GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes de Març 2013 )

Companys, des d'avui sóc un integrant de LCN sense moto...avui s'ha anat cap a Terrassa:cry:

Julio! Pel que veig ha anat a parar a bones mans.

El bon preu t'ha permès vendre-la ràpid. Desitjo que també ben ràpid puguis encarregar-ne la substitució.

Salut!

Per circumstàncies africanes sobrevingudes he hagut de passar per Can MiC i m'he estrenat en fer fotos amb el mòbil:

2013-03-20-MiC.JPG

Salut!

Ho has solucionat lo d'en MIC Siso.? entenc que si..... però lo d'en Sacot, segur que la moto està al darrera del que tira la foto, que deu ser en Panotxa. :rolleyes2:

Aquesta GS nova, crec que es de "mira'm i no hem toquis...! lo la veig al Marroc...

Be, les Maletes fetes a manca de carregar-les a la moto....Siso encara hi cap alguna cosa a les meves aixi que sei no pots tencar les teves, porta-ho a part en una bosa que l'hi farem lloc...

A la tarde la vaig a recollir...! Quins nervis... :cheesy:

Als marroquins els va tot molt bé i sembla que els agrada rentar les motos i mullar-se els peus ;)

p1090071m.jpg
والمجانين ... يمر عبر المغرب لا تنسوا الدعاء 3 مرات تواجه مكة المكرمة. إيه Panotxa تناسب يعد له ن حمام جيدة وJesusGS لا Ricardتأخذ في الانخفاض. سوف Sacot ريكارد في وقت لاحق والخريف...
foulard.gif

Proposta a debatre per la propera reunió

Amb la experiencia del viatge al Marroc d' aquest any em fa voltar el cap el següent dubte:
¿...poden viatjar junts el President i el Tresorer en aquest tipus de sortides?
...tenin en compte que son els únics que tenen accés als calerons de la LCN ¿...que passaria si els segresten els de la jihad i els que queden aquí no tenen accés als fons per al pagament del rescat ?
¿...s' emporten las Visas ? ¿...perqué ? ¿...han fet testament ?
...per concluir, crec que com els Reis no haurien viatjar junts en els desplaçaments llargs ni fer-los coincidir en el temps.
... pensem-hi
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif

Última edición:
Proposta a debatre per la propera reunió

Amb la experiencia del viatge al Marroc d' aquest any em fa voltar el cap el següent dubte:
¿...poden viatjar junts el President i el Tresorer en aquest tipus de sortides?
...tenin en compte que son els únics que tenen accés als calerons de la LCN ¿...que passaria si els segresten els de la jihad i els que queden aquí no tenen accés als fons per al pagament del rescat ?
¿...s' emporten las Visas ? ¿...perqué ? ¿...han fet testament ?
...per concluir, crec que com els Reis no haurien viatjar junts en els desplaçaments llargs ni fer-los coincidir en el temps.
... pensem-hi
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif
...
grosdiable.gif

Ha, ha, ha. bones reflexions, si senyor :)

Mmmm, el problema per LCN més aviat podria ser per la desaparició premeditada o accidental ? (aquesta última Deu o Al·là no ho vulguin)
... per la premeditada ... i si es tracta de "envelopers" farcits ... potser si m'hi volen m'hi apunto ;)

Salut !

Companys, des d'avui sóc un integrant de LCN sense moto...avui s'ha anat cap a Terrassa:cry:

Bon viatje a els que B Bon viatge pels que marxen cap al marroc, sort i bon ruta.
salut !

Julio, sàpigues que la teva moto estarà en bones mans ;)
En Jordi (el comprador) és com és però em sembla que curós si que ho és.

Que vagi molt bé i si necessites res ja saps on ens trobaràs.

Salut !

Va, que heu d'arribar avans que en Salcot es retiri de la llera...

Bon viatge

Uuuuiiiiii, no hi serem pas a temps ... veig no el coneixes pas gens en Sacot.
És com l'home llampec, ara hi és, ara no hi és.

