GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes de Març 2013 )

Alf, acabo de llegir-ho. Putada, cony.

Panotxa, el desert ha quedat desert. Sense els argonautes de la sorra de LCN, ni existeix. Benvinguts.

Kike, t'ho diré en el dialecte de l'imperi; "no hay mal que por bién no venga". Quilos a canvi de calfreds i llargues sessions al quartet de meditar.

I la K, be avui la he visitada, estava tota ella conilla i ven oberta. Tot se l'hi veia. No obstant el cirurgià Dr. Josep la pensa tenir ben cosida i amb el vestit adient demà mateix. Diumenge potser estarà en ordre de marxa (jo sortiré diumenge. Hi ha algú més?).

I ara ve la pregunta;

Creu o vol? Per que es diferent preguntar; "creu què...", a preguntar; "vol què...".
I el condicional. Que pinta un condicional del tipus; "hauria de..." a on clarament i tocaria posar un "sigui..."?

Última edición:
Hola a tot@s... El equips B encara per terres marroquines..tot perfecte .. Només pluja el primer dia i avui una mica...
Portem uns 2000 kms...no he fet ni una pista ...
Tot i que alguna carretera de per aqui ho sembla..
Ja estem de tornada .. Avui dormim a Nador.. Dema a la vora de Ceute on divendres travessem
Cap a la pell de brau...i tot xino xano cap a casa..

Tot ha anat molt be...fins ara... Ens veiem el dijous dia 4 al Caliu...

Alf, he llegit que un c... T'ha fet la punyeta..
Anims de part de tots ....L'important es que estas be...

A10...!

Epppssss...Panotxa i companyia bentornats....bé despres del parte de guerra, ja penjareu afotos i una mica de crónica...:cool2:

V,sssssssssssss

Yeeeeeeeeeppppp COMPANYS!!!!
per despres de les festes pascuals...
...enrecordeu-vos si us plau el adhesiu del GIRONA!!!!!
tumblr_mk89x0ilIG1r9bsklo1_500.gif

... abans de que fem el salt a Primera! :D :D :D

salut Companys! ;)

Un tastet del que vam viure a Maroc: sorra, molta sorra :shocked:... quines feines vam tenir per portar el panzers per aquells indrets !!!:undecided:

dsc0196zn.jpg

dsc0193qvj.jpg

Salut !!!:cool2:

PD: sort d'en Perarnau que em va donar un cop de mà ... si no encara hi seria ... gràcies company !!!;)

Última edición:
Ep, aquí us deixo quatre panoràmiques del nostre darrer viatge al Marroc, espero que us agradin i que us entrin moltes ganes d'agafar la moto i anar cap aquelles terres africanes.

Salut! ;)

Foto01_zps9b33aa4a.jpg

Foto02_zpsf58ec99c.jpg

Foto03_zps9f13f015.jpg

Foto04_zps0704f129.jpg

Foto05_zpsb1a42379.jpg

Foto06_zpsd771cff1.jpg

Foto07_zps89e60e92.jpg

Foto08_zps4ba72add.jpg

Foto09_zps574e48e5.jpg

Foto10_zpsc65831d9.jpg

Foto11_zpsb0f95dd6.jpg

Foto12_zps60f5e045.jpg

Foto13_zps817b0119.jpg

Foto14_zps3bd27257.jpg

Foto15_zps10d8db22.jpg

Foto16_zps68efc6c1.jpg

Foto17_zpsc0e44e22.jpg

Foto18_zps7fdb110c.jpg

Foto19_zpsf5f1b3b1.jpg

Foto20_zpscb9a683d.jpg

Foto21_zps56b594a2.jpg

Foto22_zps29a3f8f0.jpg

Foto23_zpsf685a57b.jpg

Foto24_zpsb1c6b3e4.jpg

Hola nois, merci Panotxa per el reportatge de la vostra aventura al Marroc, vale dons que acaveo be la festa, ;) a10.

Ep gent!

