GIRONA - LCN (Sortides Octubre 2012)

Tranqui Raimon, ya le he encontrado un nombre yo.. jejejejejejejeje, es fácil..., para que no os lieis.... se llamará MON-RA :D

Benvingut MON-RA......!!!!!

Ei, no cal que em canvieu el nom, home, que jo ja tinc el meu amb un guionet separador.

Ui, ui, ui, no m'estaré ficant en una secta, oi ?
És que sembla que em vulgueu batejar i tot :embarassed:

Hola nois:

Demà vindré a sortir amb vosaltres. Si no estic a les 8.30 a Besalú, ja vindré directament al restaurant a Beget. Si canviessiu de restaurant m'envieu un SMS.

Ei, bones! Demà me toca treballar pels ciutadans de Girona. Be, pels de Girona i pels que hi passen, siguin o no ciutadans ;)

Quina llàstima ... demà no podré acompanyar-vos, ja que tot i tenir la moto reparada, no he pogut pujar a recollir-la !!!:cry:

En Ramon DV ha fet una feina molt pulida i ja torno a tenir la GS operativa ... moltes gràcies company !!!:luxhello:

dsc0040tsx.jpg

dsc0039fm.jpg

Que vagi molt bé demà !!!

Salut !!!;)

Última edición:
Molt xula la burra GeSus, no més l'hi afegiria l'escut del Barça...jajaja! A tornar-la a disfrutar amb "cuidadín".
Jo no pujo fins dijous, que ho passeu bé.

Salut!!

Quina llàstima ... demà no podré acompanyar-vos, ja que tot i tenir la moto reparada, no he pogut pujar a recollir-la !!!:cry:

En Ramon DV ha fet una feina molt pulida i ja torno a tenir la GS operativa ... moltes gràcies company !!!:luxhello:

dsc0040tsx.jpg

dsc0039fm.jpg

Que vagi molt bé demà !!!

Salut !!!;)

Molt guapa la "burra", sembla ben be nova...!!!

Ara toca disfrutar-la però amb seny...!!

Pep

Felicitats Nen Gesús....!; ha quedat molt be, esperem que no tingui efectes secundaris....:lipsrsealed:

Jo hagués fet l'impossible per anar-la a buscar i sortir avui...! , podies dir-ho, l'haguessim baixat els de Girona d'una o altre manera....!:shocked:

Hola..!!

Dijous no podré pujar..!!

Una sessió de fotos per un projecte nou que ha de sortir a la llum el mes de Febrer i que ens donarà una mica de feina..

Ja avanço el meu vot a favor del que s'hagi de decidir per endavant..!!

Em sap greu, volia pujar però....

Pep

Felicitats Nen Gesús....!; ha quedat molt be, esperem que no tingui efectes secundaris....:lipsrsealed:

Jo hagués fet l'impossible per anar-la a buscar i sortir avui...! , podies dir-ho, l'haguessim baixat els de Girona d'una o altre manera....!:shocked:

En principi tenia que pujar amb l'Elena, però a última hora no va poder ... però gràcies per l'oferiment ...ja quedarem el dissabte pròxim que tinc festa la matí ... y tocarà remullar com cal la re-estrena !!! ;)

Salut !!!:cool2:

Esta matinal merece una crónica a medida, pero la lavadora me mira mal, la planxa arde, el fregaplatos huele a demonios, la encimera parece más bien un rodapiés, en la nevera se estrellan los ratones, el pan está duro y Glòria me reclama. Ciao.

Esta matinal merece una crónica a medida, pero la lavadora me mira mal, la planxa arde, el fregaplatos huele a demonios, la encimera parece más bien un rodapiés, en la nevera se estrellan los ratones, el pan está duro y Glòria me reclama. Ciao.

No mezcles hombre, no mezcles ... :cheesy: ...:D

Última edición:

Agafa-ho amb calma, abans que en morfeo arribi, tindrás temps de fer la cronica...

Espero que el turrunet hagi estat a l'alçada...amb tants dies de no anar en moto, pot ser ja no se'n recordava d'anar....:lipsrsealed:

Última edición:
Ep companys por fin entro cuyon, habia perdido el todo lo necesario para poder comunicarme con la peña, gracias al moderedor estoy en linea, bueno de la salida de hoy no hay ni rastor de retratos solo el pepino del Gesus y nada de nada haber que os contais.Mañana si alguien quiere hacer una vuelta laid que lo diga y a las 9,00h en el BICENTURY, ya direu, A10.

Jeje.saludos y rafagas... Andreu de Huesca tb ha llegado bien. Jajaja de la Tramuntana al Cierzo de la Cuenca del Ebro...
Menos mal q llevaba puesto el polo d la Penya Mototuristica Los Tranquilos... Abrazos Para ellos, besos Para ellas.

Atrás