Recordo una sortida que va preparar ell, erem 7 o 8 motos ...
En Sacot feia totes les tasques: road-lider, cruïller i moto escombra ... no el veiem ni ha passar, vam arribar a destí i ningú es va perdre :)

Be, dons bon viatge para los del segon tor capa El Marroc, neu em compta que espem el vostre resum de la aventura Africana A10 y molta sort nois.
;)
PD. Panotxa y tal y tal dema arrivan els reforsos demanats.:D

Collors... des de les 2,00 am fent voltes al llit, quins nervis i finalment m'he hagut d'aixecar ja eren les 4,00 he anat sobrat de temps i fins hi tot he esmorzat una mica...hi he acabat de carregar la moto, encara es aviat, hem quedat amb en Siso a les 6,00 AM a la betzinera BP de Ceuta i Melilla ( Park Tecnològic) per anar fent boca...;)

Esperem que tot vagi be i ens ho pasem be...ja irem enviant noticies...siau... a tot@s. ;)

Collors... des de les 2,00 am fent voltes al llit, quins nervis i finalment m'he hagut d'aixecar ja eren les 4,00 he anat sobrat de temps i fins hi tot he esmorzat una mica...hi he acabat de carregar la moto, encara es aviat, hem quedat amb en Siso a les 6,00 AM a la betzinera BP de Ceuta i Melilla ( Park Tecnològic) per anar fent boca...;)

Esperem que tot vagi be i ens ho pasem be...ja irem enviant noticies...siau... a tot@s. ;)

Ptssssss......pedrin pensaba que marchabais el sabado :tongue: bon viatge...doneu recors a las mariquitas :cheesy:

V,ssssssssssss

Última edición:
Collons com va de ràpid el post...!!:cheesy: Bona sort i bona ruta a tot el personal que ha marxat cap el Marroc !!
Gracies a tots pels vostres desitjos....estarem en contacte.
Julio exADV

...qins nervis, Pere, li has donat 4 cops a la tecla d' enviament...i aixó en un S.M. que te Super-poders per rectificar l' error no te perdó !
...bon viatge, xiquets !

Bon viatge pels guerrers que al seu poble són fidels, afavoreixi el Deu dels vents el velam dels seus vaixells...

I jo aquí, el pinyonet i la junta del cigonyal han arribat avui, una setmana més tard. Es clar, com que venen d'Alemanya i la Merkel no fa més que donar pel sac...

Hola companys, veo que estos viatges africans nos tenen avandonats sense reportatges fotografics, espero que estigin disfrutan, avui no asurtit ningu?, Yo e fet las ultimas vaixadas aprofitant la bona neu de aquet hivern, salud y bona semana Sta per tots.;)

Dijous haig de passar la ITV de la burra a Vilamalla, espero que no plogui massa. Hi haurà algú per aquí aquesta setmana?? :(

Salute!!

Ei Kike!

Jo estaré per aquí, pero tinc el meu germà a casa i aprofitaré per fer la feina que no puc fer sol ...
Un altre cop serà!

Un petó! :kiss:

Be Kike avera ketal va la Sta Semmana y sobre esto podrian sorti a fer un bon tiveri de bon mati, estarem a la wait, y dels nens del desert sen sap alguna cosa, perque ni retratos ni res de res, ya diran bona nit nois.;)

:shocked: Epppp!!! que no parlo de dijous, parlo de tota la setmana fins diumenje...:cool2:

V'ssss

Aaaaahhhh, conyo, es q no t'havia entés, jejeje

Després parlo amb la jefa a veure si em dóna permís per dissabte...

Ja diré alguna cosa, pero podriem fer gestions amb la Tina a veure si tindrà obert, jejeje

Jo no més hi trobat això a les golfes. De manera que potser vindré si hem deixeu anar a la meva bola. Fa temps que no agafo la moto i estic una mica cremat. Ja us aniré esperant a l'esmortzar i al fervestar.

1125089-anticuarios-triciclo-con-fuerte-sombra-para-sentarse-en-una-superficie-concreta.jpg

Ep gent!

Permís concedit, ara només falta q no plogui...

Aleshores, qui s'apunta a esmorçar dissabte a la Tina?

De moment som en Kike, en Xata i jo. Pregunto per fer un truc i reservar.

Jo estaré una temporada en off:cry:,el diumenge un cotxe es va saltar un stop i me'l vaig trobar en el meu camí:angry:,vaig sortir volant per sobre del cotxe:(,he tingut sort, només tinc contusions diverses, encara que fan mal de collons:cry:,sobretot la del peu que el tinc inflat, la pitjor part se l'he portat la RT:angry:ja us penjare alguna foto:undecided:

...collons Alfred, lamento molt aquest incident ! ...espero que et recuperis aviat i que la factura de la reparació vagi a carrec del cotxe.

