GIRONA-LCN (sortides juliol 2013)

Eppsssss...! vols dir que ploura...?????? :angry:

...vull dir que estic cremat per no poder gaudir de la moto tant com voldría !
...lo del aigua ho dius tú ! ...
ennuye.gif

Ep Jesús, jo no et penso felicitar per la venda de la moto...no hi ha motiu! (com si d'un funeral es tractes) :cry:

Ja ho faré quan tinguis la nova (com si d'un naixement es tractes) :)

Salut! ;)

Tu si que saps ... quina pena em va donar quant la vaig lliurar :cry:... amb les que hem passat plegats ... però la vida continua i ara toca fer punta al llapís per mirar de treure la nova a bon preu.

Salut !!!:cool2:

epppppssss.....gent dema jo portare uns quans croissans petits de pastiseria:cool2:i no unos sobaos de nadal com la mariquita colora:tongue::tongue:

PD media curva ernhorabona per la venda tan rápida;)

bé fins d´aqui una estona:cool2:

V,ssssssssssss

Demà no m'espereu, si hi sóc és que he vingut. ;)

Avui no surto... però ahir vaig tenir sopar de puros i no he dormit gaire. No sé si demà tindré ànims de matinar tant. :tongue:

Vinga doncs, entre els sobaos del vermell i els petits croissants del groc, començo amb les "oro-ley's"

Fins ara,

Jesús, vist el teu entusiasme, en Deuvillé em deu una AK i tu una altra ! :D

Ei, que tothom està clapant encara ? :D

Va, va, a veure si podem veure alguna foto.

Mark knofler ..... El 31-07-2013 cap roig....!!!!! ;)

mark knofler ..... El 31-07-2013 cap roig....!!!!! ;) mark knofler ..... El 31-07-2013 cap roig....!!!!! ;)

mark knofler ..... El 31-07-2013 cap roig....!!!!! ;)

Osti Panotxa, estàs fet tot un artista :)

Al primer cop d'ull en pensava que veia la portada del llibre "El Petit Príncep", el recordeu ?

p_pr_ncep_5.jpg

Ep gent!

Molt guapes les fotos, Xata! Jo no et tinc enveja, jo et tinc MOLTA enveja! (de la verda) :D

BLA, BLA, BLA...

[HIGHLIGHT2]Explica, explica!, però dosificat, que ens coneixem.[/HIGHLIGHT2] :)

+1

​Un petó! :kiss:

Bones també les teves, Panotxa, per cert, qué fa Su Majestad el Supermoderadorquesusvoyabanearatos, pone un huevo???? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Pd: La veritat és que matinar tant toca molt els collons, però haig de dir que avui ho he gaudit molt...sobretot al marxar amb la calida despedida que m'heu brindat, cabrons! :D:D:D:D:D:D:D:D

Última edición:
:cool2: molt bonna la sortida d´ahir

.....Unas quantas afotos

CIMG0301.JPG

CIMG0294.JPG

CIMG0295.JPG

CIMG0297.JPG

CIMG0298.JPG

CIMG0299.JPG

CIMG0300.JPG

V,ssssssssssssss

Madikita amarilla...revisa tu cámara que creo que te has dejao una...:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Recuerdo a un tio feo en cuclillas...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

La sortida de molt bona hora al Cap Creus d'ahir va ser una bona manera de començar amb bon peu el cap de setmana. A l'hora de sopar, amb uns amics de fa molts anys, em vaig fer l'interessant dient "m'he aixecat a les 4 per anar a veure sortir el sol al Cap Creus amb uns companys motards". No se si pensaven que començo a tenir la crisi dels 50 o que em falta un bull...

Tant em fa, em va agradar molt anar-hi.

Gracies per les fotos, algunes amb un gran nivell artistic, i per l'estona.

Despertaferro (quin nom tan llarg), sembla que t'ho has passat molt be a la terra (in-law) de Santa.

Molt interessants les fotos i que tremoli el servidor del forum per la cronica. :cheesy:

Última edición:
Madikita amarilla...revisa tu cámara que creo que te has dejao una...:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Recuerdo a un tio feo en cuclillas...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

Epsss....pos si faltaba una Te refieres a el SM...... Poniendo un wuebo:cheesy: :cheesy:

CIMG0302.JPG

Bona la sortida de dissabte, :)per a mi podem repetir quan volgueu,;) companyia de primera, bon esmorzar i millors fotos, :)encara que trobo a faltar alguna :cool2:
Chata molt guapes les fotos :)t'ho hauras passat de collons eh bribon;)

Avui faré una previa de la Ruta del SEVENÀ, per agafar tempos i veure com està la carretera, el dissabte tornant del cap de creus vaig passar per Santa Paiaia i estava molt brut, ple de fulles i branques de la pedregada del divendres..., no se si s'haurà netejat una mica o que..., però no hem va agradar gaire... aixi que m'ho miro i si cal canvio aquell tram...

si algu s'anima a les 20,15 surto de fontajau... i soparé al Xiringuito pOOp's ;)

(es probable que hi vagi en llauda, doncs la family igual s'apunta i tots en amoto.....????,, como que no.., però ho sabre a la tarda, doncs pot ser tenen altres plans..., aixó no treu que uns vagin en cotxe i altre en moto..)

Queda dit.

Be, com diu en GeSúsH20, el sopar de la previa perfecte..., i aixó que només varem fer el pica pica..

A lo que anava, la carretera perfecte, res a veure amb dissabte al mati..., poc transit i encara que era "fosquet" bona visibilitat aixi que no cal tocar res.., ni inventarse "camins raros", la ruta marcada i prou..!

Temps pels que no puguin ser a la sortida ens puguin trobar en algun punt que només son quatre i que marco en vermell:

Hores a velocitat normal/legal/alegre:

Sortida: 20,15'

Entrada Celrá(per la dreta, sense passar sota el pont tren): 20,26'

Sant Martivell (Stop): 20,32'

Monells: 20,40'

Sant Sadurni de l'Heura:20,43'

Sta.Paiaia::20,59'

Cassa de la Selva (Stop Sta.P): 21,05'

Cassa de la Selva (Rotonda Riudellots): 21,07'

Caldes de Malavella (rotonda):21,13'

LLagostera (rotonda Tossa): 21,20'

LLagostera (rotonda Romanya): 21,22'

Romanya: 21,30'

Calonge: 21,39'

Xiringuito pops: 21,50'

Tenim 10 minuts de coixi per imprevistos, transit, algun "sabadero"....., vaig quedar allà a les 22,00 hores.

Apa, ens veiem dissabte a Fontajau i recordeu... a les 20,15' en punt, sortida.

Atrás