GIRONA -LCN ( Sortides Setembre 2012 )

KIKEEEEEEEE......!!!!!!!, Ande paras....?????

TURRIIIIIIII......!!!!!!, Ande estas....?????

ENRICP.......!!!!!! i tu...?????

A los demas..., no escribais todos de golpe que se bloquea el foro...:undecided:

Ahhh.....! Niño Gesús..., ya que han hecho la soldadura.?

A los demas..., no escribais todos de golpe que se bloquea el foro...:undecided:

Ahhh.....! Niño Gesús..., ya que han hecho la soldadura.?

Por aquí me ando...:D

images%5B11%5D_4.jpg

Salut!!

A los demas..., no escribais todos de golpe que se bloquea el foro...
:undecided:

Ahhh.....! Niño Gesús..., ya te han hecho la soldadura.?

Afirmativo PereDV... ya vuelvo a respirar de coña ... y los más importante ... se acabaron las perdidas menstruales !!! ;)

V'sss:cool2:
GeSus

PD: Hoy a las 12h a la altura de Cassà, me he cruzado con el Xata ... de donde vendría ??? :rolleyes2:

Última edición:
A quién os recuerda el chavalín de la gorra roja ... a quién le dedico el video??? :rolleyes2:

[video=youtube_share;7fIrajum1DA]http://youtu.be/7fIrajum1DA[/video]

Ep gent!!

Com molts ja sabeu, aquest diumenge és la sortida de Can Catxondu de l'Alt Empordà.
Les inscripcions són de 9 a 10:30 i la sortida per fer la volta és a les 11:00, i val 12 euros, que inclou l'esmorçar (cal aclariro perque algunes si no hi ha teca no surten de casa :D:D:D)

El menda hi anirà, si més no per veure als amigotes que ara fa dies que no coincidim, com el Xavi i la Mei, Jordi el Pelut (que crec que s'ha reformat i ja no és pelut :D) i d'altres. (A l'Enric no l'anomeno perque aquest ja estic tip de veure'l :D:D:D)

Si algú s'anima que es manifesti, i mirem de quedar d'alguna manera. :cool2:

Un petó! :kiss:

Traducción: De que el domingo hay salida gorda en Figueres con los de Can Catxondu. Yo voy para ver a los amigotes. Si alguna se anima que lo diga.

Un beso! :kiss:

Ep! Albur, quasi segur que vinc. El que no tinc clar és l'hora de quedar ... és possible que ens veiem allí! Gràcies per la proposta,

Traslation Super-Super: Si estoy es que vengo, si no estoy es que no vengo o que vengo mas tarde, si llueve no vengo y si me dicen ven lo dejo todo y tampoco vengo :D

Salut/Salud

Ep gent!!

Com molts ja sabeu, aquest diumenge és la sortida de Can Catxondu de l'Alt Empordà.
Les inscripcions són de 9 a 10:30 i la sortida per fer la volta és a les 11:00, i val 12 euros, que inclou l'esmorçar (cal aclariro perque algunes si no hi ha teca no surten de casa :D:D:D)

El menda hi anirà, si més no per veure als amigotes que ara fa dies que no coincidim, com el Xavi i la Mei, Jordi el Pelut (que crec que s'ha reformat i ja no és pelut :D) i d'altres. (A l'Enric no l'anomeno perque aquest ja estic tip de veure'l :D:D:D)

Si algú s'anima que es manifesti, i mirem de quedar d'alguna manera. :cool2:

Traducción: De que el domingo hay salida gorda en Figueres con los de Can Catxondu. Yo voy para ver a los amigotes. Si alguna se anima que lo diga.

:rolleyes2: :rolleyes2:

Tengo la moto limpita, limpita.., si no llueveeee.....igualllll...., no se, ya veremos...!:rolleyes2:

Ep gent!!

Així m'agrada, que se surti en moto, jejejejejeje i NO, NO PLOURÀ! :angry:

No se quina serà bona hora per quedar, però ja ho decidirem més endavant...:cheesy::cheesy::cheesy:

Veeeeeeeennnnnnngggaaaaaaaaa!!!!, que hay por ahí más gente con ganas de apuntarse, no tenga que ir a buscaros a casa... :D:D:D:D:D

Presiiii..!!!! Felicidades...!!!!! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Ya te tiraremos de las orejas mañana :D:D

YEEEEEEEEPPPPPPPP!!!!!!!!

No ho sabia, però sent així...FELICITATS MADIKITA!!!!!

