Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ep, aquí van quatre fotos de l'arrossada d'ahir a Calonge.
[HIGHLIGHT2]Siso si vols penjar les teves a l'àlbum conjunt...gràcies[/HIGHLIGHT2].
Salut!![]()
Quina arrossada!:shocked:
Va ser ben casual veure-us a S'Agaró. L'Anna em diu: mira quina colla de motos! i miro i veig en Despertaferro amb posat de comandant, una corrua de motos i en Ramon a la cua. :rolleyes2:
Per cert, les fotos no es poden veure en iPad.![]()
Quina arrossada!:shocked:
Va ser ben casual veure-us a S'Agaró. L'Anna em diu: mira quina colla de motos! i miro i veig en Despertaferro amb posat de comandant, una corrua de motos i en Ramon a la cua. :rolleyes2:
Llàstima pel que fa a la bugada, ens ha sostret les fotos del capvespre.
Pere deauville......mira que l'arros valencia esmolt bo, esta el llisto molt alt![]()
Hem consta... però tindrás una altre opinió quan l'hagis provat el d'aqui....
Recomanat per Arròs a:
1.-Rte Can Narra de (LLançà) s'ha de trucar si nó no hi ha arròs...
2.-Rte Tragamar ( Calella de Palafrugell) Un arròs caldos i un tvino turbio fresquito ..... ktp's ( ke te pes)
3.-Rte Can Pini ( Tossa de Mar ) "Un arroz con Bogavante que quita er sentio..."
4.-Rte. Can Carlus ( Tossa de Mar) ..., "aquí te deja atontao pa siempre...."
5.- En Girona
Rte. Boira
Rte. Casa Marieta
Rte. Can LLoret
Rte. Cal Artau
Rte. L'Argadà
Rte. L'alqueria
Rte. L'Arcada
Rte. Cal Ros
Por citarte algunos...., todo ellos están mas o menos bien de precio y centricos ( en un radio de 1000 mts a la redonda)
1550_VELOCI fes cas a en Pere que t'ha donat uns consells magnífics.
Per a mi, el rei dels arrossos a la ciutat de Girona és l'Alqueria. A can Lloret fan un arròs honest i barat el dijous.
Ara, en la meva modèstia opinió paella, el que es diu paella, només a València. Tot i que aquí hi ha arrossos, tant o més bons, però no són paella. :lipsrsealed:
També suposo que no vens aquí per menjar arròs; hi ha moltes altres delícies gastronòmiques que pots trobar als restaurants assenyalats per en Pere. Per exemple, el cim i tomba de Can Pini és antològic. :rolleyes2:
hola companys, perdó per ficarme en el vostre post , pero necessite ajuda , soc de valència i a mitad del mes de juny anem a passar una semaneta a la vostra zona , eixim el dia 17 per a fer 2 nit al balneari de vichy catalán , despres de eixos 2 dies em llogat una cabanya de fusta en camping moby-dick en Calella de Parafrugell durant 5 dies mes , les meues preguntes son les seguent:
¿me podeu dir rutes i pobles per eixes zones ?
¿quins restaurants BBB que no me puc perdre?
¿quines cales de platja tranquiles i boniques puc anar ?
comptar-vos que som parella jove i mos agrada molt els pobles medievals
¿girona ciutat val la pena?
espero les vostres ajudes i moltes graçies
Hola nois, merci per las fotos de la arrosada del Despertaferro y la seva sobretaula, en cuan al 1550 Velociti si bens a la capital del Girones (Girona) no nomes pots menjar be, tambe pos paseia pel barri vell y la Gran Muralla que envolta a dicha Capital, y no te dic res de la nostra Rambla de la Llivertat y para no aburrirte mes El famos peto al Cul de la Lleona que si bens a la Capital las de visitar y donarli el sempre agradable peto a la Lleona, be de totas maneras si bens que disfrutes noi Tu y la companya que portis, salud.![]()
...Xé Xiquet, d' un valenciá del Nord a un catalá del Sud, ací va la meua aportació:
...mapa RUTA
![]()
...aquesta la tens a propet, ja que només eixir del camping ja estas dintre.
