PERE DEAUVILLE
Curveando
Bones companys...!!
continuo de viatge...demà cap a Paris
que tingueu bona ruta i serà fins aviat![]()
Joder Julio, como te lo montas tio... i tu mujer haciendo butis i torradas en la barraca de ferias...:rolleyes2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bones companys...!!
continuo de viatge...demà cap a Paris
que tingueu bona ruta i serà fins aviat![]()
Tranqui Raimon, ya le he encontrado un nombre yo.. jejejejejejejeje, es fácil..., para que no os lieis.... se llamará MON-RA
Benvingut MON-RA......!!!!!
Quina llàstima ... demà no podré acompanyar-vos, ja que tot i tenir la moto reparada, no he pogut pujar a recollir-la !!!
En Ramon DV ha fet una feina molt pulida i ja torno a tenir la GS operativa ... moltes gràcies company !!!:luxhello:
![]()
![]()
Que vagi molt bé demà !!!
Salut !!!![]()
Felicitats Nen Gesús....!; ha quedat molt be, esperem que no tingui efectes secundaris....:lipsrsealed:
Jo hagués fet l'impossible per anar-la a buscar i sortir avui...! , podies dir-ho, l'haguessim baixat els de Girona d'una o altre manera....!:shocked:
Per cert....! Acabo de despertar-me ...! Bon dia :rolleyes2:
![]()
Espero que la sortida hagi estat de conya..., ho sento la son m'ha vençut...!
Esta matinal merece una crónica a medida, pero la lavadora me mira mal, la planxa arde, el fregaplatos huele a demonios, la encimera parece más bien un rodapiés, en la nevera se estrellan los ratones, el pan está duro y Glòria me reclama. Ciao.
Esta matinal merece una crónica a medida, pero la lavadora me mira mal, la planxa arde, el fregaplatos huele a demonios, la encimera parece más bien un rodapiés, en la nevera se estrellan los ratones, el pan está duro y Glòria me reclama. Ciao.
Ei, no cal que em canvieu el nom, home, que jo ja tinc el meu amb un guionet separador.
Ui, ui, ui, no m'estaré ficant en una secta, oi ?
És que sembla que em vulgueu batejar i tot :embarassed: