GIRONA-LCN (sortides juny 2013)

...la mia é má grande, pezqueñines !!! ...
jexplique.gif
 
Tanto lio con la firma y al final no la pones ni bien, que la pones toda pegada una a la otra y así no esta molona...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Sabrás tu de diseño... :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:

Un beso! :kiss:
 
DOS PIEDRAS!!!!:tongue:


???????

Yo necesito 3 por lo menos
:tongue::tongue::tongue::tongue: , una pa sentarme y las otras dos pal fuego :D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Pd: Te invito a desayunar percebes y bogavante el sábado...a no, que te toca curro...lástima otro día serà :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::D:D:D
 
Ep nenes ! Moltes gràcies a totes!

Que la providència us doni molta felicitat i suficient longevitat com per anar-me felicitant un cop l'any i tal dia com avui !

Salut !



PD: Aprofito l'avinentesa per felicitar a tots i totes les que han aconseguit signar adequadament !
 
Última edición:
???????

Yo necesito 3 por lo menos
:tongue::tongue::tongue::tongue: , una pa sentarme y las otras dos pal fuego :D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Pd: Te invito a desayunar percebes y bogavante el sábado...a no, que te toca curro...lástima otro día serà :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::D:D:D

Vale, te espera el sabado dia 22.06.2013, tu mismo pon hora y lugar, me voy a poner como el kiko:tongue:
 
Vale, te espera el sabado dia 22.06.2013, tu mismo pon hora y lugar, me voy a poner como el kiko:tongue:

Uy, víspera del día antes de San Juan...no hay percebes en esa época, pero si quieres te invito a pan con chorizo (el tomate lo traes tu :D )

Un beso, madikita! :kiss:

Pd: igual mañana paso a verte...
 
Capi Siso, per molts anys company. perdoneu pero estic una mica desconectar perque estic enfeinat, pero de tan en tan foto un cot de ull, salud y bon cap de semana.;)
 
Última edición:
...ara que ja no es trenca la sorpresa:
...moltes Felicitats, Fermin ! ...
surprise.gif

...m' hauria agradat acompanyar-vos pero no ha pogut ser.
 
Wuenas companys....;) primero de todo felicitar a los que han cumplido años....(panotxa... Siso... fermin...etc) y de pasada felicitar a los que los van ha cumplir....osease el resto...:tongue::tongue:segundo muy guapa la vaca ...pero tiene la mirada extraviada ....vamos que mira raro será la ratafia...je..je....je... y ya por ultimo ayer por la mañana
CIMG0288.JPG
CIMG0281.JPG
unpoquito mas tarde
CIMG0286.JPG
ha costado un poco 10.000 km los últimos dos años ...........Un saludo V,sssssss
 
Ei PereGS, felicitats per la part que et toca en quant a aquests números tant rodons !

Una pregunta, que et vas quedar sense benzina ?
... es que trigar 8 minuts per fer un quilòmetre ... això és a ritme d'anar a peu ;)

Ep, edito, no son 8 sinó 6 ... això almenys deu ser a ritme de footing. :)
 
Muchas gracias a todos por vuestra felicitación, nos pasamos un dia genial, sobre todo gracias a mi mujer que es la mejor esposa del mundo y se ha currado esta sorpresa que realmente lo ha sido, si me engañara no me enteraría. Gracias a los que pudieron venir y estar un dia juntos, que no revueltos, un saludo.
 
Ep, PereGS, gràcies per la part que em toca i enhorabona pels cent-mil km's dels que n'estic content d'haver-ne compartit uns quants. ;)
 
Muchas gracias a todos por vuestra felicitación, nos pasamos un dia genial, sobre todo gracias a mi mujer que es la mejor esposa del mundo y se ha currado esta sorpresa que realmente lo ha sido, si me engañara no me enteraría. Gracias a los que pudieron venir y estar un dia juntos, que no revueltos, un saludo.

