GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Santa, deixa la Limousina a casa que si ho tinc tot a punt (assegurança i ITV) dissabte vinc amb la R65LS :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) ;D

RICMEL! vés preparant la teva...

Fins dissabte!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Este sábado no voy a poder acompañaros. JumperRacing, em sap greu, un altre dia serà!

Azurk, que bueno volver a leerte por aquí. Lo de los Miquelets está muy bien, pero no tengo mucho tiempo para ir añadiendo actividades. A ver si te apuntas a alguna salida i nos volvemos a ver en moto.  ::)  ::)

Jobi, buena calçotada y recuerdos a Ozepe.

V'sssssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Azurk saludos, que nos has montado.


Tramuntanerus i tramuntaneras per qui l’interessi aquest proper diumenge 29/03 hi ha sortida de clàssiques a Capmany es fera la ruta de la tramuntana com a tramuntanerus esteu tots invitats.

Hi aura un esplèndid esmorzar que clourà amb un cafè per els senyors i cigaló per les senyores/tes.

selovanaperder
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

bul1256 dijo:
Azurk saludos, que nos has montado.


Tramuntanerus i tramuntaneras per qui l’interessi aquest proper diumenge 29/03 hi ha sortida de clàssiques a Capmany es fera la ruta de la tramuntana com a tramuntanerus esteu tots invitats.

Hi aura un esplèndid esmorzar que clourà amb un cafè per els senyors i cigaló per les senyores/tes.

selovanaperder

¿Esta es la salida multitudinaria de l'Associació de Motos Històriques de Girona que has comentado alguna vez? Tengo comida familiar, pero igual puedo venir un rato.

Si el tiempo acompaña este sábado podríamos hacer una matinal. :cool:

V'ssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

melendez
Esta es la salida multitudinaria de l'Associació de Motos Històriques de Girona que has comentado alguna vez? Tengo comida familiar, pero igual puedo venir un rato.

Tot lleguin la lletra petita de la sortida, el primer punt de contacte es el Restaurant Ullastres que esta entre Capmany i Vilajuïga.

Poso el recorregut per si algú s’hi vol apuntar per el camí.


* 8'30h: Concentració i inscripcions al Restaurant Mas Ullastre, situat a la carretera de Capmany a Vilajuiga.
* 9h a 9.30h: Esmorzar per a tots els participants inscrits.
* 9.00h: Tancament d’inscripcions.
* 09.50h: Sortida cap a Sant Climent Sescebes, Espolla, Coll de Banyuls i Banyuls de la Marenda. Agrupament i sortida cap a Portbou, Colera, Grifeu, Llançà, El Port de la Selva, Sant Pere de Roda. Agrupament.
12.00h: Sortida cap a Vilajuïga, Garriguella, Delfià. Agrupament. Rabós d’Empordà, Espolla, Sant Climent Sescebes i Ullastre.
* 13.45h: Arribada al restaurant Mas Ullastre de Sant Climent Sescebes.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan dijo:
Hola nois no patiu per lloc....pues el restaurante es muy grande eso si, si vamos mejor asegurar el tiro llamando y reservando mesa no sea que vayamos y nos quedemos sin arroz :'( Si no recuerdo mal te preparan una especie de menu gastronomico que primero van trayendo varios entrantes.Ostras,mejillnes,calamares ,gambas ,cigalas etc y cuando ya no puedes mas te traen el arroz....luego te acaban de rematar con unos postres.... ::) ::) ::).bueno ya iremos acabando de perfilar el asunto :)


Saludos ;)



PD. Este fin de semana no conteis conmigo para salir pues estare fuera de Calçotada con los del Clubtouring.


Collonsss....ese arroosssss tiene una pinta que te c.....s    .....
¿ Nos quedariamos a dormir....??...Despues de una comilona asi, el "retolno" puede ser durillo...

