GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes de Març 2013 )

Gracies amics pels ànims....!! com diu en Panotxa tampoc es tracta de perdre les amistats que tinc a LCN, algun dia he de tornar a Girona...en aquest temps he gaudit molt del grup i del seu tarana.... dels acudits d'en Pere.. del subgrup tercera edat...dels escrits d'en xata...dels d'alt empordà...etc etc:)
De moment, espero ser el representant legal de LCN a Chile...
:cool2:
fins aviat ( espero)

Julio! Que vagi bé i sigui ben profitosa aquesta estada per Chile. De ben jovenet m'en vaig impregnar darrera de Qilapayún, encara m'emociona escoltar-los.

D'aquí a aquest any ens ho vens a explicar al Caliu.

Salut!

Ep Julio! Desitjo que et vagi molt bé aquesta nova aventura i et recordo que per allà també hi ha Internet per a no perdre el contacte mentre tornes.
Una abraçada molt forta. T'estimem!!

Si po!!! Julio, aunque lejos de aquí, se que vas a estar bien por aquellas tierras (quitando que pronto llega el otoño).

Mucho animo para emprender este nuevo proyecto.

Un Abrazo

Julio! Que vagi bé i sigui ben profitosa aquesta estada per Chile. De ben jovenet m'en vaig impregnar darrera de Qilapayún, encara m'emociona escoltar-los.

D'aquí a aquest any ens ho vens a explicar al Caliu.

Salut!

Gràcies Siso...coincidim , jo també soc fan del Quila...espero anar al seu pròxim concert. M'enrecordaré de tu..! 'Fins la tornada.

Ep Julio! Desitjo que et vagi molt bé aquesta nova aventura i et recordo que per allà també hi ha Internet per a no perdre el contacte mentre tornes.
Una abraçada molt forta. T'estimem!!
Gràcies Kike... segur que estarem en contacte.... una abraçada per tu i la Isabel

Si po!!! Julio, aunque lejos de aquí, se que vas a estar bien por aquellas tierras (quitando que pronto llega el otoño).

Mucho animo para emprender este nuevo proyecto.

Un Abrazo

Gracias amigo...espero que también a ti te vayan bién las cosas.Estaremos en contacto
Un abrazo

quilapayun.jpg

Gracies amics pels ànims....!! com diu en Panotxa tampoc es tracta de perdre les amistats que tinc a LCN, algun dia he de tornar a Girona...en aquest temps he gaudit molt del grup i del seu tarana.... dels acudits d'en Pere.. del subgrup tercera edat...dels escrits d'en xata...dels d'alt empordà...etc etc:)
De moment, espero ser el representant legal de LCN a Chile...
:cool2:
fins aviat ( espero)

Ep Julio!!

Vagi be per aquests mons de Deu, i ves fent lloc, que al pas que anem no crec que triguem gaire a seguir-te...Me pido la litera de arriba!! ;)

Una abraçada ben forta, company!

Al resto, lo habitual...Un beso! :kiss:

Esteu "nerviosillos", eh?

Si, si, cada dia que passa tenim la sortida més aprop.
Osti, jo tinc moltes ganes de baixar al Marroc amb tanta gent, ens ho passarem teta :)
Je, je, això ja sembla una sortida mensual ... per cert, amb tanta penya potser haurem de portar les ermilles per fer de cruïlleros ... potser no cal, ja portem en Sacot ;)

La nostra ruta és anti-horària i amb menys (inshalla) pols i pedres ;)

M13-equip B

Ep, aqui podeu veure la ruta que farem enguany. :)

Ruta M13

Salut! ;)

Si, si, cada dia que passa tenim la sortida més aprop.
Osti, jo tinc moltes ganes de baixar al Marroc amb tanta gent, ens ho passarem teta
Je, je, això ja sembla una sortida mensual ... per cert, amb tanta penya potser haurem de portar les ermilles per fer de cruïlleros ... potser no cal, ja portem en Sacot

La nostra ruta és anti-horària i amb menys (inshalla) pols i pedres

M13-equip B

Quina enveja........cabrons!;)

Hola a tots, de tant en tant us "espio" per veure si em puc afegir a alguna sortida i demà dissabte tinc ganes de sortir i volia veure si programàveu una ruta...

En fi, he vist que en Julio marxa lluny i no vull deixar passar l'ocasió de desitjar-li molta sort, tant a ell com a la seva encantadora dona.

