LCN-GIRONA ...a l' estiu...tota cuca viu ! ...ens marxem a ...........??? ✿✿✿

Veig que ningú posa sortida! Jo sortiré a fer una volteta i esmorzar a Ca La Teresa de Sant Pere Pescador!! Si algú vol venir ens trobem a les 8'30 del matí a la Benzinera de Verges!!
Ja direu!!;)

Última edición:
Veig que ningú posa sortida! Jo sortiré a fer una volteta i esmorzar a Ca La Teresa de Sant Pere Pescador!! Si algú vol venir ens trobem a les 9 del matí a la Benzinera de Verges!!
Ja direu!!;)

Ens veurem a Sant Pere Pescador a les 09:20h (que es el que trigaras des de verges)
Salut.

Veig que ningú posa sortida! Jo sortiré a fer una volteta i esmorzar a Ca La Teresa de Sant Pere Pescador!! Si algú vol venir ens trobem a les 8'30 del matí a la Benzinera de Verges!!

Ja direu!!
;)

Dons ja som 3!

EnricP
Tettsui
Julio

La ruta la prepara L'Enric
:thumbsup:

Última edición:
Demà no Moto :angry:, que vagi bé a Cal La Teresa i la Ruta :):)

Ja direu!!
;)

Dons ja som 4

EnricP
Tettsui
Julio
Fontrom

La ruta la prepara L'Enric
:thumbsup:

Última edición:
A casa...!! molt maca la ruta Enric :cheesy:....de PM per la treffen ...el pantà de Boadella espectacular !!
gràcies Tettsui per la invitada i felicitats per les 57 primaveres...
;)

Així és, tal com diu en Julio un matí acollonant, la ruta que ha preparat L'Enric molt guapa, bones carreteres i poc trànsit!! Ahhh i molt bon ritme marcat per ell, és nota que ha fet algun curs de conducció, jo casi que no el podia seguir ;)

Última edición:
Esmorzar a Ca la Teresa de Sant Pere Pescador i ruta improvisada per L'Enric fins el pantà de Boadella!!

DSC_6610.jpg

Aquest de la dreta sembla que no li agrada el que fa l'Enric :undecided:

DSC_6611.jpg

DSC_6613.jpg

DSC_6616.jpg

DSC_6619.jpg

DSC_6620.jpg

DSC_6621.jpg

DSC_6623.jpg

DSC_6626.jpg

Gràcies amics per compartir aquest matí!!

Última edición:
epppsssSSS....

Veig que us ho vare-ho passar molt be....., gràcies per compartir...., veig que l'Enricp es va baixar les calçetes...!!! ;)

La propera de dissabte L'OZP

Salutacions....!

Muy wapa la ruta companys y felicitats a Joan.

sketch-1467653311423.jpg

sketch-1467653351200.jpg

Doncs si amics, ara a per els 58 anys i que tots ho pogueu veure !!
smiley-thankyoukiss-1.gif

Joan perquè et tenen la ma dreta agafada...? :D

Pàjaro pájaro..

FELICITATS....!!

Pep

Per moolts anys Joan!!!!

Així dona gust fer-ne!!

Encara et queden molts i molts revolts per traçar!!

Vsssssssssssss!!!
;);)

Molt guapa la sortida d'avui!! Només ting aquestes fotos! El presi posarà las altres!!

DSC_6630.jpg

DSC_6631.jpg

DSC_6633.jpg

DSC_6634.jpg

DSC_6636.jpg

Doncs si, ja a les acaballes del week, dir que la sortida d'ahir amb el OZP de road leader molt entretinguda, d'inspecció, espectacular i molt calurosa..., a la tornada des de Colera el termometro de la KgTLorito marcava 37,5 graus...:(, gracies companys.

Ah l'esmorçar a Ca La Teresa de Sant Pere Pescador, recomanable, però els ous ferrats i cansalasa com als Cortals, en lloc. ;)

Enganxo les fotos que falten..

IMG_4448.jpg

IMG_4449.jpg

IMG_4450.jpg

IMG_4452.jpg

IMG_4454.jpg

IMG_4435.jpg

IMG_4436.jpg

IMG_4438.jpg

IMG_4439.jpg

IMG_4440.jpg

IMG_4441.jpg

Esglesia de Vilamacolum

IMG_4442.jpg

IMG_4444.jpg

IMG_4446.jpg

IMG_4447.jpg

IMG_4455.jpg

IMG_4457.jpg

IMG_4458.jpg

Última edición:
Veig que us ho veu passar molt bé, amb una mica de calor :sun_smiley::sun_smiley:....segur que més d´un després, li esperava una bona capbussada i cerveseta ben freda.

Bé companys jo aquest dissabte serà dels pocs que no surti amb moto !! Tinc feina endarrerida que he de fer !! Així que si hi ha sortida amb mi no compteu !!
icon-te-qua.gif

Encara que no sé si em podré estar sense sortir !!
pensando.gif

A veure si hi ha alguna proposta que pugui més que la feina!!
winking-victory-sign-smiley-emoticon.gif

bona nit companys ... si ningú diu res ... jo proposo sortida per dissabte ..:) esmorzar a sant joan de les abadesses ..... seguim ruta "tranquileta" per camprodon ... Beget ... Oix ... Castellfollit de la roca i cerveseta al caliu de Medinyà
si algú vol venir ens trobarem a la bencinera de la república a les 7.45:cheesy:
si som colla s'haurà de reservar al bareto ... ja direu

ja som 2

-Trias
-JulioADV

ho sento...m'he deixat el nom i direcció del bar;) ( esmorzar +- 9 am)
Bar Peret - Plaça Estació, 7 - Tel. 972.721.001 Sant Joan de les Abadesses

Hola nen@s,

Gràcies Julius aquesta setmana la Piki i jo mateixa, serem fora, cap a Tarragona tot el dia, no us podrem acompanyar i la propera cap a la Provença. ;)

Que vagin be les rutes ...

Si alguna nen@ de vosaltres te ganes del gelat del dijous, que ho digui...

Última edición:
ja som 4:cheesy: ( algun madiquita mes...??)

1.-Fontrom
2.-Joan Trias
3.-Lluis Campsa
4.-JulioAdv
5.-
6.-

Vagi bé Pere i Pili...! bon cap de setmana

apuntat..!

ja som 5
:cheesy: ( algun madiquita mes...??)

1.-Fontrom
2.-Joan Trias
3.-Lluis Campsa
4.-JulioAdv
5.-Tettsui
6.-

Bé companys jo aquest dissabte serà dels pocs que no surti amb moto !! Tinc feina endarrerida que he de fer !! Així que si hi ha sortida amb mi no compteu !!
icon-te-qua.gif

Encara que no sé si em podré estar sense sortir !!
pensando.gif

A veure si hi ha alguna proposta que pugui més que la feina!!
winking-victory-sign-smiley-emoticon.gif

Si ja sé !! Al final el treball queda ajornat !! Però és que em poseu a prova !! Anar amb moto mola, però un bon esmorzar amb els amics encara més!!
s1302.gif

...bona ruta tingueu, jo no podré venir...compromisos familiars !!!
...i una abraçadeta per en Lluis, que ultimament nomes el veig en les trobades de clasics...

Gracies Tessui per posar la ruta..;) + - es aquesta però d'anada per valfogona fins la cruïlla que ens porta a sant joan de les abadesses i de tornada possiblement sense passar per Crespia ... potser directes desde Castellfollit a Medinyà ... el dissabte decidirem ( aveure com estem de temps)

Atrás