GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hecha ya la reserva formal al restaurante para 11 comensales.la hora sobres las 14h .supongo que tenemos tiempo de sobra.

Nos vemos mañana ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

fins dema companys, porteu roba de bany! ::)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Hemos tenido una gran salida hoy, sin una gota de lluvia, a pesar que casi nos coje en Martorell. La ruta ha sido la vuelta a Catalunya, de Girona a Amposta pasando por Lleida y el regreso directo por la AP7.

Hemos comido muy bien en el restaurante recomendado por Ozepe, La Barraca, donde nos han cuidado mucho y hemos degustado el Xapadillo d'anguiles y el Arròs de pato i anguiles.  :p :p :p :p

Al final 11 moteras y moteros, alguno en lata, alguno perdido, pero con buen humor: una gran trouppe!  ;) ;)

La propuesta de JumperRàcing de ir al Delta a comer arroz ha sido una gran idea.  :D :D :D
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Pues Si, un dia de "arroz" collonut ;D nos lo hemos pasado en grande sobre la moto y en la mesa..... ;) buenas compañias con unos buenos platos de arroz que degustar,ademas la clinmatologia nos respeto.Al final Santa i Riitta nos acompañaron tambien en el hotel de Cambrils donde hemos pasado la noche,esta mañana una ruttilla de vuelta... y para casa. Hoy si nos a "pillado" un poco la lluvia pero nada serio.En resumen un fin de semana perfecto.


Saludos ;) para tod@s
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Jobisan dijo:
Pues Si, un  dia de "arroz" collonut ;D nos lo hemos pasado en grande sobre la moto y en la mesa..... ;) buenas compañias con unos buenos platos de arroz que degustar,ademas la clinmatologia nos respeto.Al final Santa i Riitta nos acompañaron tambien en el hotel de Cambrils donde hemos pasado la noche,esta mañana una ruttilla de vuelta... y para casa. Hoy si nos a "pillado" un poco la lluvia pero nada serio.En resumen un fin de semana perfecto.


Saludos ;) para tod@s

¡Que envidia que me dais.......mamonasosss!!!!!

Salut
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Va ser un cap de setmana genial. El diumenge varem dinar a Valls i sortint del restaurant ens varem posar els monos d'aigua. Evidentment ja no va tornar a ploure!
Vist l'èxit d'aquesta sortida penso que ja podriem pensar en la propera. Feu propostes...

Salutacions a tots.

Tinc fotos, us les enviaré per email.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ei, potser sembla una bestiesa, i no és per estalviar, però. Què us semblaria fer un picnic en moto?. M'explico, una sortida, evidentment en moto, però amb dinar a l'aire lliure, fred o calent. Podriem anar a un lloc maco del pirineu. Algu s'anima?

[osti, no se si m'he passat]
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Després de l’allau de propostes que entre tots hem fet, algú té pensat sortir aquest dissabte? ::)
Tinc la K sense gomatic però em queda la R. :cool:

Espero resposta, al menys una... o mitja..... :-/
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola nois
Però que passa? >:(
Proposeu una ruta pel disabte i sigui com sigui amb la moto que sigui podriem fer un vol i començar a pensar la ruta del picnic.
Os recordo que no es pot fer foc en lloc!
Ara bé es pot dur cada un la manduca de casa...
M'ha semblat que els homes del temps anunciaben pluja pel cap de setmana, però...
De moment demá Sant Jordi ferem un vol per la rambla com mana la tradició pels voltants del mitgdia...
Estaré al tanto de com corre aquest post! :'(


ONDIA com està el Barça!!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

osti, una resposta! Exit total, hem passat de monoleg a dialeg...
Be Santa, dissabte hi ha sortida, jo m'hi apunto.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Me parece bien eso de picnic al pirineo, pero si queremos estar al aire libre soy más partidario de comer en una terraza de un restaurante...  que no hay que llevar "carmayola" y las cervezas estan frescas ;D ;D ;D ;D, . Pero me apunto a lo que sea.

Dissabte no competu amb mi.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola Nois.. yo mañana tengo una cena y no se si estare con ganas de levanterme pronto por la mañana el sabado ya que luego por la tarde me toca volver al tranajo :'(,osea que prefiero no proponer nada para este sabado no sea que quede "fotut", eso si, si alguno os animais estare atento al post y si tengo animos me apunto ;) eso si solo salida matinal.

Lo del picnic no me parece mal, aunque nunca he hecho ninguno en moto pero... ::) ::). lo que si tendriamos que buscar uno de los lugares que estan preparados para esos menesteres que los hay, donde se puede encender fuego con sus barbacoas y todo.Ahora y si no recuerdo mal hay uno en la carretera de Prats de Molló a  Tapis pasando por Costouges (France) es un lugar bonito y con una buena ruta hasta llegar alli,tambien he visto uno si no recuerdo mal .este mas cerca en la carretera de Sant Pera de Roda a Garriguella.en fin solo son sujerencias pero hay muchos mas. Sera cuestion de ir mirando :)

Por cierto :cool: :cool: y si vamos un poco mas alla y montamos un fin de semana de CAMPING en tienda como antaño cuando eramos mas jovenes :cool: :cool:???? Ahy va eso ;D


Bueno, repito, estare atento al post  ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ostres Jobisan, ara si que t'has passat!!!! ;D ;D ;D, ja només ens faltava un foc de camp, sopar de germanor i un cremat mentre cantem el cumbaya ;D ;D
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ep!
Pel que volgui venir, hem quedat a les 09:00 devant del Pavelló de Fontajau.
Encara no se ha concretat cap ruta pero ferem un paseig i a l'hora de dinar a casa.
Sou benvinguts
Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola nois! ( aveura si s'apunta alguna noia!)
Ja soms aqui de tornada del paseig, per primera vegada amb el sektor tramuntana ens ha acompanyat una "VESPA", la del Fonso, que la té xulísima, es una 200 intermitents, pero que ell ha retaurat. la veritat es que corría mes que jo...cosa que per altra banda no es pas dificil, com ja sabeu els que hem coneixeu...
Esmorsar a la caseta de les Planes i sorpresa ens hem trobat amb els companys de "LCS" que no han pogut fer la ruta planejada per que hi había un rally. Tornada per el parc volcanic, Sata Pau, Mieres, i draçera per Camos i Palol de Rabardit.
Pel matí,bé, pero ara al mitgdia ja ens feia molta xafagor.
siyuleiterkukudrulus!
Los viejos rokeros nunca mueren!!
Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Santa, el subconscient t'ha traït, és LCN (La Cosa Nostra) i no LCS (La Cosa Seva).... ::)

Ha estat un passeig molt maco, truita d'all tendre inclosa.

Fins el PICNIC!
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Me-cat-chisdenas un dissabte que hagués pogut sortir i no me’n vaig entera, es que aquest fòrum em va lentíssim.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ostres Bull1256, a veure si estàs més atent, avui podies haver tret a pasturar la Metralla. Si que el fòrum va lent però va.
Ja quedarem una altra vegada, per cert, no et vaig poder portar arròs del Delta ja que els de la punta de la taula se'l van menjar tot, tot i tot i a la resta no ens van deixar practicament ni les sobres... :eek: :eek:
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
Ostres Bull1256, a veure si estàs més atent, avui podies haver tret a pasturar la Metralla. Si que el fòrum va lent però va.
Ja quedarem una altra vegada, per cert, no et vaig poder portar arròs del Delta ja que els de la punta de la taula se'l van menjar tot, tot i tot i a la resta no ens van deixar practicament ni les sobres... :eek: :eek:

Jo tampoc et vaig doner la carmanyola el dia que vares venir aquí a casa.

Ostres dons si que hagués vingut avui, la culpa la te en Santa de no avisar-me ahir, que deuria estar fent aquest xicot. (en bibendum)
;D ;D i ja
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Lo del picnic gana adeptos... Anna me ha dicho que vendrá. Se tendrá que poner fecha.

V'sssssssssssssss
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Pues este mes que vendra lo tengo dificil para lo del "picnic" pues no coincidimos con mi "copilota" ningun fin de semana a parte del primero osea que lo tenemos mal. :'( :'(

De todos modos seguimos buscando lugares donde hacerlo..... el picnic ;D ;D.,Conoceis o os suena alguno de los que propuse?.


Buenos de momento podemos pensar en una salida para estos alguno de estos dias de fiesta de puente mayo.



Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Dissabte en Pep Pons i jo mateix farem una ruta. Sortirem segurament a les 9:30. Si algú si vol apuntar: a correus (Girona). Dinarem segurament a Prats de Mollo i aviat a casa.

[highlight]PER QUI VULGUI APUNTAR-SE A LA SORTIDA: DISSABTE 2/5/2009 A LES 9:30 A CORREUS, GIRONA.[/highlight]
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Veig que el sektor tramuntana no bufa :(
A veure si amb el bon temps revifa una mica. :D

Com tenim el tema "picnic"?

Algú sap d'un lloc que ens pugui anar bé?. Fins i tot potser podriem buscar alguna casa de muntanya que ens puguin deixar per unes hores.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

JumperRacing dijo:
Algú sap d'un lloc que ens pugui anar bé?. Fins i tot potser podriem buscar alguna casa de muntanya que ens puguin deixar per unes hores.

Ja ja ja espai ji ji ji

Ostres Juper no demanes res per aquest pont vols una casa de muntanya per unes hores no saps que les cases de muntanya estan massificades, tindries que compartí el picnic, un bon lloc podria esser l’esplanada que hi ha abans d’arribar al poble de Romanya

Jo ahir vaig sortir a aprendre a fer curves Calonge a La Bisbal i Cassa, Tossa, Sant Feliu amb va trucar en Santa però ja estava en camí, Angel un altre dia.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Ei Bul1256, que el picnic no és pas per el pont de maig, ves a saber quan el farem...

El tema de la casa era per si algun tramuntanero en diposa d'una en propietat o que li puguin deixar..... (per demanar...)


Fins aviat.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Nois,
Sembla que lo del 2 a 6 del dissabte els hi deu haber fet molt mal perque ens volen tornar a imposar el castellà, o sigui que:
Apa Adeusiau!!
Santa
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Santa dijo:
Nois,
Sembla que lo del 2 a 6 del dissabte els hi deu haber fet molt mal perque ens volen tornar a imposar el castellà, o sigui que:
Apa Adeusiau!!
Santa

Si noi.
..................................................

Si Joven.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Hola nois!

Sobre aquest tema ja es va parlar llargament en el seu día. Aquests post són per organitzar sortides i parlar de les mateixes, no per convertir-se amb posts de grups ja que, històricament, tan sols hem tingut problemes (ja està més que parlat tot aixó). Per tant, com més gent de tot arreu ho entengui millor. No tothom enten el català però estareu d'acord que tots entenem el castellà. No dic no que pugueu escriure amb català, tan sols que poseu la traducció perque si algú de un altre lloc vol acudir a la quedada que ho pugui entendre.

La norma fa temps que es va escriure però a causa del problema del servidor es va perdre i no ho havia vist. Ho sento.

Per cert, la meva llengua materna és el català i no us prengueu aixó com a res pol.litic que no ho és. Es tracte, simplement, de fer-nos entendre. Res més.

--------------------

Hola chicos!

Sobre este tema ya se habló largo y tendido en su día. Estos posts son para organizar salidas y hablar de las mismas, no para convertirse en posts de grupos ya que, históricamente, tan sólo hemos tenido problemas por esa causa (todo esto ya está más que hablado). No todos entienden el catalán pero estareis de acuerdo que todos entendemos el castellano. No digo que no se pueda escribir en catalán, tan solo qyue pongáis la traducción para que si alguien de otro lugar se quiere apuntar a la quedada lo pueda entender.

La norma hace tiempo que se escribió pero a causa del problema del servidor se perdió y no me había dado cuenta. Siento las molestias.

Por cierto, mi lengua materna es el catalán y no os toméis esto como algo político ya que no lo es. Se trata, simplemente, de ahcernos entender. Nada más.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Què nois, anem preparant el picnic?

A veure si us animeu una mica.
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

I digo yo..... porque no nos dejamos de tonterias y utilizamos el foro para preparar nuestras salidas en moto y nos dejamos de TONTERIAS que somos ya todos mayorcitos, :( :( :(



Saludos ;)
 
Re: GIRONA -  SEKTOR TRAMUNTANA   2009  II

Companys,

Déjà vu: como vuelven las cosas!

Bueno, yo tambien soy partidario de la moto... con moderación. ;D ;D ;D

V'ssssssssssssssss
 
Arriba