GIRONA - LCN (Sortides Gener 2013)

Izquierdo, veo por las imagenes que compartes en el wasap que estás animado !!!:)

Ramon, enhorabuena po el triunfo del chaval ... es un crak !!!;)

Para no perder las costumbres, colgaré alguna foto del sábado ... que hay mucho incrédulo revoloteando por aquí !!!:tongue:

dsc0105vg.jpg


dsc0107xn.jpg


dsc0109zm.jpg



Quedo a la espera de los [HIGHLIGHT2]retratos de hoy [/HIGHLIGHT2]... :D

V'sss:cool2:
Gesus

:lipsrsealed:
 
Joan Izquierdo, ahir en Tries ens va dir que ja t'han tret el guix..., es una molt bona noticia ..., diu que ja comences la Recuperació.... ánims i paciencia.... company...
 
Última edición:
Ep Joan una abraçada, però no molt forta que encara deus estar una mica baldat. Ànims! ;)

Be doncs, de la sortida d'ahir tant sols dir que la ruta va estar molt be, gràcies Alf per passejar-nos per l'Alt Empordà. Encara no havia passat per la zona cremada, i la veritat es que acollona una mica, això si les corbes es veuen de nassos.

En Ra-mon va perdre l'intermitent de la moto i aquí es pot veure com una colla de tècnics ho mirem incrèdulament. :D

Salut! ;)

RetroCristina.jpg
 
Ep Joan una abraçada, però no molt forta que encara deus estar una mica baldat. Ànims! ;)

Be doncs, de la sortida d'ahir tant sols dir que la ruta va estar molt be, gràcies Alf per passejar-nos per l'Alt Empordà. Encara no havia passat per la zona cremada, i la veritat es que acollona una mica, això si les corbes es veuen de nassos.

En Ra-mon va perdre l'intermitent de la moto i aquí es pot veure com una colla de tècnics ho mirem incrèdulament. :D

Salut! ;)

Si, la sortida d'ahir va estar molt bé, moltes de les carreteres no les havia fet mai, merci Alf !

Lo de l'intermitent jo encara no ho entenc, al garatge no hi havia res i segur que el vaig perdre circulant. :shocked:
Pere Deauville, gràcies per fer-me perdre la primera part de l'esmorzar ... vaig estar pensant que quan deies que l'havies vist a la cuneta era per estaviar-te haver d'entaular-te :rolleyes2:

Panotxa, ja veig que no es pot badar ni un moment, a la que et despistes ... clack, ja t'han retratat :embarassed:

Despertaferro, mirant-ho per davant és el de la dreta, assegut a la moto el de l'esquerra ... però a les fotos és el de l'altra costat perque els tècnics estaven investigant.

Estic mirant si compro els recanvis a una web de Deutchland o per ebay a Honk Kong, la diferència de preu és important però també triguen més temps a servir-lo.
També he demanat preus a gent que es dedica a desguassar motos; ai, ai, quina por, encara em trobaré que em vendran el meu.
 
Si, la sortida d'ahir va estar molt bé, moltes de les carreteres no les havia fet mai, merci Alf !

Lo de l'intermitent jo encara no ho entenc, al garatge no hi havia res i segur que el vaig perdre circulant. :shocked:
Pere Deauville, gràcies per fer-me perdre la primera part de l'esmorzar ... vaig estar pensant que quan deies que l'havies vist a la cuneta era per estaviar-te haver d'entaular-te :rolleyes2:

Panotxa, ja veig que no es pot badar ni un moment, a la que et despistes ... clack, ja t'han retratat :embarassed:

[HIGHLIGHT2]Despertaferro, mirant-ho per davant és el de la dreta, assegut a la moto el de l'esquerra ... però a les fotos és el de l'altra costat perque els tècnics estaven investigant.[/HIGHLIGHT2]

Estic mirant si compro els recanvis a una web de Deutchland o per ebay a Honk Kong, la diferència de preu és important però també triguen més temps a servir-lo.
També he demanat preus a gent que es dedica a desguassar motos; ai, ai, quina por, encara em trobaré que em vendran el meu.

En resum, que confirmes que no dus armilla groga. Val, està be.
 
Ep Joan una abraçada, però no molt forta que encara deus estar una mica baldat. Ànims! ;)

Be doncs, de la sortida d'ahir tant sols dir que la ruta va estar molt be, gràcies Alf per passejar-nos per l'Alt Empordà. Encara no havia passat per la zona cremada, i la veritat es que acollona una mica, això si les corbes es veuen de nassos.

