava amb el ferro :D

Es segon premi li va tocar a la moto del Níssimo, que es va emportar un reglatge de válvules (que ja estaven reglades :D, o sea desmontar pa na :D) i un ajust de la compensació amb el vacuometre que la madiquita amarilla s'ha fabricat de forma artesanal i que pel que vem veure i comprobar funciona molt millor que el famós twinmax.

A la moto de la madiquita amarilla només li vem comprobar i esborrar amb el 911 els fallos registrats a la centraleta, sense que li trobessim res destacable, com a les altres motos.

Be, es de justicia destacar que encara que durant el post sempre he parlat de que "vem fer la feina", això no es aixi. La feina la van fer pràcticament tota en Pere GS i en Nissimo, ja que jo havia d'estar pels dos "canijos", que tot i que es van comportar força be, requereixen atenció constant.
Be, vaig estar pels "canijos" i suministrant cervessa als dos currantes, que no veas lo que tragan los colegas :D:D (així no entraven les defenses al final :D:D:D:D)

Per dinar vem fer una petita barbacoa, que va sortir molt be!, diguin el que diguin després aquest parell :D:D:D:D (no se que remugaven que estava molt feta, fins i tot cremada :lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:)

Penso que en Nissimo va fer alguna foto, que si pot ja penjarà després.

Vull donar les gràcies explicitament a aquest parell per venir a casa ahir, ens ho vem passar molt be, i la meva moto i la meva butxaca els ho agraïm molt. :):):)

I això es tot, avui toca probar la moto, a veure si arrenca (eh, Jesús :D:D:D:D)

Un petó! :kiss:

Pd: Ja m'hagués agradat poder anar a Can Tià, sobretot per veure la familia Panotxa!!, però ja veig que no us calem per res, que tots sols us ho paseu d'allò mes be :D:D:D:tongue::tongue::tongue::tongue:
 
Última edición:
Ep gent!

Cuidaooooo, que se avecina un tocho!!! (por si no os habíais dado cuenta :D:D:D)

Be, com algunes ja sabeu, ahir, mentre algunes esmorçaven sèpia a Can Tià, els més pobres de La Cosa Nostra vem celebrar una trobada bricomaniaca a casa meva.

Aquesta trobada tenia com a objectiu fer el manteniment de les motos sense haver de pasar per cap taller, que está la cosa mu malita, mu malita...:undecided::undecided:

Li vem fer a la meva moto la revisió dels 60.000 km., i calculo que m'he estalviat entre 300 i 400 euros, ja que aquesta és de les cares i pràcticament li vem fer sencera. :cheesy:

Amb l'única cosa que no ens vem atrevir va ser amb el canvi de líquid de frens, ja que ens haviem xupat els manuals d'en Llanero i un altre d'un polac que está a youtube, i a l'hora de desmuntar el diposit vem veure que el sistema a les nostres motos era diferent, es a dir era el sistema millorat de BMW que va eliminar el servofré, amb el que ens vem decidir a aplicar la primera llei de tot mecànic...SI FUNCIONA, NO LO TOQUES, ja que de seguida vem veure que no podriem aplicar la segona llei "SI TIENES QUE TOCARLO, ASEGURATE ANTES QUE LE PUEDAS ECHAR LA CULPA A OTRO". :D:D

La meva moto es va emportar el premi gros amb una revisió complerta, complerta, desde canvi de tots els olis a ajust de les válvules, passant pel canvi de tots els filtres i les pastilles de fre, que tot sigui dit, de darrera ja frenava amb el ferro :D

Es segon premi li va tocar a la moto del Níssimo, que es va emportar un reglatge de válvules (que ja estaven reglades :D, o sea desmontar pa na :D) i un ajust de la compensació amb el vacuometre que la madiquita amarilla s'ha fabricat de forma artesanal i que pel que vem veure i comprobar funciona molt millor que el famós twinmax.

A la moto de la madiquita amarilla només li vem comprobar i esborrar amb el 911 els fallos registrats a la centraleta, sense que li trobessim res destacable, com a les altres motos.

Be, es de justicia destacar que encara que durant el post sempre he parlat de que "vem fer la feina", això no es aixi. La feina la van fer pràcticament tota en Pere GS i en Nissimo, ja que jo havia d'estar pels dos "canijos", que tot i que es van comportar força be, requereixen atenció constant.
Be, vaig estar pels "canijos" i suministrant cervessa als dos currantes, que no veas lo que tragan los colegas :D:D (així no entraven les defenses al final :D:D:D:D)

Per dinar vem fer una petita barbacoa, que va sortir molt be!, diguin el que diguin després aquest parell :D:D:D:D (no se que remugaven que estava molt feta, fins i tot cremada :lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:)

Penso que en Nissimo va fer alguna foto, que si pot ja penjarà després.

Vull donar les gràcies explicitament a aquest parell per venir a casa ahir, ens ho vem passar molt be, i la meva moto i la meva butxaca els ho agraïm molt. :):):)

I això es tot, avui toca probar la moto, a veure si arrenca (eh, Jesús :D:D:D:D)

Un petó! :kiss:

Pd: Ja m'hagués agradat poder anar a Can Tià, sobretot per veure la familia Panotxa!!, però ja veig que no us calem per res, que tots sols us ho paseu d'allò mes be :D:D:D:tongue::tongue::tongue::tongue:




Es un bon toxu, amb bones noticies, amb retallades coherents, i amb relacions socials positives, a més no contè cap paraula perillosa. No crec que et costi cap apagada electròcibernètica.
 
Ep gent!

En Nissimo m'ha fet arribar 4 fotos enfocades de la feina d'ahir...però cap prova de "la carne muy hecha"...:D:D:D:D




20120804124316l.jpg



20120804124358.jpg


20120804124410.jpg


20120804124431.jpg


Un beso! :kiss:​

 
C*ll*ns quin nivell, enhorabona bricomaniacs !!! :cheesy: a mi em queda molt poc per la dels 50.000, però també tinc que canviar la tapa xafada de la maleta, l'aforador del dipòsit i el pneumàtic davanter ... quina clavada m'espera...

Jo avui no més m'he atrevit a tunejar els cascos vells per anar a la beach amb la MDR ... si algú està interessat en alguna funda ha de passar per AQUI

scaled.php


scaled.php


scaled.php


Salut !!! ;)
 
Última edición:
Arriba