Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Hola nois bon reportatge el de la sortida de avui, imagino que el Nissimo no ma reconegut aquet mati a la altura de Fornells, Yo anaba cap la feina que teniam als Italians de Piaggio, be dons als de dema bona ruta.
PD. que torno a ser avi per segona vagada.![]()
...moltes Felicitats, Iaio-Flautes ! ...PD. que torno a ser avi per segona vagada.![]()
Wuenas companys
varias cosas por dicir......primer felicitar al Siso per la magnifica cronica de marroc i felicitar a tot l´equip B per no haber destrosat las amotos com alguns altres:tongue::tongue:
Alfredito...una putada aixo de la asseguransa...son uns cabr.ns:angry::angry: si nesesitas alguna cosa ja ho saps....te dejo un andamio para subir a la GS:cheesy:
Apunteu a la cargolada a dos mes pereGS i Elisika esmorsa no ,jo vindre nomes a la ruta:cool2:
Raimon felicitats abueletes...jej...jeee
enricp....com va la cama?????
PD.....[HIGHLIGHT2]pedrin las maletas las pots portar a la cargolada[/HIGHLIGHT2]:jigga:
V,ssssssssssssss
Hola nois bon reportatge el de la sortida de avui, imagino que el Nissimo no ma reconegut aquet mati a la altura de Fornells, Yo anaba cap la feina que teniam als Italians de Piaggio, be dons als de dema bona ruta.
Ramón, eras tu?? vi que alguien hacia señas con la mano, pero no pensé que fueras tu...:embarassed:
Por otra parte, felicidades por la noticia :cheesy:
A los demás, buena salida de Sábado, buen almuerzo (tiempo bien aprovechado para despellejar a los no asistentes) y [HIGHLIGHT2]como siempre buena compañía.[/HIGHLIGHT2]
Actualitzat fins aquí: 05/05/2013/Cargolada Empordanesa
Aneu-vos-hi apuntant!
He fet especificació de morrejadors/es i de cargoladors/es, reviseu-ho aquí siusplau !
Salut!![]()
Ep si voleu llegir una bona crònica del Marroc, mireu AQUÍ.
Aquesta gent es van trobar amb l'oli d'en Perarnau, en aquest vídeo surt.:shocked:
Moltes felicitats Ramón i Pepi !!.. i que vinguin uns quants mésP
Ep! Panotxa gràcies per penjar la crònica dels marroquins off road. Bona i boníssimes fotos.
Doncs servidor, cansat de qualsevol -tot i que si és fluorescent ho tinc complicat- se m'enganxi com una lapa, he passat per cal sabater. M'he emportat la davantera que encara li queda un pico per aprofitar si és el cas.
![]()
Salut!
Una Abraçada Julius...! Com va tot per aqui...?
que tal gent ... us vaig seguint en el post amb certa enveja .... aviat enviaré fotos de la super Honda 125 storm que utilitzo per la feina .... vaja tartana.Como veieu segueixo de motard
ara mateix cabrejat pel 0-4 però content pel 4-1:cheesy:
mirar aquest enllaç de la revista GIGANTES http://www.gigantes.com/noticia/5064/Reportajes/Julio-y-Sergi-Salamanca-destino-Chile.html
salut i benzina !! ( com diu en Trias)
Eps! Com que tothom ja sap on és el Restaurant La Brasa, aquí poso un enllaç exclusiu per l'amic j.dalmau. Ja me sabria greu que es perdés i el trobaríem a faltar: Ep! Jota! sigues puntual i a les 10:00 AQUÍ
Petons!![]()