Hola a tothom desde Arenys de Mar soc nou al forum

manolobmw

Arrancando
Be ja debuto amb una pregunta tinc una k100rs del 89 de moment tot be pero fa uns dies noto tirons en baixes revolucions sobretot al reduir marxes no els noto en rev altes pot ser del filtre d'aire o pels injectors bruts ? Si es aixi es pot afegir algun aditiu per netejarlos ? , tambe noto vibracio a la roda devantera al reduir velocitat pot ser deficient equilibrat ? Be no pregunto res mes a veure si fem una trobada pel maresme , m'oblidava la joveneta te 130000 km i mhe proposat arribar al cap nord amb ella a veure si fem un grup per anar-hi .

En castellano mejor, tu presentación/pregunta llegará a mas gente. Bienvenido al foro, un saludo desde Ourense.

Be ja debuto amb una pregunta tinc una k100rs del 89 de moment tot be pero fa uns dies noto tirons en baixes revolucions sobretot al reduir marxes no els noto en rev altes pot ser del filtre d'aire o pels injectors bruts ? Si es aixi es pot afegir algun aditiu per netejarlos ? , tambe noto vibracio a la roda devantera al reduir velocitat pot ser deficient equilibrat ? Be no pregunto res mes a veure si fem una trobada pel maresme , m'oblidava la joveneta te 130000 km i mhe proposat arribar al cap nord amb ella a veure si fem un grup per anar-hi .

Benvingut al foro company!. Aquest foro es a nivell de tota la peninsula, així que et recomano que escriguis en castellà, hi haurà molta més gent que podrà resoldre els teus dubtes.
"Bienvenido al foro compañero!. Este foro es a nivel de toda la península, así que te recomiendo que escribas en castellano, habrá mucha más gente que podrá resolver tus dudas."

Su pregunta és:
Bien, ya debuto con una pregunta, tengo una K100rs del 89, de momento bien, pero hace unos dias noto tirones en bajas revoluciones, sobretodo al reducir marchas, no los noto en revoluciones altas, puede ser el filtro de aire o por los inyectores?, si es así se puede añadir algun aditivo para limpiarlos?. También noto vibración en la rueda delantera al reducir velocidad, puede ser deficiente el equilibrado?. Bien, no pregunto nada más, a ver si hacemos una Kedada por el Maresme. Me olvidaba, la jovencita tiene 130.000 km y me he propuesto llegar a Cabo Norte con ella, a ver si hacemos un grupo para ir.

Juer, empieza fuerte :D

La rueda delantera y con esos kilómetros puede ser cualquier cosa hay que verlo, y lo otro tiene pinta de suciedad en los inyectores

Bienvenido desde BCN, Perlanegra ha ido a KapeNort este verano y dice que es increible!!!

Atrás