Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Estic al post de Lcn o al de playboy?
Tots els companys/es que van en moto, per la meva part són benvinguts encara que no siguin com "les veïnes "
Dipòsit 18.9 i comsum mig 7.2 (homologat 6.3) uns 200 i escaig. Total una parada per trajecte, com vulgueu.
En les parades a Ripoll hauria de fer.
Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
:tongue:Eps.....:cheesy: Jo vinc amb la Txell_X, només dia 12, pugem i baixem....![]()
:tongue:
Que no pensàveu esmorzar?OK, aixi ja sabem que farem una parada de anada i una altra de tornada per repostar..., tambe va be per descansar un xic...
Que no pensàveu esmorzar?
Mite'l ell, el primer que es queixa, no, cafeteres no, i ara no ve.Epppps, jo caig de la llista!!![]()
Culleres quina colla que puja a Sort :shocked:....sembla la Treffen
Sensei et trobarem a faltar
LCN recordeu les armilles
Mite'l ell, el primer que es queixa, no, cafeteres no, i ara no ve.
Cobarde de la pradera.![]()
Si encara hi soc a temps, afegiu un mes del eixample. Sensa dinar com el Pep.
Bona nit.
Vaja Johnny altre cop serà..
Pels de l'eixample de Girona ens trobem a Petromiralles de Lliçà d'Amunt, a tocar de Granollers a la C-17, a les 7.00..?
Pep
Vaja Johnny altre cop serà..
Pels de l'eixample de Girona ens trobem a Petromiralles de Lliçà d'Amunt, a tocar de Granollers a la C-17, a les 7.00..?
Pep
Si m'hi voleu... us acompanyaré una estona (no em quedaré a dinar) , m'acoplaré a la variat de Besalú amb en Siset i en Xapra.
llastima Enric :embarassed:... ens veiem a la propera
Tettsui apunta't per anar a sort..hi ha una plaça lliure
Ver el archivo adjunto 58822