En contra de les previsions, sembla que no pourà. En Nissimo i jo sortirem a fer la volta. Hem pensat d'esmorçar a Ca la Tina sobre les 9:15. Si fos tancat, tiraem fins a Olot i ens quedarem a algun dels bars de la carretera que ve de Santa Pau. Si a alguna la fan fora del llit i vol venir ja sap on pararem. Després igual fem un Biker's.

Un petó! :kiss:

En els viatges constantment passen coses, es la gracia de fotre el camp i poder desconnectar. El que passa es que a voltes aquesta la desconnexió es més gran del que voldríem i no la podem controlar.
El 20/03/2013 el tindrem marcat durant molt de temps dins els nostres records, era una etapa de transició, degut a les pluges vàrem decidir no entrar al Rekkam, que es molt fangós i quedaríem atrapats, per tant vàrem prendre la decisió de baixar directes a Merzouga des de Guernif. Allà sempre fa bon temps, es sorrenc i si plou no hi ha problema de trobar fang.
Quan arribem a l'alçada de Missour veiem que els núvols ens van deixant i decidim d'agafar la ruta inicial a partir de Talssint on podrem fer el tram final del Rekkam passant pel Col de Belkassem.

Aquesta decisió serà el preludi d'un seguit d'esdeveniments que ens vàrem passar fins acabar el dia i ens vàrem marcar la resta del viatge.

1a INCIDENCIA

La carretera es perfecta, es solitària, l'asfalt es bo, vaig escoltant Bob Marley, la temperatura es agradable, ens endinsem en una vall desconeguda on mai havia passat, les sensacions son bones i tenim ganes, moltes ganes d'agafar la primera pista del viatge....i de cop i volta, em trobo en mig del camp, que ha passat?...quan la moto per fi es para, m'adono que he sortit de la carretera, que hi havia grava a la corba i per evitar la possible caiguda he fet un recte. He tingut molta sort, la única pedra grossa que he enganxat, s´ha partit i he pogut seguir endavant. Al final el protector del carter i els col.lectors xafats, vull posar primera per sortir del forat on em trobo i veig que la palanca de canvis es trencada, la sorpresa es que quan arrenco la moto el dial marca que anava en sisena...com diria aquell de la TV PAVENOSMATAO!!!

A partir d'aquí els companys comencen a treballar de valent, en 20' continuem ruta, han reparat la maneta de canvi i fins hi tot m'han fet la manicura, degut a que la bota ha quedat que semblava les potes d'un gat.

Al final tot ha quedat en un ensurt, un parell de dies després podré reparar la maneta de canvi a Errachidia, això es una altra historia.

Sortidadecarretera_zps679e6fd5.jpg

...continuarà ;)

Quin reportatge Panotxa...sou un grup molt valent:cheesy: !!
Alf que et recuperis aviat...;)
Kike jo de tu patentaria la dieta...4 kg en 3 dies :shocked:
Jesus, gràcies per el teus ànims, estarem en contacte:)
Records per a tots..!! especialment a la tercera edat:cool2:

En els viatges constantment passen coses, es la gracia de fotre el camp i poder desconnectar. El que passa es que a voltes aquesta la desconnexió es més gran del que voldríem i no la podem controlar.
El 20/03/2013 el tindrem marcat durant molt de temps dins els nostres records, era una etapa de transició, degut a les pluges vàrem decidir no entrar al Rekkam, que es molt fangós i quedaríem atrapats, per tant vàrem prendre la decisió de baixar directes a Merzouga des de Guernif. Allà sempre fa bon temps, es sorrenc i si plou no hi ha problema de trobar fang.
Quan arribem a l'alçada de Missour veiem que els núvols ens van deixant i decidim d'agafar la ruta inicial a partir de Talssint on podrem fer el tram final del Rekkam passant pel Col de Belkassem.

Aquesta decisió serà el preludi d'un seguit d'esdeveniments que ens vàrem passar fins acabar el dia i ens vàrem marcar la resta del viatge.