Felicitats Fermin ! Sobretot per haver estat dels afortunats d'haver compartit el dia de celebració del teu aniversari, amb l'esforç de la teva Mayte (que no té germana ;)) i la col·laboració d'en Pere Deauville en la jornada d'ahir, de la que, n'estenc la següent crònica:


A les 10:00, segons pactat, esperem l'arribada

2013-06-15-Ferminada%2520a%2520Perafita_01.JPG


En Fermín s'ho comença a ensumar

2013-06-15-Ferminada%2520a%2520Perafita_03.JPG


En Pere ens passeja per l'Empordà i, gaire bé sense auto - tombar-se la ruta, ens fa arribar al Celler Perafita on l'encantadora mestressa Esther, amb aquell deix salat del pronunciament costaner, ens encomana d'un ambient de pau i serenor i ens fa la degustació dels vins que hi elaboren i la visita guiada al celler

2013-06-15-Ferminada%2520a%2520Perafita_13.JPG


En arribar a Cadaqués divisem una moto que , comprada a Manresa, ens resulta familiar. Saludem al nou propietari

2013-06-15-Ferminada%2520a%2520Perafita_25.JPG



Anem a dinar a Can Rafa de Cadaqués (quetepés, diria el savi per fer-ho rimar) i ens crosprim un estupend arròs, del que no hi ha testimoni fotogràfic, i arreglem el Món, a l'entorn d'un (varis) picapoll's (varietat de vi autòctona d'aquests varals).

2013-06-15-Ferminada%2520a%2520Perafita_26.JPG


L'homenatjat, si o si, ens convida al fantàstic dinar. Tornem al celler a recollir la compra de vins que ens havíem firat i ho rematem a casa del còmplice que ens compensa amb fruit de ginebró i tot allò que ho envolta.

 
Última edición:
Molt be el reportatge del aniversari del Fermi, merci per compartirlas, y Felicitats noi, bona senmana.
 
Siso, GRACIAS GRACIAS por el reportaje y por tú compañía, le diremos al padre de mi mujer que busque una hermana :).
 
Fermin, per molts anys, espero tornar a compartir ruta aviat amb tu... i que els cargols no estiguin salats !!! :D

PereGS, enhorabona pels primers 100.000 !!!:cheesy:

Salut !!!;)
 
Gràcies Siso, excel.lent reportatge fotogràfic, excel.lent crònica, no cal afagir res mes al que has resumit fantàsticament...!

Només dir que l'arròs que te peesss..., el pastís ... ja l'heu vist ...., la companya genial, la ruta quasi perfecta...la visita a la cava inmillorable i recomanable....i el ginebrò i acompanyants..s'ha de probar....! aixi que... millor imposible.

Gracies Mayte per Organitza-ho y convidar-nos..., Gràcies Fermin que acceptar-nos al teu aniversari..!


PD: Al vespre penjaré una foto de la moto coneguda que ens varem trobar a Cadaqués el dissabte...! una pista.... FNR
 
Última edición:
Gràcies Siso, excel.lent reportatge fotogràfic, excel.lent crònica, no cal afagir res mes al que has resumit fantàsticament...!

Només dir que l'arròs que te peesss..., el pastís ... ja l'heu vist ...., la companya genial, la ruta quasi perfecta...la visita a la cava inmillorable i recomanable....i el ginebrò i acompanyants..s'ha de probar....! aixi que... millor imposible.

Gracies Mayte per Organitza-ho y convidar-nos..., Gràcies Fermin que acceptar-nos al teu aniversari..!


PD: Al vespre penjaré una foto de la moto coneguda que ens varem trobar a Cadaqués el dissabte...! una pista.... FNR
Gracias a vosostros por vuestra compañía y por el fantástico Gin tonic que nos preparastes en tú casa, GRACIAS.
 