Pd: entiendo que mañana ta to pagao, no???
:D:D:D

A veure, apreciat Pere: Entre els sants que celebres, els aniversaris que cada any truquen a la porta i les motos que estrenes, acabaràs fent bona aquella dita de que els catalans, on anem, tenim el toc pagat! :D

Salut i felicitats!

A veure, apreciat Pere: Entre els sants que celebres, els aniversaris que cada any truquen a la porta i les motos que estrenes, acabaràs fent bona aquella dita de que els catalans, on anem, tenim el toc pagat! :D

Salut i felicitats!

i sort que vaig acabar d'estudiar llicenciatures....:rolleyes2: que si no...?

Gracies Siso, sempre que pugui, vull compartir el bons moments o els moments feliços amb els meus amics..!
;)

...moltes Felicitats, Pere !
¿...vols dir que no et sortiria a compte montar un bar ? ...amb tanta convidada l' amortitzaries de-seguida ...
2bierres.gif

...ens veiem demá i decidim lo del Disabte.

...vagi bé Pep, sona molt escandalos aixó de TAC Craneal pero segur que no sera greu !
...una abraçada i no t' adormis dins la máquina !

Pep, tranki. Ri-ni-tis directamnet del xino mandarí ve a dir; res-no-tens. Tranki.

GSus, si eren les dotze, segur que tornava de fer del vermut (amb Campari)

Pere, demà et diré, segons et vegi, els canvis que en tu ha produït aquests temps que commemores. Confio en la teva força d'esperit i en el poder del cava.

Ep..felicitats Super Modern:birthdays::), engantxo todas las invitacions del Presi:D
Pep cuida't nen, segur que no serà res:thumbsup:

Dissabte, jo surto. Encara que sigui amb[HIGHLIGHT2] INDEPENDÈN[/HIGHLIGHT2] CIA dels demès. Tot i què..., també ho podem fer amb un grup que tingui [HIGHLIGHT2]INDEPENDÈN[/HIGHLIGHT2] CIA dels altres. En tot cas, i [HIGHLIGHT2] N E E D N [/HIGHLIGHT2]tment, de una o l'altre opció, jo, surto

Última edición:
A veure anem a pams ... que he tingut el PC en pana ... amb el put* virus de la Policia Nacional ... :angry:

1.- Felicitar a n'en PereDVKGT pel seu aniversari !!! ;)
2.- L'Elena i jo anirem el Diumenge a la 9ª trobada de Can Catxondu ... i farem de cruïllers !!! :tongue:
3.- El dissabte toca currelo ... per tant res de moto !!! :undecided:

Salut i fins demà al vespre ... que arribaré una mica tard ... que tinc que anar al metge !!!:kiss:

Última edición:
Animo Pep, veras como todo queda en nada...;)

Nos vemos en un ratito :cheesy::cheesy:

A veure anem a pams ... que he tingut el PC en pana ... amb el put* virus de la Policia Nacional ... :angry:

1.- Felicitar a n'en PereDVKGT pel seu aniversari !!! ;)
2.- L'Elena i jo anirem el Diumenge a la 9ª trobada de Can Catxondu ... i farem de cruïllers !!! :tongue:
3.- El dissabte toca currelo ... per tant res de moto !!! :undecided:

Salut i fins demà al vespre ... [HIGHLIGHT2]que arribaré una mica tard[/HIGHLIGHT2] ... que tinc que anar al metge !!!:kiss:

Pot ser que et decideixis a anar innovant una mica. No?

Dissabte 22.
...farem la previa i el timing de la ruta de la LowCost, així que quedem allá a on hem esmentat a l' hora esmentada.
(Pla de prevenció de presentació d' impresentables.)
...yatatodischo !

Albur, ho sento i et trepitjo la matinera! ;) He caigut del llit i ja he llegit l'acta.

Ozepe, molt bé això de les mesures anti-jotes! ;)

Pep, restem a l'espera de bones notícies :)

Apa, cap al work!

Hola..!!

En principi segons el radiòleg no hi ha res preoucupant però caldrà veure els resultats...!!!

No vaig tenir temps a dormir perquè en un quart d'hora ja era al carrer..!!

No us podré acompanyar Dissabte, ja coneixeu les meves limitacions...!!

Petons..!!

Pep

Hola..!!

En principi segons el radiòleg no hi ha res preoucupant però caldrà veure els resultats...!!!

No vaig tenir temps a dormir perquè en un quart d'hora ja era al carrer..!!

No us podré acompanyar Dissabte, ja coneixeu les meves limitacions...!!

Petons..!!