1a INCIDENCIA

La carretera es perfecta, es solitària, l'asfalt es bo, vaig escoltant Bob Marley, la temperatura es agradable, ens endinsem en una vall desconeguda on mai havia passat, les sensacions son bones i tenim ganes, moltes ganes d'agafar la primera pista del viatge....i de cop i volta, em trobo en mig del camp, que ha passat?...quan la moto per fi es para, m'adono que he sortit de la carretera, que hi havia grava a la corba i per evitar la possible caiguda he fet un recte. He tingut molta sort, la única pedra grossa que he enganxat, s´ha partit i he pogut seguir endavant. Al final el protector del carter i els col.lectors xafats, vull posar primera per sortir del forat on em trobo i veig que la palanca de canvis es trencada, la sorpresa es que quan arrenco la moto el dial marca que anava en sisena...com diria aquell de la TV PAVENOSMATAO!!!

A partir d'aquí els companys comencen a treballar de valent, en 20' continuem ruta, han reparat la maneta de canvi i fins hi tot m'han fet la manicura, degut a que la bota ha quedat que semblava les potes d'un gat.

Al final tot ha quedat en un ensurt, un parell de dies després podré reparar la maneta de canvi a Errachidia, això es una altra historia.

Sortidadecarretera_zps679e6fd5.jpg

...continuarà ;)

No pares, sigue, sigue, no pares, sigue, sigue!

Hummmmmmmmmmm.......................Panotxa Guay...Guay....voy a haser palomitas..je..je..

:popblood: :popblood: :popblood: :popblood: :popblood:

V,sssssssssssssssssssssssssssssss

Be ya tenia ganes de veure una mica de aventura del viatge, sou un fenomenos ante las adversidades del cami, merci per fernos aquet petit reportatge, ya espero el siguent, y del Presi que tenim, espero que tot be,.
Dema si algu vol fer una sortida matinera a las 8,30h isere en la Gasofa de la variant de Banyolas (Repsol), vale dons ya direu que, A10.

2a INCIDÈNCIA

Un cop recuperats de l'ensurt seguim ruta i parem a Beni Tajjite a fer un Picnic, trobem unes bones ombres sota unes oliveres.

La pista que farem es la que va de Beni Tajjite a Tazouguerte, una pista plana i ràpida sense cap complicació aparent, el ferm convida a donar gas a la moto, de cop i volta et trobes algun reguerot amagat provocant algun ensurt i poca cosa mes. Sembla que anem ràpid, be tant sols ho sembla, per que quan passa en Sacot la percepció de ràpid/lent es relativa.
Teníem moltes ganes de deixar l'asfalt i es nota en les polsegueres que deixen les motos a la llunyania, el total de pista es d'uns 40km i tenim tota la tarda per endavant.
Al kilòmetre 30, més o menys, ens trobem amb la única dificultat de la pista, el Col de Belkassem, es tracta d'un petit coll on hi ha un parell de corbes de pujada i tres de baixada, això si, de pedres grans on cal anar amb cura.
A la baixada, anem a poc a poc, sortejant els graons de pedres, i en un graó es produeix el desastre, en Perarnau pica amb una pedra i arrenca els silenblocs del protector del carter, be els arrenca tots menys un, amb la mala sort que el protector al anar cap endarrere provoca un forat al carter del motor. En Sacot que veu l'oli que perd la moto, li diu al Pararnau que pari immediatament.
En Perarnau acaba de baixar del coll amb la moto parada, i un cop al pla la tombem a terra, el forat es considerable i les cares de tots molt llargues...això pinta molt xungo!

Un cop tots abaix del coll ens posem a reparar el forat, primer de tot trèiem gasolina de la moto i ho netegem tot, en Sacot adreça el forat amb mans de cirurgià i fica unes brides per dominar la peça, després comencem amb la dosi de PATEX (un cop més) per segellar-ho tot. Recollim els olis que portem de les diferents motos i li fiquem uns 4l a la moto d'en Perarnau.

No sabem si aguantarà, cal que el PATEX s'assequi més o menys una hora, es comença a fer fosc i decidim d'anar al final de pista i començar a buscar hotel, en Sacot i en Perarnau vindran més tard.

No sabem com reaccionarà el PATEX amb la temperatura del motor, si seguirà perdent oli o be si rebrà mes cops ara que no porta la protecció del carter...tot son preguntes que tant sols sabrem la resposta durant els pròxims dies.