SALU2PATOOSSSS.....
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

El domingo lo tengo mal de tiempo para ir a la salida de clásicas. He de estar pronto en Girona y el tiempo atmosférico no pinta nada bien. O sea que nada de nada!

Emili, no es mala idea quedarse a dormir, pero Anna no tiene muchas ganas de ir y yo haré un "puja i baixa".

V'sssssssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Finalment no ha pogut esser!
La meteorología ha fet honor al nom de la sortida que habien organitzat l'associació de Motos Hitòriques Gironines, 3ª Ruta de la Tramuntana, i despres de la pluja i la fred de ahir, aquest mati la tramuntana ha bufat de valent.
 Imagino que els que teniu aquestes reliquies no les voleu exposar i os asseguro que bufaba de valent!
 Desde l'Armentera he sortit per visitar al amig Bulb1256 a Torroella de Fluvia i al tornar m'els ha posat per corbata, :eek: hi ha hagut un moment que he tingut l'impressió de que no tocaba a terra pel vent!  :-/La "susi" es mes petita i pesa menos pero jo, que anaba a caball no soc pas pes pluma com ja sabeu! ;D[/size]
Despres he aprofitat per fer un vol per aquestes terres tramuntaneres i fer unes boniques fotos amb els pirineus nevats al fons.
 Al menos me he tret el "mono"!! ;)
 fins aviat
 Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Com bé dius Santa, després de cuidar-la tant em sabia greu treure la R65 amb aquestes condicions de temps, no fos cas que agafés un constipat de bieles.
De totes maneres anem de cara al bons temps i tindrem més oportunitats que aprofitarem.
De moment però, penseu que falten poc més de dos setmanes per la sortida a Deltebre. Estaria bé que anessiu confirmant quans serem per fer la reserva amb temps suficient.

Ricmel: què és això de que l'Anna no vol venir!, això no pot ser!

Si us sembla, podem fer la reserva el dia 10 d'abril (divendres) per no anar a darrera hora. Ok?

Apa fins aviat.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Aquí una víctima de la sortida (tocats per la tramuntana) quant portava 20 km un cop de vent em va fer reaccionar (josep anem malament) l’any passat mes de la meitat de participants varen anar parterre posaré una foto, aquest any la cosa anava mes o menys, desprès de estar tota la setmana pujant i baixant la agulla del carburador i canviant chicles, res de res l’o anterior era millor vaig parar a fer un petit reglatge i vaig optar per tornar a casa.  

Imatge de l’any passat  




Cal dir que els 20 Km que vaig fer varen esser d’un devessall incomparable, em vaig posar rere una senyoreta que portava una Bultaco 200 amb un sobre seient ja he dit incomparable dons diré esplèndid que em va contrarestar l’afecta mal temps.




............................................
http://bul1256.blogspot.com/
 
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola a todos me perdonareis por no dar señales de vida motera.. ;Dpues entre el trabajo y el tiempo que no acaba de asentarse......en fin como bien comenta JumperRacing habra que ir perfilando el asunto del "arroz"Que por cierto en la ultima salida motera que hemos hecho coincidiendio con los amigos del Clubtouring me comento un compañero del Delta un lugar mejor aun del que os comente anteriormente para comer arroz, lo que si me advirtio es que el local no es muy grande, pero por los que estamos apuntados no creo que seamos muchos mas, osea que cabriamos bien.Quedé en llamarle para que me diera mas señas del restaurante que se llama "La Barraca" por si queremos ir.Osea que si os parece pondre" hilo a la aguja" ;) ;) para ver que tal.

Como aun faltan dias no creo que haya problema para las reservas,tanto si decidimos un sitio u otro


Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Lástima de la la salida del domingo. La foto de las motos por el suelo del año anterior es impresionante. Però, neixen dies!

