LCN-Girona…a l’hivern 2017/2018 també sortim !!!

Aquest vegada tampoc puc venir, haig d'anar a jutjar una prova de gossos de rastre.

Que vagi molt bé !!!
 
Jo per raons ben evidents tmpc..
A la propera espero estar a punt..
Gràcies per la feina companys..
Fins aviat..
Pep
 
Bona nit ,jo tampoc podré venir aquest dissabte haig de fer de cangur........ vagi molt bé la sortida.
 
Com no tic gossos, com no tinc nets i el malalt soc jo, ja em pots apuntar Josep, :excited::excited::excited:
 
I si ho posposem una setmana..?
...Pep, ja vaig quedar amb el Marcello que normalment no hi es els cap de setmana i vindrà expressament...i es amb ell amb qui hem de negociar !!!
argent25.gif
 
LCN GIRONA- SORTIDA DISSABTE 17-03-2018. (...visita al Mas Sola)


07afd04ca535ecf52589f6c4c48a4fd3o.jpg

LLOC DE TROBADA I SORTIDA : Konig Vilablareix (...al costat de Can Perello )
HORA: 08.30 h.

ESMORZAR: Can Reixach de Sant Martí de Llémena



RUTA: ...en breu



FERVESTAR: Local Social Campllong


ASSISTENTS.

1. Pikiland
2. Pere Deauville
3. Fontrom
4.
5.
6.
7.
8.
.. Ozepe

....el matí el tindrem tranquil:

6d3a0dd6a7d9af52c25779edb71db8efo.gif
 
Última edición:
Companys, Yo no puc sento ser repetitiu pero ting futbol a las 11 a Celra con el petit y despres lo normal, el pare y a la hora de dinar si puc una estoneta en bici, vaji be la sortida noi@,
 
LCN GIRONA- SORTIDA DISSABTE 17-03-2018. (...visita al Mas Sola)


07afd04ca535ecf52589f6c4c48a4fd3o.jpg

LLOC DE TROBADA I SORTIDA : Konig Vilablareix (...al costat de Can Perello )

HORA:
08.30 h.

ESMORZAR:
Can Reixach de Sant Marti de Llèmena

RUTA:
...aquesta
5e5e4553d23d18675a3396e43efe4458o.gif



FERVESTAR: Local Social Campllong


ASSISTENTS.

1. Pikiland
2. Pere Deauville
3. Fontrom
4. Nissimo
5. Xibeca
6.
7.
8.
.. Ozepe

....el matí el tindrem tranquil:

6d3a0dd6a7d9af52c25779edb71db8efo.gif
 
Be, avui hem sortit a fer RRPP, per la XIIITreffen en TOP SECRET però primer hem anat a agafar forces a Can Reixach de Sant Martí de Llèmana, passant per Aiguaviva, Estanyol, Bonmatí, Constantí, Les Serres i Sant Martí de LLèmana on en Xibeca ens ha donat LA SORPRESA.., ha vingut a esmorçar, com va dir, però ha vingut en dos rodes...Bravo Xibeca....!

L'esmorçar com sempre a Can Reixach molt bo i barat, be.. hem criticat a tot cristo que no ha vingut i el que ha vingut també....En JhonyLeft despres d'esmorçar tenia compromisos i ha marxat, però a les fotos hi surt Roser, ha vingut...

IMG_0705.jpg IMG_0706.jpg IMG_0708.jpg IMG_0709.jpg IMG_0711.jpg IMG_0713.jpg IMG_0714.jpg IMG_0715.jpg IMG_0716.jpg
 
Desprès hem anat a fer un tomb per Les Planes d'Hostòles, Amer, Angles i Santa Coloma on hem visitat l'Hotel on probablement farem la VIIIª Treffen 2018, però aqui no us ensenyarem fotos per raons obvies...

La Ruta fresqueta de bon mati, alguna zona humida pero transitable, amb una mica de cura cap problema.

Despres de Sacofa, ham tirat cap a ostalrich, Massanet, LLoret i a Tossa hem fet el Fervestar que algú, no se qui, hem penso que un del nous, ha convidat..., Gràcies, però el mariquita d'en Nisimo, com que tenia que anar al supermercat, s'ho ha perdut perque no ha vingut.

Gràcies OZEPE per muntar la ruta d'avui., fins la propera.

IMG_10708.jpg IMG_10711.jpg IMG_10713.jpg IMG_10714.jpg IMG_10716.jpg
 
...be, un cop penjada la Crónica per el Sr. LCN, agrair la presencia dels que vareu venir i per sobre de tot al nou que va convidar al fervestar, amb aquets actes mostra fusta de lideratge i potser algun dia el farem President...
revere.gif
 
Arriba