Reparaciodecarter-01_zps3e880e2f.jpg

Reparaciodecarter-02_zpsfebeb0b6.jpg

...continuarà. ;)

Joder,,,joder y Yo en la capital, con lo que me agrada els xous de las reparacions inprovisades, pro veix que teniu uns Macguivers de cuyons,,,,molt be, ya espero la proxima... a10.

Hola nois, por compromis de ultima hora dema no fare la sortida que he dit fa una estona, altra dia sera merci. bona nit.

Ei, l'equip B ha arribat bé ! ;)

Ens ho hem passat molt bé, hem menjat molt i bé, hem circulat per carreteres variades algunes lentes i super-ràpides (en PereDV s'ha quedat sense fer pistes, jeje), hem rigut com mai, .... com per tornar-hi ara mateiox, oi nois ?

Osti Panotxa, amb lo que explicaveu l'altra dia sopant a Ouarzazate semblava que que havieu tingut alguns "problemets" mecànics i algunes aventuretes però amb les fotos i de la manera que ho expliques en Lawrence d'Aràbia no us arriba ni a la sola de la safata ;)

Va, va, més ... !

Benvinguts equip B:)
Vinga Panotxa, segueix:cool2:que s'estan refredant la crispetes i escalfant la coca cola:D

Epppp...equipo B ...Bentornats tots...tambe esperem crónica...je´´jeee :mfight:

:popblood: :popblood: :popblood:

V,sssssssssssssssssssssss

Epppssss... m'he fotut una bañera Ke T Pesssssss..... fins ara quasi be....;)

Be, ja us ho dit en Ra-mon, tot molt be... hem fet uns 4200 kms aprox en total , hem rigut, hem mengat i no oblidarem el viscuts aquests dies, altament recomanable........ Jo no he fet ni una pista, però alguna carretera quasi ho semblava....:( ... ara tinc una petita idea...... i que les GS Adventure's i las GS normals , per pistes collonudes, però per dessert de sorra...., complicat com hem pogut veure... haurem de pensar en alguna cosa mes petita per la propera, no..?

Be ja irem penjant fotos i farem la cronica...

Ens veiem dijous...!

Epppp...equipo B ...Bentornats tots...tambe esperem crónica...je´´jeee :mfight:

:popblood: :popblood: :popblood:

V,sssssssssssssssssssssss

Pere GS la bossa de collons..., cada vegada que tenia que obrir-la o tancar-la, tenia que fer canvi de calzotets.....collons que forta va..., segur que aigua no entra....l;), si vens el dijous, t'ho torno tot i si no, ja te la portare una estona... Gracies. haq anat molt be.... la 1/2 de lo que hi cabia a la bosssa no ho he fet servir...., però allà hi era....! ;)

Epppp¡¡¡¡

[HIGHLIGHT2]Panotxa[/HIGHLIGHT2].......mola el bricomoto...
:cool2::cool2: volem mes i mes......:cool2::cool2:

[HIGHLIGHT2]Equip B[/HIGHLIGHT2].........benvinguts¡¡¡¡.........:cool2::cool2:

​Salut¡¡¡¡

Bueno molt be ya tots en el pais de origent, y ara a espera la cronica del equip B.
Company Alf como portas el teu ensurt, espero que per bon cami, salud y A10.

Ep equip B, benvinguts a casa!

Esperem que ens expliqueu amb detall com us ha anat tot per allà baix i que puguem riure tots plegats.

Vaig a continuar amb el bricomotomania....salut! ;)

3a INCIDENCIA.

Ep, continuem amb el serial del 20/03/2013, com us deia un dia a recordar.