En el Delta de l'Ebre creo que se come bien en muchos sitios, ahora, si nos recomiendan uno en concreto vamos a probarlo, no? ::) ::) ::)

Este fin de semana me voy en lata a Vitoria con la familia y por Semana Santa estaré aquí. Estaba pensando en subir un día a [highlight]Andorra[/highlight], con la excusa de comprar unos guantes de invierno que no venden aquí (Furygan Land) y que puedo encontrar en el Pas de la Casa. Alguien se anima? Anna me ha dicho que aquí si que vendrá. ;) Eso sí, si el tiempo acompaña.

V'sssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Setmana Santa + Andorra = a cues a la carretera.

De totes maneres, si puc vinc. Aprofitaré per comprar uns xiclets que no venen aquí i així em justifico el viatge. ;)

Quin dia hi vols anar?
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
Setmana Santa + Andorra = a cues a la carretera.

De totes maneres, si puc vinc. Aprofitaré per comprar uns xiclets que no venen aquí i així em justifico el viatge.  ;)

Quin dia hi vols anar?

I si anem dijous? Puc agafar festa i potser no hi haurà tant de trànsit. Trabajas Jobi?

A me va bien tambien el sábado y el domingo. El viernes estoy ocupado y el lunes ya es el último día de fiesta y "fa mandra".
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ostres a Andorra per, en Juper a comprar un xiclets, en Melen uns guantets, dons a mi posats, si em trobeu una fotografia de la Costa Brava que no sigui la Costa Brava sinó aquelles de les Seychelles em faria gràcia.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Santa aquest diumenge a Llers fan la fira de la Limossine Classiqué, si puc i el turisteo lo permite ire amb la moto.

Ja diràs algú.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Aquest matí he tret a passeig la R65LS i he fet una ruta per l'empordà plena de sorpreses: en Bul1256, en Santa i la ruta de l'oli:

No us podeu ni imaginar lo bo que és aquest any l'oli de can Ramis de Palau Saverdera, pertany a la finca "La Cadelleta" i us recomano comprar-lo, val la pena!



Quan en Santa me les enviï, us posaré fotos de la sortida.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Mireu mireu, quines dos meravelles de motos.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Bon dia nois!!

Tan sols fa una parell de dies que m'han donat una R1200GS que acabo de comprar i ja tinc ganes de km, km, km .....

Aquest post es nomes per presentar-me en societat i dir que estaria entusiasmat de compartir rutes amb tots vosaltres, ja ens anirem coneixent.

-------------------------------

Salut Santa i JumperRacing !! Veu acabar be la sortida??

Per cert Santa, hem podries aquelles fotos tan que vas fer??

Salut
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola!
La sortida d'ahir molt maca i amb la nova coneixença de l'Escac. Les fotos amb aquell marc incomparable guapes.
Guapa la teva GS, t'envio un privat, mira als missatges que tens per aquí.

La d'avui també, gaudint d'un dia esplendit per l'alt Empordà i de passada visitant la fira de Llers on hem pogut veura una cursa de motos amb sidecars, un tema una mica escas per les nostres contrades.

Ah! I de passada ha pogut comprar un recambi per la meva "limousina", je,je... ;D

Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola Eskac, espero que gaudeixs molt amb la GS i que ens tornem a trobar.

Mentres tant, recordeu:

[highlight]ARRÒS AL DELTA: 18-04-2009:
Jobisan i Sra. (suposo)
Ricmel i Sra
Fons i Sra.
Ricard i Sra.
Santa i Sra.
Ozepe i Sra.
Emili i Victoria
JumperRacing i Sra.
[/highlight]

Confirmeu si la llista és correcte.

Jobisan, si no tens inconvenient, podries triar tu el restaurant.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

...hola Xiquets !
...quasi segur que podré venir a l' arrossada del Delta, peró encara no ho puc confirmar.
...Joan, si necessitas l' ajuda de Manolo de Amposta per fer la reserva a La Barraca, m' ho dius i li encarrego aquesta feina i que ens prepari una ruteta per el Delta...
...una abraçada a tots !
Josep.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Olé, Olé Josep!, comptem amb tu!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ya veo que nadie se anima a quedarse a dormir.......bueeeeno, me corformare con el arrosssss.....
Apunta a Emili i Victoria, plisss.....