Bonas nois, pues Alf que cuyon te an fet aquets que porten llaunes de cuatre rodes?, que sigui leve el cop, salud company.
Dons si Ozepe los touared no tindran covertura bona que fasin senyals de fum, abans funcionava jajaja:D:D, A10.

:shocked: Colló Alf aquests enllaunats semble que no ens veuen, desitjo que et recuperis aviat i que no tinguis problemes amb la moto.

Jo no he pogut pujar encara a Fortià doncs desde ahir que tinc una grip intestinal que em fà estar tot el día i la nit asentat am el Sr. Roca (que me voy patas p'abajo!) i amb unes tiriteres de collons. Si demà estic millor, pujaré.

Salut!!

Jo estaré una temporada en off:cry:,el diumenge un cotxe es va saltar un stop i me'l vaig trobar en el meu camí:angry:,vaig sortir volant per sobre del cotxe:(,he tingut sort, només tinc contusions diverses, encara que fan mal de collons:cry:,sobretot la del peu que el tinc inflat, la pitjor part se l'he portat la RT:angry:ja us penjare alguna foto:undecided:

Ep Alf!

M'alegro q no t'hagi passat res greu, la moto ja es repararà...

Pel q veig, a Girona, no hi ha gaire quorum per sortir dissabte, de manera q podem canviar de plans i anar a esmorçar a Taravaus si els del sector Figueres s'animen...(Alf, et passo a buscar en llauna si cal) de totes maneres sembla q plourà ...

Ja direu alguna cosa, q no es digui q no hi ha alternatives, jejejeje

Hola Alf,

menos mal que al menos tu estas bien (o casi). Como se suele decir en estos casos eso es lo importante, los daños de la moto se arreglan (aunque a veces nos duelan mas que los propios en el cuerpo).

Para el Sábado, confirmare la asistencia el viernes ;)

:shocked: :shocked:Cuyon...Cuyons....Alfredito pabernosmatao... me alegro que estiguis bé i ho pogis explicar,la moto ja saps que te solucio..
hara pasiensia i anims en la recuperacio,cuidemesele

V,sssssssssssssss

Epp!! He anulat la data de la ITV doncs segueixo "pataspabajo" i he perdut 4 kg. en 3 dies... pel que no crec que pugui pujar... :cry:
Cas de miracle, ja dic algo.

Salut!!

Eppp¡¡¡¡ ;);)
Este finde llarg soc fora......
P.D. Este Alf me da cada disgusto que pa que......:cool2::cool2:
Salut

Osti Alf Déu ni do..!!

Desitjo de cor que estiguis bé, la RT segur que es recupera..!!

Si et cal res ja ho saps..

Pep

Ep, l'equip A ja es a casa!

Alf, menys mal que tot ha quedat en un ensurt, a la propera que anem al Marroc t'apuntes que ara ja saps com caure a terra. :)

Pel Marroc tot com sempre, uns dies molt intensos, sortides de carretera, col.lectors xafats, culates foradades, maletes trencades, claus doblegades, llums partits, palanques de canvi trencades, palanques de fre doblegades, embragues cremats.....be, ho normal. :shocked:

Al final hem tornat un parell de dies abans per problemes mecànics, i hem agafat un vaixell directe a Barcelona. Ens ho hem passat de conya, hem tingut molta sort amb les caigudes, i fins i tot vàrem dormir una nit al desert, el menjar de conya i el temps també.

Ens vàrem trobar amb l'equip B a Ouarzazate, vam sopar tots junts i l'endemà ens vàrem separar, una llàstima no poder haver continuat la ruta amb ells, se'ls veia molt animats, sobre tot el Pere que a Marrakech ja se les havia tingut amb un autòcton.:D

Be, ja anirem penjant alguna foto ...a si, la càmera també ha dit prou, la sorra no perdona. :cry:

Salut! ;)

Epp!! He anulat la data de la ITV doncs segueixo "pataspabajo" i he perdut 4 kg. en 3 dies... pel que no crec que pugui pujar... :cry:
Cas de miracle, ja dic algo.

Salut!!
...Kike ¿...4 kilos en 3 dies ? ...portem un parell de virus d' aquets al proper sopar que m' aniran bé ! ...:cheesy:
...Panotxa, bentornats !

Gràcies a tots pels vostres ànims! ;)
Panotxa i cia benvinguts:), veig que tot ha anat de primera:thumbsup:, em sembla que el Pere s'ha lliurat d'una bona:D.
Albur, el dissabte no puc, tinc família, llàstima:undecided:

Atrás