En Ra-mon va perdre l'intermitent de la moto i aquí es pot veure com una colla de tècnics ho mirem incrèdulament. :D

Salut! ;)

RetroCristina.jpg

Hola nois, aixo es diu un robat, no se si me enteneu, Ra-mon si me dius el any de la amoto y en nº de bastidor te mirare de trobar la tapa del mirall y el tremitent, ya me diras a10.
 
Si, la sortida d'ahir va estar molt bé, moltes de les carreteres no les havia fet mai, merci Alf !

Lo de l'intermitent jo encara no ho entenc, al garatge no hi havia res i segur que el vaig perdre circulant. :shocked:

[HIGHLIGHT2]Pere Deauville, gràcies per fer-me perdre la primera part de l'esmorzar ... vaig estar pensant que quan deies que l'havies vist a la cuneta era per estaviar-te haver d'entaular-te :rolleyes2: [/HIGHLIGHT2]

Panotxa, ja veig que no es pot badar ni un moment, a la que et despistes ... clack, ja t'han retratat :embarassed:

Despertaferro, mirant-ho per davant és el de la dreta, assegut a la moto el de l'esquerra ... però a les fotos és el de l'altra costat perque els tècnics estaven investigant.

Estic mirant si compro els recanvis a una web de Deutchland o per ebay a Honk Kong, la diferència de preu és important però també triguen més temps a servir-lo.
També he demanat preus a gent que es dedica a desguassar motos; ai, ai, quina por, encara em trobaré que em vendran el meu.

:rolleyes2:

Doncs encara desprès quan tornava ca a casa sobre les 13 hores , des de la recta de despres de Medinya, fins al Bicenturi, vaig estar mirant per la cuneta a veure si el veia, doncs sincerament, encara sembla que el veig allà..., però no recordo exactament a ón... :embarassed:

Salutacions i gràcies pels retratos Toni, que aixi s'ho creurán que varen sortir...;)
 
Per cert, busco Moto Trail per una setmaneta o 10 dies...(pagant ehhh...!!!!) , algu disposat...? des de una 650cc , passant per una 800, fins aun 1200 en faig prou...! ;)
 
Jo segueixo analitzant "las retrataciones" i no encaixen. A la tercera (comptant horitzontal) apareix el "tremitente" d'una banda, i la quarta, el de l'altre. O, per una qüestió matemàtica ¨{(+1-1)=0}, el nostre Sol barbut i de perfil s'ha fet de centre, o el fotògraf a girat una de les dues fotos (o l'hi han girat, ves a saber).
 
Última edición:
Jo segueixo analitzant "las retrataciones" i no encaixen. A la tercera (comptant horitzontal) apareix el "tremitente" d'una banda, i la quarta, el de l'altre. O, per una qüestió matemàtica ¨{(+1-1)=0}, el nostre Sol barbut i de perfil s'ha fet de centre, o el fotògraf a girat una de les dues fotos (o l'hi han girat, ves a saber).


La 2a i la 3a estan tirades des de la dreta, la 4a des de l'esquerra (parlant del sentit de marxa).
L'averia està en la 4a. A la 2a i la 3a vam desmuntar el tap bo per veure com era.

Allò de que una imatge val més que mil paraules ... a vegades falla ... ;)
 
Hola nois, aixo es diu un robat, no se si me enteneu, Ra-mon si me dius el any de la amoto y en nº de bastidor te mirare de trobar la tapa del mirall y el tremitent, ya me diras a10.


Raimon, és de l'any 2002 o 2003 (tot i que la primera matriculació és d'abril de 2005), el bastidor té el nº JH2SC51A42M006875 i el codi de pintura és BG125 (o BG-125M)

Necessito el tap de l'esquerra (88121MCSG00ZA), la tulipa taronja (33450MCSG01), una bombeta de 21/5 W (34906MBB611) (si, el paio que la tenia abans li va posar aquestes) i el deflector d'aire que envolta el mirall (08P72MCS80014).

Tot això amb ports i tot em costa 273 €, si m'ho pots trobar més bé preu tens un esmorzar pagant ;)

Merci !
 