SALU2PATOOSSS.........
 
ª Eugenia

Emili,
La Riitta i jo estem considerant seriosament la proposta de quedarnos a pasar una nit al Delta!
Saps algun lloc amb encant? O tens alguna proposta?....
I el Jobisan i la Mª Eugenia Que en pensen?
Probablement jo vingui amb llauna perque encara no la he convençut de les delicies de la moto!!
Santa
>:( :( :)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Parece que habéis estado entretenidos estos días!

Para el arroz del Delta vendremos Ricard (otro Ricard, con una Honda) y yo. Las señoras no tienen ganas de venir.

Si alguien quiere subir a [highlight]Andorra[/highlight], he quedado con unos moteros de Palafrugell en la gasolinera de Serinyà a las 07:45 horas. Mi objetivo es comprar unos guantes (y unos habanos, claro) en el Pas de la Casa, por lo que no es necesario cruzar Andorra.

Si alguien se apunta que lo diga.

Eskac, benvingut.

V'ssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

LLISTA FINS AVUI PER L'ARRÒS AL DELTA:

[highlight]ARRÒS AL DELTA: 18-04-2009:
Jobisan i Sra.
Ricmel
Fons i Sra.
Ricard
Santa i Sra.
Ozepe i Sra.
Emili i Victoria
Phater i Sònia
JumperRacing i Sra.
[/highlight]
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola Nois... Jumper.. pues ya me acupo de el restaurante ;) Osepe te cojo la palabra y ya puedes llamar a Manolo de Amposta para que nos ayude a preparar una rutilla por el Delta y lo del restaurante la Barraca, ya ves que de momento somos 16 contando com Phater i Sonia que me comenta que tambien quiere venir.


Bueno de mientras que pasaeis una buenos dias de fiesta de semana Santa yo para variar TRABALLO :'( el unico dia que podria hacer una salidita matinal seria el sabado,si os animais podemos montar algo.


saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

:eek: :eek: :eek: :eek: ya veo que estais todos de VACACIONES




Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

La vacaciones me las tomé el fin de semana pasado. Por cierto, en Vitoria vi un grupo de scooters clásicos, Vespas y Lambrettas, algunos en oxidados y otros tuneados, guiados por unos motars pertrechados con abrigos militares. Me pareció muy curioso pero no llevaba cámara de fotos y no pude tomar ninguna imagen.

El jueves la excursión a Andorra fué muy bien, ni colas ni lluvia. Un poco de frío, a pesar del sol. Encontré los guantes Furygan que van muy bien. Son de piel, impermeables y con gel. Muy cómodos.

main.php


[highlight]Potser hauriem de començar a concretar com quedem per dissabte, que ja estic enxulivant l'arròs!!!!!![/highlight]
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ostres, dos missatges en els dos darrers dies, això és un disbarat!!

Estic d'acord amb en Ricmel, Jobisan, pots fer la reserva al restaurant?. A més, hauriem de decidir horaris i aquestes coses no?

No se si teniu previst de fer una volta per les terres de l'Ebre, si és així, potser millor fer-ho abans de dinar no?. És que després ens vindrà son i ganes de fer migdiada. Si és així, podriem sortir de Girona aproximadament a les 8 del matí per arribar a la taula a les 14. Així tindriem aproximadament 3 hores per baixar i 3 per rondar pels voltants de l'Ebre. Sense presses però sense pauses (o poques). Per tornar, suposant que s'acabi de dinar entre les 4 i les 5, es pot arribar a casa al voltant de les 8. Què us sembla?

enxulivant (????). Osti no sé que coi és això però em sembla que a mi també em deu estar passant...  ;D ;D ;D ;D
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

...hola nois, una de bona i una de dolenta !
...la bona es que Manolo "l' ampostino" ja s' encarrega de fer-vos la reserva per 14 persones al Restaurant de La Barraca (...La Barraca). Per ficar-vos d' acord amb el menú heu de trucar al 977 26 10 97 i demanar per l' Isidro o la Paquita.

