GIRONA - LCN (Sortides Desembre 2012)

Bonas nois, compta en la carretera de cami a Arguis, Gesusito, ya nos contaras y faras alguns retratos de la zona, bon viatge nois.;).
Bon arrosico tambe para los que aneu a las terras Tarraconinas y bon viatge, feu retratos tambe, A10

Hola amics..!!

Per si l'arròs no us omple:

Diumenge 22-12 esmorzar al Carril de Llagostera a les 10.00 hores, qui pugui i vulgui...!!:cheesy: :cheesy:

Després ja veurem..

Pep

A falta de confirmacion, igual me presento, sin moto, pero sobre 2 ruedas...

Un beso! :kiss:

Eps!

Carai quina activitat tant frenètica sembla que això del 21/12/12 a quallat, jo per si les mosques escric abans de que peti tot. :D

Activitats cap de setmana:

01.-En Jesús cap a Arguis, bon viatge, sembla que no farà gaire fred...menja't una botifarra a la nostra salut!

02.-En Siso, Pere Deauville, l'Alf?, Nissimo, Despertaferro, Ricmel, Ra-mon, Panotxa... cap a la Fontcalda a menjar un arrós.

03.-En Pep1200, Albur...per terres gironines.

carai, carai, carai........quin ambientasooooo!

Salut! ;)

Ull amb les maletes que son traïdores! :D

[video=youtube;dtXFThyr764]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dtXFThyr764[/video]

Canvio una mica de tema, pero "els socis" ja sabran de que va la cosa;

Socis.jpg

NPI! però poder en algun lloc d'aquesta sala ho deus tenir...:D:D:D

6446819217_0872dfb1e4_b.jpg

Bé nois, jo ja corro per casa, l'experiència d'Argis és francament recomenable ... tot i que no feia molta fred, ja m'he fet a la idea del tema, en Pasqual ja penjarà la crònica.

Salut !!!:cool2:

PD: en Pasqual i jo hem marxat cap a les 10:30 d'allà ... plegats ... no se m'ha escapat !!!:D

Última edición:
Avui esmorzar de forquilla al Carril..

Ens ha vingut a veure el Sicari Albur i hem esmorzat plegats..

Després hem fet el vol per Santa Pellaia-Els Angels on hem fet el fervestar al solet amb unes vistes de tot l'Empordà i els Pirineus explèndides...!!

Bones Festes a tots i aviam si ara podem veure'ns més a sovint...!!!

Pep

Així està bé: Tothom explicant les activitats (bé, no cal entrar en detalls íntims) del cap de setmana!

Els que varem baixar a fer l'arrossada també ens va anar bé, com ja s'ha dit. Aquí deixo les meves fotos i aquí la crònica de MTC. Salut!

Bon resum del dia companys y bon reportatge fotografic, tambe bona colla, merci per compartirlas, salud Bonas Festas nois, A10.

!!!!EEEPPPPP¡¡¡¡¡
Sembla per les fotos que tot anat de conya..........
;);)
​Salut

Última edición:
Ep gent!!

Tal com diu en Pep, distés esmorçar de forquilla al carril de Llagostera, en molt bona companyia i que aquest cop a tres dels quatre ens va resultar realment baratet...(gracies Pep per la convidada!! :D:D)

Me n'alegro molt que la sortida per terres tarragonines hagi anat tant be, encara que intueixo (pel llegit a MT) que el Presi va haver de fer una mica de cross :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Doncs, apa, una mes a la saca!! (rodolí! :cheesy:)

BON NADAL I BON ANY A TOTS!!!!

Un beso! :kiss:

Pd: [HIGHLIGHT2]Siso[/HIGHLIGHT2], lamento haver de ser jo qui t'ho digui, però a les fotos...[HIGHLIGHT2]SE VE NAAAAAAAA!!!!!!![/HIGHLIGHT2]
:D:D:D:D:D:D

EPPPPP....!

FEM L'ULTIMA DE L'ANY SI FA BOOO...???? el DISSABTE O DIUMENGE...?????

Abans d'entrar en detalls.., algú s'hi apuntaria...???? pot ser dinar i tot...????

Si us manifesteu, m'en cuido...!

Ep Pere! Si no plou, si no neva, si no fa ... si no passem per camins de carros ... m'apunto al dissabte o diumenge i, si és el cas, amb dinar inclòs. :D

Bones festes als qui les celebren i bons desitjos per a tothom!

Salut!

EPPPPP....!

FEM L'ULTIMA DE L'ANY SI FA BOOO...???? el DISSABTE O DIUMENGE...?????

Abans d'entrar en detalls.., algú s'hi apuntaria...???? pot ser dinar i tot...????

Si us manifesteu, m'en cuido...!

Per a mí ok, hem d'acabar l'any de la millor manera...!!!

Que no sia massa car, que aquest mes no cobraré...

Pep

Ves per on , ja en som un colla...!

Pep, si fem dinar, vindrá la Marta..?

Per donar facilitats a les fèmines que s'hi vulguin apuntar...i vulguin descansar de dinar i de familia .......millor diumenge....???? vaaaaaaa manifesteu-vos...!

PD:
Ahhhh...! Nen Gesús...! benvingut, ja tardes amb els retrats....!!!!

L'ULTIMA DE L'ANY DISSABTE 29-12 O DIUMENGE 30-12 ( En funció de las vostres manifestacions.....)

Apa, posiblement hi hauran canvis...però aixi, hi ha mes oportunitats per a tothom que vulgui venir..., ja direu i si ho feu, ho feu com a molt tard el dijous 27-12, que s'ha de guardar taula per no quedar cardats...