Un cop varem deixar al Sacot i Perarnau amb la moto, esperant que el PATEX reacciones correctament, la resta vàrem fer els 10km de pista que ens separaven de la carretera més propera.
El Sol començava a caure molt ràpidament i les ombres es feien increïblement llargues, varem passar un parell de rius secs i en un d'aquests vaig esperar a la resta del grup i fer unes fotos amb la llum del Sol ben ataronjat.
Quan arriba el Jesús li faig una foto en una pista en pujada i es para al costat meu derrapant roda, carai Jesús vas fort, li estas agafant el truc a això de les pistes, quin domini nano!....i em contesta, que collons domini ni osties, no se que li passa a la moto que s´ha clavat la roda del darrere i gairebé em fot a terra.
Ostres li miro la roda del darrere i resulta que el parafang de la roda s´ha trencat i ha quedat travat entre la roda i l'amortidor...MECAGOENTOT EL PUTO DIA 20! Com pot ser? Que més pot passar?
Mirem de treure el parafang i després de molts intents aconseguim treure'l, això si, està ben destrossat...sembla que una pedra ha trencat el suport.
En la foto que poso a continuació es veu al Jesús que just quan li feia la foto se li trencava el parafang, quina casualitat!

PalafangJesus_zps656f281e.jpg

El dia 20 el vàrem acabar dormint en un cutre-hotel de Boudnib on finalment ens vàrem reagrupar tots, i mentre sopàvem reiem explicant com d'intens havia estat aquest dia.

Aquí us deixo el track del viatge amb els waypoints, per si us voleu anar situant

ENLLAÇ WIKILOC

...continuarà. ;)

El dia 20 ja està explicat, ara us explicaré el 19 que també te la seva història.:shocked:

19/03/2012

Estem a Tetouan on hem fet nit, vàrem arribar el dia abans a l'hotel a les 23:00 de la nit i amb ganes d'agafar un bon llit.
Al matí carregant les motos l'Itaca remenant el GPS li dona un cop a la clau de la moto i la doblega, resulta que no ha portat clau de recanvi, i pensem que si aquesta se li trenca tindrem problemes...ostres que fem?
Intenta obrir el deposit de benzina i no es pot, parlem amb la recepcionista de l'hotel i l´hi demanem si sap d'algú que repari claus, ens diu que si però que fins les 10:00 no obre. No podem esperar més, li demanem l'adreça i anem al lloc per estar a les 10:00 en punt.
L'Itaca li diu al serraller si pot fer-li una copia de la clau de la moto, pensant que d'aquell tipus de clau segur que no en te cap, i resulta que el serraller li contesta...que la vols negra o blava?
En dos minuts tenia un copia de la clau de la moto, impecable ...em sembla recordar que li va costar 20DH (2€)

O sigui que dret a llei la 1a Incidència hauria de ser aquesta...oi?

Marroc13-03-19-04_zpsaaea6e05.jpg

Per fi podem seguir la ruta, ens quedem 454km fins al destí, resseguim la carretera de la costa a bon ritme fins a El Jebha, anem a dinar a Alhucemas i direcció Guercif, això si a pocs kilòmetres del destí ens desviem per una carretera comarcal on el ferm es mig fang mig asfalt.
De cop i volta ens trobem un pont trencat i cal creuar el riu, el caudal es important però cal travessar-lo, si o si.

Us deixo un vídeo on es veu en Perarnau travessant-lo amb l'ajuda del Sacot, una imatge millor que mil paraules.

[video=vimeo;63011883]http://vimeo.com/63011883[/video]

...i finalment vàrem arribar a Guercif, be tots no, que va passar? doncs que en Sacot a 15 km de la ciutat es va quedar sense gasolina, a les fosques i al ben mig de la carretera, acompanyat del Itaca van estar una bona estona fins que els hi vàrem portar una garrafeta de l'apreciat líquid.
Però be, tractant-se d'en Sacot aquestes coses no compten ni com a incidència. :D

El dia 19 també va ser molt intens i al vespre vàrem acabar com els amics de l'Asterix, en una bona taula i fent-nos un fart de riure de les remullades del riu.

Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:

[video=vimeo;63025917]http://vimeo.com/63025917[/video]

...continuarà. ;)

Última edición:
Ep gent!

Primer de tot...bentornats tots!

Panotxa, com diu en Turri...MOLA! Jejejeje
Mes, mes, en volem mes!

Un petó! :kiss:

Molt y molt wais me estais dando una emvella de p------ mare, joder que bien el resum, merci maxotes.

Eps! Gràcies Panotxa i ves avançant la crònica en capítols. Llegint-la, sembla que ho visqui i escolti en directe!