...la dolenta, al menys per mí, es que ni jo ni Tuchy os podrem acompanyar. El 18 i 19 es celebra la Fira de Fornells i l' ajuntament cedeix una sala al meu fill per fer exposició de la seva obra i exibició dels seus curtmetratges i per tant em tocará treballar el cap de setmana a la Fira.

...aquí teniu una posible ruta de anada fins al Delta i el punt "B" es la localització del Restaurant La Barraca. Gaudiu molt d' aquesta sortida i demaneu "Xapadillo d' anguila" al pica-pica que está molt bó.

...una abraçada a t@ts !
Josep.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ondia ! >:(
La fira de Fornells!!! :-/
A veura com me ho manego!! :-?
Ja estic trucant....per mirar de compaginar.ho. :-/
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Santa dijo:
Ondia ! >:(
La fira de Fornells!!! :-/
A veura com me ho manego!! :-?
Ja estic trucant....per mirar de compaginar.ho. :-/

Santa ets un clàssic.

Nois que sus vagui be per el Delta empleneu-me una carmanyola, ahir vaig sortir com sempre un ratet, per aprendre a fer corbes, amb mol bona companyia.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Collonsss...... a mi també m'ha sortit un compromis......Ho podeu endarerir per dissabte 25...??
Per aixo no t'havia dit res, Angel, de la pernoctada.

SALU2PATOOSSS.....
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Per part meva ja ho ting arreglat: :)
Dissabte Arros, i diumenge Fornells, no hem puc quedar a dormir! ;)
Estaré al tanto del que diguin els "supertacañones"
Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Santa, aquesta és una sabia decissió. Com no podia ser d'una altra manera.

Jobisan, ens hauries de dir lloc i hora si us plau, que estic (com era allò?)... enxulivant?, bé, no sé, però estic impacient per fer aquesta sortida. No se si és per l'arròs, per la moto, per el Delta o per l'enxulivada o jo que sé. (Ricmel, de bon rollo.)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ozepe siento mucho que no nos podais acompañar .....ya montaremos otra que intentaremos no se solape con ningun otro evento.Ante todo agradecerte que nos hayas ayudado con la organizacion de la reserva del restaurante a traves de Manolo ,Ademas haremos la ruta propuesta por ti para llegar al Delta pues ya que te as tomado las molestias... ;)ya te contaremos  :cool:.LLamare al restaurante para lo de los menus para tenerlo todo preparado y ya os dire lo que hay.

De momento podemos empezar por proponer lugar y hora de encuentro para el sabado, si os parece podriamos quedar como solemos hacer ulltimamente en la Gasolinera de Girona II al lado de la Citroen la hora sobre las 8 de la mañana.si os parece bien claro esta pues se admiten sugerencias ;)

Bien cuando tenga novedades os las comunico


saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobi, el divendres al vespre ja marxaré cap a la benzinera per no fer tard!

Heu vist la previsió del temps?, sembla que haurem d'agafar el paraigues.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
Jobi, el divendres al vespre ja marxaré cap a la benzinera per no fer tard!

Heu vist la previsió del temps?, sembla que haurem d'agafar el paraigues.
...pos va a ser que sí !
a41ea6fb725bd18c96029863de3fd31do.jpg

...sembla que el Divendres es el millor día per sortir !
...vagi bé !
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Pues parece que si no se equivocan los del "tiempo" el arroz sera pasado por agua... :'(

Hemos de estar atentos a las ultimas noticias metereologicas, pero si nos hemos de pasar el dia bajo el agua :-/ igual mejor posponer el evento, :'( ya direis.. espero vuestras opiniones


saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan dijo:
Pues parece que si no se equivocan los del "tiempo" el arroz sera pasado por agua... :'(