Raimon, és de l'any 2002 o 2003 (tot i que la primera matriculació és d'abril de 2005), el bastidor té el nº JH2SC51A42M006875 i el codi de pintura és BG125 (o BG-125M)

Necessito el tap de l'esquerra (88121MCSG00ZA), la tulipa taronja (33450MCSG01), una bombeta de 21/5 W (34906MBB611) (si, el paio que la tenia abans li va posar aquestes) i el deflector d'aire que envolta el mirall (08P72MCS80014).



























Tot això amb ports i tot em costa 273 €, si m'ho pots trobar més bé preu tens un esmorzar pagant ;)

Merci !



I haurà de pagar ell?

Raimon vaya negocio t'estan proponiendo, je je...!!

Pep
 
La 2a i la 3a estan tirades des de la dreta, la 4a des de l'esquerra (parlant del sentit de marxa).
L'averia està en la 4a. A la 2a i la 3a vam desmuntar el tap bo per veure com era.

[HIGHLIGHT2]Allò de que una imatge val més que mil paraules ... a vegades falla[/HIGHLIGHT2] ... ;)

Es cert, un mirall (potser per ser qui és) cal explicar-ho amb paraules, en canvi en el Montoro no més mirant-lo ja l'has pillat.
 
Peredv, finalment el 17 de febrer no podre venir a dinar, ja ke entro a treballar a les 14h
Us acompanyare a esmorzar i a part de la ruta.

Salut!!!
 
Última edición:
Peredv, finalment el 17 de febrer no podre venir a dinar, ja ke entro a treballar a les 14h
Us acompanyare a esmorzar i a part de la ruta.

Salut!!!

Fas be de dir-ho. D'aquesta manera no agafarem el ninotet del pessebre, que sempre es més feixuc perquè està enganxat en el bressol i has de carregar amb la màrfega, el matalàs, els llençols, el bressol i la mare que el va parir.

Nen+Jes%C3%BAs+web.jpg
 
Hola, Kompanys:

Primer que res, rebeu una forta abraçada, de part del Sektor de Korbera.

Després, us volia dir que farem una coseta el proper 1-2-3 de Març. Us poso el link del nostre post. Si a algú li ve de gust, estarem encantats de compartir amb vosaltres aquesta xarlotada.

http://www.bmwmotos.com/foro/showthread.php?439778-KORBERA-salidas-de-invierno-!2-12/page17

Salutacions.

Kitus, aquests dies estic liat, però la sortida té molt bona pinta i, pel que vaig, gana no en passareu .:D Una abraçada,
 
Vale, companys, ja veig que la meva capacitat de convocatòria es més aviat nul.la!!!!!!!!

I sí, a més de tenir molt bona pinta, després resulta acollonant!!!!!

L'any passat ens ho vam passar de P.M.

Bueno, me n'alegro de que tingueu plans, aixó vol dir que vosaltres també gaudiu (com sempre, lladres)

Encantat de saludar-vos, germans.
 
Avui com que fa un dia de co**ons i la jefa no hi es, la Xatarrilla i jo mateix dinarem al Roure Blanc de Monells. Estarem allà cap a les dues i quart.
Si hi ha quelcom que s'anima a fer un "rulet" serà molt ben vingut.

1364-1282216696.jpg
1364-1282216664.jpg
 
Última edición:
Ja m'agradaria, ja...!

Gracies Xata per la info...

Records a la Xatarrilla...i també a la Xatarrassa....! :lipsrsealed:


Por cierto.... ALGO PAL SABADO...?????
 
Per cert, secretari..., no s'hauria de convocar la reunio del mes el proxim dijous dia 7 de Febrer..? :undecided:


Jo es que vaig molt liat...he trigat un euf a obrir el post de la romàntica...:embarassed: , però ja esta obert :cheesy:
 
He posat un escrit a la sala de reunions amb el que m'he trobat aquests últims dies.ç
 
Si fos segur que no plourà..., una volteta i menjar sipia per esmorzar " que es peix" :rolleyes2:

A veure que diu el temps...!

Jo no sé si podré venir o no, tinc l'intermitent del davant/esquerra xungo i em sabria greu que no em veiessiu quan us faig senyal per adelantar-vos.
:rolleyes2:
 
Alguna rutita para mañana???

yo estoy dándole vueltas, pero no se si costa o un poquito de montaña :undecided:

desde luego, si hace un día como el de hoy, seria una lastima desperdiciarlo :cry:

A las 8:30 en el Bicentury y decidimos?
 
Última edición:
Arriba