...el primer lloc de pas es la cala de Llafranch i puxada al far de Sant Sebastiá. Ací dalt pots fer un cafetó amb una de las vistas mes impresionants de la Costa Brava:
![]()
...despres la cala de Tamariu i las calas i el poble de Begur, visita molt recomenable i cap a la platja gran de Pals per acabar al poble medieval de Pals:
![]()
...i si ja teniu gana, el poble esta ple de llocs per menjar bó i bé de preu.
...i la festa la podeu acabar a L' Estartit prenent un gelat endavant de las Illes Medes:
![]()
...no es una ruta molt llarga, pero si molt entretinguda, si et sobra temps et pots apropar a L' Escala i Sant Martí d' Empuries, i si no, aprofita altra dia per anar.
...bones vacances !
Collinsa, xiquet, ja no queda res per a dir. Vaja, que mos agradaria molt que vos ho passeu molt rebè. I que abans d'eixir mos lo conteu.
...hola Ricard, comentar-te que la sortida de demá no será gaire motera ja que anem a fer feina de inspecció per a la propera LCNTreffen. Si vens, seras benvingut pero si ho fas amb la idea de fer ruta, sortiràs decebut.Si no plou, em prenc la llibertat d'anar amb vosaltres, previa consulta al President de la "feina" a fer, mes que res que no fos delicte. :huh:
Si no soc a les 9 a la rotonda es que no he vist gaire segur el dia, pel que fa a la humitat. :cool2:
nens jo demà no puc :undecided:tinc família :cool2:que vagi be la prospecció![]()
Cony, els demès tampoc estem sols al mon. Vaja excusa.
Avui el hidrofóbics han fet molt be d'anar en llauna i deixar la moto a casa o al MediaMark, en canvi el hidrofílics que no han agafat la moto han fet molt , peró que molt malament. Ha estat una matinal fantàstica, amb llampecs, boires i aigües mil. Un gaudi digne de esser recordat pels segles dels segles. Jo ja hi pres la dutxa diaria d'un sol cop, per un parell de mesos.
Visca el líquid element ¡.
Avui el hidrofóbics han fet molt be d'anar en llauna i deixar la moto a casa o al MediaMark, en canvi el hidrofílics que no han agafat la moto han fet molt , peró que molt malament. Ha estat una matinal fantàstica, amb llampecs, boires i aigües mil. Un gaudi digne de esser recordat pels segles dels segles. Jo ja hi pres la dutxa diaria d'un sol cop, per un parell de mesos.
Visca el líquid element ¡.
Com es que hi ha hidrofílics que no han agafat la moto en un dia tan hidro com avui? :shocked:
Hi ha hidrifílics que sí han agafat la moto? Han fet bé o malament? :shocked:
Depertaferro, no em tinguis en el neguit de la ignorància!
Dels hidrofòbics que no hem agafat la moto... millor no parlar. :lipsrsealed: Pero no et pensis, sense moto un tambe pot quedar ben ruixat!
Filosofies a part, espero que hagi anar molt bé la feina.
Punt 1- Hi ha hidrofílics que han agafat la moto. Jo.
Hi sortit de Vilar Rural, sec. Entre la baixada est del Coll de Rabell i Castell d'Aro he agut de lluitar per mantenir el timó a la via, anant de bolina i sortejant tota mena de xavecs, tartanes, pollancres, bots, pailebots i tèquines, molts d'ells al pairo, d'altres quasi sense govern, i alguns a punt de passar per ull.
Amb la eixàrcia ferma i les veles ben trincades hi solcat l'espill de l'aigua a l'hora que per damunt queien bocois d'aigua a raig i pedres grosses con aglans, tot travessant esfilagarsats cotons de núvols ennegrits per la tempesta, per anar a petar sobre la coberta, a on els quarters afermats a les braçoles impedien que l'aigua arribes a la sentina. En fi ha estat un temps dur mentre a durat.
Desprès de Castell d'Aro, i com si d'un encanteri es tractés, el Sol s'ha fet pressent ferint de mort la tempesta, que s'ha esvait en un tres i no res.
En arribar a KLONG tant sols una tímida gota de suor, que es disposava a deixar-se caure per la sina esquerra, recordava l'aiguat viscut.
Punt 2- La ment humana es inescrutable. Ves a saber