Amb l'endreça encarrilada ara em poso amb les fotos i ... amb el quefe Ramon i la resta d'integrants ens posarem a fer-vos-en cinc cèntims de la nostra volta marroquina. De moment contents de com ha anat i amb les incidències explicables que n'hi ha ;)

Última edición:
Eps! Gràcies Panotxa i ves avançant la crónica.

Amb l'endreça encarrilada ara em poso amb les fotos i ... amb el quefe Ramon i la resta d'integrants ens posarem a fer-vos-en cinc cèntims de la nostra volta marroquina. De moment contents de com ha anat i amb les incidències explicables que n'hi ha ;)

Siso, al Dropbox hi han les meves fotos...! :tongue: ....Només les que es poden veure :D entre tots, crec que també es podrá fer un bon reportatge.....

Upppaaaaliiiiii....!!!!!!!

Panotxa i equip A, genial el que de moment he vist...!, el proper any conteu amb mi, però amb motos mes petitetes ehh...?

Panotxa gràcies per la feinada ... quins records ... adrenalina pura ... tot i que més d'un cop li vam donar feina extra a l'àngel de la guarda !!! :cool2:

PereDeaville ja tens raó, a aquestes pistes amb una moto més lleugera ens ho haguéssim passat molt millor ... quina de sorra !!! :undecided:

Salut !!! ;)

PD : Quin nivell en Sacot, :shocked: (... a veure si trobes alguna filmació del Conde ... que també anava com un tret !!! ):rolleyes2:

Última edición:
Continuem ...aviam, anem pel dia 21/03/2013, per fi un dia tranquil.:)

Ens llevem a Boudnib, a pocs kilòmetres de la frontera amb Algèria, mirarem de trobar un taller mecànic on poder reparar la palanca de canvi, i comprovarem que el PATEX aguanta, o sigui que procurarem fer bondat durant tot el dia.

Direcció a Errachidia passem per Blue Meski, un oasis d'aigua clara on aprofitem per fer un Geocatxé, a la sortida de l'Oasis veiem dues motos una GS i una RT, i els ulls se'n van cap a les seves palanques de canvi, serem bons nois i no els hi farem el canvi. :D

Finalment arribem a Errachidia i trobem un taller on fan canvi de rodes de 4x4, els hi demanem si poden fer una forat a la palanca de canvi, i com sempre en aquest país ens diuen que no hi cap problema. Una hora més tard el noi havia cremat totes les broques que tenia,:shocked: finalment però ho aconsegueix.
En Sacot els hi comenta que ens deixin el banc de treball i ja ho arreglarà ell, dit i fet, en un plis plas en Sacot ha construït una palanca de canvi que va de conya.

Anem direcció Erfoud i parem a l'hotel Chergui a fer un altre Geocatxé, i tot seguit anem a dinar a Erfoud i direcció La Baraka, un hotel/alberg a peu de dunes, on hi haviem de passar dues nits i al final per qüestions que exlicare més endavant en hi vàrem quedar tres.

Actualment estan fent una carretera que va d'Erfoud a Merzouga, el proper cop que hi anem ja estarà acabada, es una llàstima per que l'encant d'aquesta zona era que arribaves per pistes, mig sorrenques on vas a lo ample, amb gas i les dunes al fons.

Per cert han construït una benzinera nova a Merzouga, es bo saber-ho, antigament havies de posar benzina de marranxa algerina.

Reparació de la palanca de canvi a Errachidia
Palancadecanvi_zpsc6be3f1f.jpg

Fent el Geocatxé amb l'ajuda d'aquests camells.:D
GCChergui_zps1326e832.jpg

Camí de l'Erg Chebbi
CamideLaBaraka_zpse37c0168.jpg

Increïblement hem acabat el dia sense cap incidència a tenir en compte.

...continuarà! ;)

Mol bona crònica, amb una gran dosi d'aventura i suspens... Reportatge gràfic multimèdia i redacció que enganxa; Panotxa ets un artista. I tens molta paciència, doblant la crònica (sort que ara no cal traduir!).

A veure si l'equip B també es generós i ens delecta amb les seves aventures.

Atrás