Pep

Es clar, no coneixes el punt X, i no saps quina hora es l'H.

Ah, i digas-l'hi al radioleg que "cuidadin".

En qualsevol cas, perquè no sigui dit...

Torno a repetir el que ja ha dit l'OZEPE...

MAÑANA SABADO 22-09-2012, 2ª PREVIA RUTA i TIMMING DE LA 2ª lacnostratreffenl "Lowcost"

HORA SORTIDA de Girona ( be, de Medinya) : 8 AM

LLOC DE SORTIDA: Està clar, el nostre local social EL CALIU TOWN

HORA DE SORTIDA de ROSES : les 9 AM
LLOC DE SORTIDA: HOTEL GOYA PARK de Santa Margarita (Roses)

ASSISTENTS

01-Ozepe (Medinya)
02-Xata (Medinya)
03-KikeCS (Roses)
04-Pere Deauville (Medinya)
05-Alf ( Roses ) .?
06-
07-
08-

Amb tan poca gent el dia de la ruta segur que ens perderem....
:lipsrsealed:

...no sus oblideis de la intendencia o no esmorçareu !
...y no os olvideis el "Pescaito" que nos reiremos un rato !!!:cheesy::D:D:D
boca_pez.jpg

Si porque os recuerdo que a las 9 se sale de Rosas y en teoria ya desayunados, asi que desayunais antes de salir a las 8 si venis de Girona o antes de las 9 si venis a Roses... o eso o traer bocata, pues en el cap de Creus estará cerrado el Chiringuito o no..?, pues creo que está el hostal no..? :lipsrsealed: no se tinc molts dubtes...

En qualsevol cas, perquè no sigui dit...

Torno a repetir el que ja ha dit l'OZEPE...

MAÑANA SABADO 22-09-2012, 2ª PREVIA RUTA i TIMMING DE LA 2ª lacnostratreffenl "Lowcost"

HORA SORTIDA de Girona ( be, de Medinya) : 8 AM

LLOC DE SORTIDA: Està clar, el nostre local social EL CALIU TOWN

HORA DE SORTIDA de ROSES : les 9 AM
LLOC DE SORTIDA: HOTEL GOYA PARK de Santa Margarita (Roses)

ASSISTENTS

01-Ozepe (Medinya)
02-Xata (Medinya)
03-KikeCS (Roses)
04-Pere Deauville (Medinya)
05-Alf ( Roses ) .?
06-
07-
08-

Amb tan poca gent el dia de la ruta segur que ens perderem....
:lipsrsealed:

Ep! Ja us vaig dir que no podria assistir-hi, però, per compensar la meva absència, m'acaba de trucar el J.Dalmau i me diu que demà serà, o al Caliu o a l'Hotel. Doneu-li records de part meva! :D

[HIGHLIGHT2]Albur, ho sento i et trepitjo la matinera! ;) He caigut del llit i ja he llegit l'acta[/HIGHLIGHT2].

Ozepe, molt bé això de les mesures anti-jotes! ;)

Pep, restem a l'espera de bones notícies :)

Apa, cap al work!

Ep Siso!

No hi ha res a disculpar, vosté té permís ja que no és un habitual de les incorreccions :D:D:D (no com altres, eh, Xata?, eh Nissimo????) :D:D:D:D

De tota manera a l'hora que vosté escriu, jo ja estava amb el "pico pato" de la moto mirant a la capital del proper nou estat d'europa :D:D:D, ja que a les 08:00 havia d'estar en una reunió :cool2:

...no sus oblideis de la intendencia o no esmorçareu !
...[HIGHLIGHT2]y no os olvideis el "Pescaito" que nos reiremos un rato !!![/HIGHLIGHT2]:cheesy::D:D:D
boca_pez.jpg

Sí, nos reiremos un rato porque algunas más que "pescaito" van con el "tiburón" a todos lados...:D:D:D:D

[video=youtube;WZIx4HPLl4k]http://www.youtube.com/watch?v=WZIx4HPLl4k[/video]

Un beso! :kiss:​

Bueno, ya he acabado la sesión de bricolge y ya tengo el Midland instalado en el C3, he encontrado un tutorial que está muy bién ... ahora sólo os daré la tabarra para que me ayudeis a configura el bicho con el resto de periféricos, ...a montar una instalación de la base del GPS hasta la base del depósito .... !!! :D

Como ha ido la prévia nois ??? :rolleyes2: ... me voy pal currelo ora vez !!! :embarassed:

V'sss:cool2:
GeSus

Atrás