Companys, compteu amb mi!
Molt bé Ricard! T’apunto a la llista! Benvingut!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Companys, compteu amb mi!
En Naxo tambe vindrà...
Apunteu-me siusplau
Salut
Albert
ostres nono ... esta ben bruta ... les Ducati no es poden netejar a pressió ... pqq després no arrenquensha de fer a ma:_(
Fins demà Familia
PikiCumLaudeRoadLeader, Ruta, Esmorçar i Companyia ... Excellent
Fins la Propera
Albert
Molt bona matinal liderada per la Pikiland. No només la ruta, fins i tot el temps ha estat molt ben triat!
Llàstima de l'inconvenient de la moto d'en Ramon.
Arreveure!!!!!
Nois!!apunten-nos per Disabte..La Nena i jooo..per fi podra venir la Montse...no te nen aquet finde,te moltes ganes de rodar amb vosaltres!!
BONA NIT COMPANYS , AQUET DISSABTE PREPAREM ROUTA, TIBERI DE BON MATI Y FERVESTAR PREPARANT LLISTA.
LUGAR DE TROBADA: KONING (Perello/Vilablareix)
HORA, 8'35 H.
TIBERI..EN PROCÉS
ROUTE.....EN PROCÉS
FERVESTAR...EN PROCÉS
LLISTA D’ASSISTENTS
01-RAMON DV
02-PERE DV
03-PIKILAND
04-OZEPE
05-NENA
06-NAXO
07-
08-
Ara que sé on anem, apunteu-me per dissabte.
Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk
La vaig veure una d'iguala a Barcelona quan vaig recollir la meva i la trobo molt maca ... espero que en Guillem la gaudeixi durant molts kilómetres... si voleu ficar GPS o Scotoiler ... et puc fer 5 cèntims.
La vaig veure una d'iguala a Barcelona quan vaig recollir la meva i la trobo molt maca ... espero que en Guillem la gaudeixi durant molts kilómetres... si voleu ficar GPS o Scotoiler ... et puc fer 5 cèntims.
V'sss
Jesús![]()
S'agraeix el comentari ...ja que jo no controlo qui entra o no als fils... ja li diré al Trias per altres mitjans, no pateixis.Hauràs de parlar directament amb el Papa Trias, aqui entra poquet ...![]()
S'agraeix el comentari ...ja que jo no controlo qui entra o no als fils... ja li diré al Trias per altres mitjans, no pateixis.![]()
Això és la Llei de Murphy!!!Jo tinc que controlar molts fils, per aixó ho sé...., però veig que en Trias..., mira tu per on, aquesta vegada ha entrat..
A reveure...!