Epssssssssssss.gracias companys intentarem fer un quans més de km :cool2:
h80JJ8C.gif
 
R1200GS 2008 A LA VENDA.

Bé, després de testar al R1200GS nova ahir, posaré la meva a la venda, amb l'esperança de vendre-la a un preu raonable per poder fer el canvi .... si no tiraré milles amb ella, ja que va de meravella.

La venc amb tots els extres i la revisó dels 60.000 feta ahir, per 9.300€



Clicar a la foto per accedir a l'anunci i mirar més detalls.

Salut !!!:cool2:
 
Última edición:
43sx.png

...ver noticia.
...hola a tod@s !
...para este Jueves 20 tienen prevista la etapa de Barcelona a Berziers y los guiare para atravesar la Costa Brava hasta Collioure. Si alguien más tiene disponibilidad y quiere acompañarnos que lo diga e iremos ampliando la informacion.
...pssst !...son 18 Vespas ...a no más de 70Kms/h.
 
Última edición:
Jesús, de verdad merece la pena cambiar tu moto? cada uno hace con su dinero lo que quiere, peroooooooooo, yo si tuviera de sobra, te la compraba, es una maravilla de máquina y la tienes y la vendes que es un chollo. Un saludo:)
 
Carai jesús! :shocked:

Si vols et deixo provar la K75S i així segur que et passa l'escalfament. :)

Sort en la venda, si ho tens decidit no hi marxa enrrere....ENDAVANT!

Salut! ;)
 
Ozepe, aquest dissabte tinc lliure.

Creus que podríem anar a fer la prèvia de la 3aLCNT?

Salut!
 
Jo aquest dissabte no puc (he de ser a casa a les 12:00). Diumenge o dilluns, si.

Salut !
 
PereGs, felicitats pels 100000:),però l'últim km el vas fer recollint margarides:shocked:, ah i de l'escala baixa cadascú com vol, espero que no hagi estat res;)

Jesus, si senyor:cool2:, amb un parell de collons:tongue: que tinguis sort en la venda;)
 
Ep ... cap problema si és dissabte o diumenge, dilluns no, que hi haurà ressaca:tongue:, ja direu:cool2:
 
Ostres!!! Quina sorpresa Pere!!!!

Estic molt content de tornar-la veure!!!!! I moltes gràcies per fer-li una foto!!!

Vau conèixer el seu propietari?? Ja m'ho diràs.

M'has fet molt feliç!!! =)

Salut & benzina

TRIAS
 
Jesús, de verdad merece la pena cambiar tu moto? cada uno hace con su dinero lo que quiere, peroooooooooo, yo si tuviera de sobra, te la compraba, es una maravilla de máquina y la tienes y la vendes que es un chollo. Un saludo:)

Fermin, la GS de aire va de cine, pero hay que reconocer que con la agua lo han bordado.
Si la puedo vender a ese precio me atrevere a hacer el cambio.

Gracias por tus ánimos.

V'sss

PD: de momento este finde me la llevo a los Alpes!!!
 
PereGs, felicitats pels 100000:),però l'últim km el vas fer recollint margarides:shocked:, ah i de l'escala baixa cadascú com vol, espero que no hagi estat res;)

Jesus, si senyor:cool2:, amb un parell de collons:tongue: que tinguis sort en la venda;)
.......epssssssssssss...cabeson que me faig vell i el reflexos ja no son el que eran...jejee;)
V,sssssssssssss
 
Ostres!!! Quina sorpresa Pere!!!!

Estic molt content de tornar-la veure!!!!! I moltes gràcies per fer-li una foto!!!

Vau conèixer el seu propietari?? Ja m'ho diràs.

M'has fet molt feliç!!! =)

Salut & benzina

TRIAS

Si hi tant que el vàrem coneixer... es de Badalona... a les fotos que hi va fer en Siso hi surt.

La tenia tan impecable com tu...ha fet molta sort aquesta moto....;)
 
Arriba