I, es clar, també espero que els nord-africans que van al Marroc s'ho passin tremendament bé, amb moltes aventures d'aquelles que s'expliquen amb un somriure davant un bon esmorzar a la tornada. Un dia d'aquests jo també hauré d'anar en moto al Marroc.

Ricard gràcies pels teus dessitjos... per la meva part demà res de moto.... toca treballar.

Julio molta sort a les amèriques...et trobarem a faltar.

Alf que vagi be la kalçotadattrefen.

Salut!!!

Tic-Tac-Tic-Tac-Tic-Tac

Motos a punt de marxa...;)

moto%20marroc.jpg

...aqui si que es fil. :)

Osti, quina paios ... n'hi ha un que s'emporta rodes de recanvi ... que aniran bé pel que porta cinta americana al pneumàtic..
Un altre que ja és al port fent cua.
I aquesta tant lluenta és la d'en Perarnau ? ... no me'n sé avenir ...
:D:D:D

Ei nanos, porte-vos bé !

Hola a tots, de tant en tant us "espio" per veure si em puc afegir a alguna sortida i demà dissabte tinc ganes de sortir i volia veure si programàveu una ruta...

En fi, he vist que en Julio marxa lluny i no vull deixar passar l'ocasió de desitjar-li molta sort, tant a ell com a la seva encantadora dona.

I, es clar, també espero que els nord-africans que van al Marroc s'ho passin tremendament bé, amb moltes aventures d'aquelles que s'expliquen amb un somriure davant un bon esmorzar a la tornada. Un dia d'aquests jo també hauré d'anar en moto al Marroc.

Gracies Ricard, ja t'ho explicarem...tu ves connectant durant aquets propers 15 dies i veuràs les aventures..., al menys per a mi...jo amb una GS intentant fer el que fan els experts....! :lipsrsealed:

Be, avui he anat a buscar el GPS que va instal.lat al motocultor que hem portarà al Marroc i que també hem tornarà ..., experant a n'en SISO , home expert i a canvi d'unes birres i pot ser d'un brerenar sopar inslal.larem les rutes...
per si hem perdo seguint-los ...:embarassed: al menys que sàpigue anar al finals dels trajectes....

Be, com que no hi han 2 sense 3 o 4 com s'ha pogut veure recentment, aquest es per desijtar als que marxeu demà una bona travesa marítima i desèrtica, ens trobem a OUARZAZATE el dia 24 celebrarem plegats la trobada..i continuarem junts... la ruta

Última edición:
Ouarzazate es de color blau, blau com l'aigua quan hi ha molta, molta com en Pere no l'hi agrada que hi sigui.
Es bona idea quedar just a Ouarzazate, poble blau com l'aigua, amb en Pere?
No fora millor quedar a Samarcanda, a on no hi ha aigua ni blau com l'aigua quan hi hi molta?

Be, ja ho parlarem demà amb en Pere. En tant, a tots els que demà marxeu, que tingueu un molt bon viatge ben atents al filfull, i aquí una cançó d'enyor com una bressola perquè us acaroni el cor en les llargues hores.

Siso, efectivament mapes carregat, tot en ordre, les rutes marroquines fan relleu quan s'augmenta la pantalla de Gipi..., gràcies per la paciencia en ajudar-me.

ens veiem demà a Taravaus...!:rolleyes2:

EEPPP¡¡¡¡¡
Als Afrikaners que vagi bé...........ojito con los porrelissss........
:D:D
A demain.......:cool2::cool2:

Hola noi si tens ganes de sorti dema a las 8,30h al Cutre Hotel de Medinya Yo isere y algu altre, vale dons salud noi.

PD. bon viatge als Africanocatalans, A10.

Gràcies Iuri. N'hi que ja en deuen fer i a d'altres ens falta poc.

Per cert, felicitats Ozepé i Pep1200 !

...muchas gracias a tod@s, los que os habeis atrevido a escribir aquí y a los que lo habeis hecho por otros canales,
...Pep pone las birras, Ozepe os brinda la traca más sonora del 2013 !

...abrazos y besos !

Última edición:
Als marroquins els va tot molt bé i sembla que els agrada rentar les motos i mullar-se els peus ;)

p1090071m.jpg

Companys, des d'avui sóc un integrant de LCN sense moto...avui s'ha anat cap a Terrassa:cry:

Bon viatje a els que B Bon viatge pels que marxen cap al marroc, sort i bon ruta.
salut !

Per circumstàncies africanes sobrevingudes he hagut de passar per Can MiC i m'he estrenat en fer fotos amb el mòbil:

2013-03-20-MiC.JPG

Salut!

Atrás