PD: Ruta apta per la 3ª edat.[/SIZE]

Última edición:
Con la mala pinta que tiene el plan, me tendré que apuntar (si no llueve...:rolleyes2:) para que no os lo paseis mal solitos :D:D

Pos Vale...Te apunto por si acaso...! pa que no vengas...! :lipsrsealed:

Última edición por un moderador:
Ves per on , ja en som un colla...!

Pep, si fem dinar, vindrá la Marta..?

Per donar facilitats a les fèmines que s'hi vulguin apuntar...i vulguin descansar de dinar i de familia .......millor diumenge....???? vaaaaaaa manifesteu-vos...!

PD:
Ahhhh...! Nen Gesús...! benvingut, ja tardes amb els retrats....!!!!

Pere la Marta també s'apunta..!!

Pep

L'ULTIMA DE L'ANY DIUMENGE 30-12

L'idea.........:rolleyes2: (que fa dies que la vaig propossar...)

HORA DE SORTIDA: A LES 10,30H, bona hora, veritat..?

LLOC: Figueres, al costat del parking DIA i Gasolinera

RUTA: per determinar.... pero probablement- Part per l'empordà-Cadaques-LLança....?

ESMORZAR:Ja veurem...però depen on anem desprès no tidriem gana...

FERVESTAR: depen de la ruta però probablement CADAQUÉS, bora la platja..?

DINAR: Depend de la Ruta i el Fervesar, però probablement.. CAN NARRA ( Llança...) fan un arros que te pesssss.. ( Pep no et preocupis, si passa del teu pressupost, jo et convido...;))

ASSISTENTS.. Si no plou, si no neva, si no fa ... si no passem per camins de carros ...

01-Pere Deauville & Mariona Deauville...masses menjars familiars...
02-SiSo,... no celebra els nadals...
03-PepGS & Marta, .... no cobra aquest mes...
04-Nissimo, dice que no viene....
05-
06-
07-

Apa, posiblement hi hauran canvis...però aixi, hi ha mes oportunitats per a tothom que vulgui venir..., ja direu i si ho feu, ho feu com a molt tard el dijous 27-12, que s'ha de guardar taula per no quedar cardats...

PD: Ruta apta per la 3ª edat.

Última edición:
Ep colla pesigolla!

Bon Nadal a totolom...:cheesy:

De la sortida de dissabte res de res, tenim dinar familiar i no me'l puc saltar...vagi be.

Salut! ;)

L'ULTIMA DE L'ANY DIUMENGE 30-12

L'idea.........:rolleyes2: (que fa dies que la vaig propossar...)

HORA DE SORTIDA: A LES 11,H, bona hora, veritat..?

LLOC: Des de el Rte. el torn o quelcom aixi de TARAVAUS...

RUTA: per determinar.... pero probablement- Part per l'empordà-Cadaques-LLança....?, però si no la poso no la tombem.....:D

ESMORZAR: a TARAVAUS a les 9,30 h qui vulgui esmorzar...

FERVESTAR: depen de la ruta però probablement CADAQUÉS, bora la platja..?

DINAR: Depend de la Ruta i el Fervesar, però probablement.. CAN NARRA ( Llança...) fan un arros que te pesssss.. ( Pep no et preocupis, si passa del teu pressupost, jo et convido...;))

ASSISTENTS.. Si no plou, si no neva, si no fa ... si no passem per camins de carros ...

01-Pere Deauville & Mariona Deauville...masses menjars familiars...
02-SiSo,... no celebra els nadals...
03-PepGS & Marta, .... no cobra aquest mes...
04-Nissimo, dice que no viene....
05-Neng Gesús, ....el cami que porta a betlemmmm....!
06-
07-

PD: Ruta apta per la 3ª edat.

Última edición:
Ep mutxatxos i mutxatxes! Aprofitant l'esperit nadalenc i que, tal com diu en Pere Deauville, si esmorzem a a partir de dos quarts d'onze no hi haurà gana per dinar, m'atreveixo a fer un suggeriment: Perquè no quedem directament a Taravaus a les 09:30/09:45 els qui vulguin esmorzar i que si vagin afeixin els que vulguin fer el cafè per marxar d'allí a les 11:00?

Ep! Insisteixo en el bon rotllo nadalenc, però acabar l'any tombant la ruta del SM, també té la seva gràcia :D

Salut!

pd: Per cert, algú pot confirmar si és obert el restaurant de Taravaus el diumenge, no sigui que em cobreixi de glòria? :D

Última edición:
Ep mutxatxos i mutxatxes! Aprofitant l'esperit nadalenc i que, tal com diu en Pere Deauville, si esmorzem a a partir de dos quarts d'onze no hi haurà gana per dinar, m'atreveixo a fer un suggeriment: Perquè no quedem directament a Taravaus a les 09:30/09:45 els qui vulguin esmorzar i que si vagin afeixin els que vulguin fer el cafè per marxar d'allí a les 11:00?

Ep! Insisteixo en el bon rotllo nadalenc, però acabar l'any tombant la ruta del SM, també té la seva gràcia :D

Salut!

pd: Per cert, algú pot confirmar si és obert el restaurant de Taravaus el diumenge, no sigui que em cobreixi de glòria? :D

Si SISO, Bona pensada..., jo no volia carregar al personal de tant menjar ..., però sempre n'hi ha que tenen u8n budell buit.., es veritat....! :D

A TARAVAUS Docns a les 9,30h a esmorzar el qui vulgui...i el qui nó... a les 11,h se sale...! :rolleyes2:

Última edición:
Hola nois, que tal las festes? ya esteu fars u ke, la idea del Pere es bona, no se durant els proxims dias boure ketal y ya os dire que, salud y com sempre Bonas Festas per tots, A10.;)

Atrás