Hemos de estar atentos a las ultimas noticias metereologicas, pero si nos hemos de pasar el dia bajo el agua :-/ igual mejor posponer el evento, :'( ya direis.. espero vuestras opiniones


saludos ;)

El 25 fara sol......... i calor..... ::)

SALU2PATOOSSS......
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

La verdad es que a mi, con una nacked descubierta y no con vuestras hermosas motos perfectamente carenadas, no me gusta la lluvia. >:( Pero si te la encuentras te aguantas. :-X

Pero estos del tiempo se equivocan mucho y si es primavera todavía más, por lo que no podemos hacerles demasiado caso.

Si el día 25 pueden venir Emili y Ozepe y al resto le va bien, a mi me es igual cambiar el día, sobre todo si este sábado continúan previendo mal tiempo.

La ruta de Ozepe me parece estupenda. Sólo he visto que el punto de llegada en el mapa google no coincide con el lugar que pone que está el restaurante en la web que se enlaza desde el post. A ver si no encontraremos La Barraca! ;)

En el mapa de Google pone que se tarda casi 5 horas y media, por lo que creo que no habrá tiempo de hacer mucha ruta por el Delta.

V'sssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ultimas noticias,he hablado con el restaurante referente a o que nos pueden ofrecer pues normalmente no suelen hacer menu, por lo que me an pasado uno mas o menos por unos 34€ por persona
constaria de lo siguiente:

[highlight]CALAMARES A LA ROMANA,LLAGOSTINS AL AJILLO.MEJILLONES AL VAPOR O EN SALSA,DE SEGUNDO ORROZ DE PATO Y ANGUILA.VINO DE LA CASA GASEOSAS ,AGUA.POSTRES[/highlight]

el tipo de arroz se puede variar segun prefiramos.Arros de marisco ,arrocejat,etc .

He quedado en llamarle mañana para acabar de concretar...de momento y si no hay mas bajas me salen 11 comensales.


PD:nosotros el el 25 trabajamos.

Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ricmel dijo:
La ruta de Ozepe me parece estupenda. Sólo he visto que el punto de llegada en el mapa google no coincide con el lugar que pone que está el restaurante en la web que se enlaza desde el post. A ver si no encontraremos La Barraca!  ;)

V'sssssss
...Ricard, la que está equivocada es la del enlace. Yo ya he estado en La Barraca y se encuentra exactamente ahí, donde la marco.
...la ruta que pongo, con tranquilidad y sin prisas son 4 horitas en moto + 1/2 horita para café y repostar, ya que camino de un festin no es necesario un desayuno pantagruelico, que luego no se come...
...lástima que Joan trabaje el 25 por que ese fin de semana no tengo problema, al siguiente ya no podrá ser por que me toca la Nacional del Club Touring en Almería, a la que si alguno quiere asistir esta invitado...(...pagando, claro! Podeís ver el programa en www.clubtouring.es )
...que el tiempo os acompañe !
Josep.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan, i resta de companys, jo el dissabte baixo amb pluja, sol, neu o terratremol. En Fons, la seva dona la meva i jo ens quedem a casa d'un amic de la Terra Alta a dormir i ja esta encarregat el llit!
Ámb menú o carta ja em va bé, sempre que hi hagi un excelent arròs, si no no val.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola companys: bien aunque no os veo muy animados ,aparte de ti JumperRacing ;D os dire que como os he comentado en el anterior mensage mañana le paso la lista defenitiva al restaurante "La Barraca " de los que vamos a comer si no me fallan las cuentas seremos:


Jobisan i Sra.  
Ricmel  
Fons i Sra.
Ricard  
Santa i Sra ..en lata ;) 
Phater  
JumperRacing i Sra.





En total 11 comensales.

Recordar: hora de encuentro para el sabado 8h de la mañana gasolinera Girona II


Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Por mi todo bien. Hasta mañana a las 8h, con impermeble, por si las moscas...
 
Arriba