LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

surpris-choc-pale-.gif
... 15$ ... TANLOCOSOQUEEEEEÉ ... merci Ramon, pararemos antes, igual en Mr. Bikers.

V'sss
GeSus :cool2:
Si que ens va costar 15 euros, però tots vam menjar costelles de xai, i això es paga!!
 
Per si de cas algú estigués interessat a anar a votar el 9N, AQUÍ ho podrà trobar amb facilitat.

... i si voleu portar la papereta de casa AQUÍ la trobareu per poder-vos-la imprimir ;)

Salut i in..... !
 
eeeh ehhh!!! sense faltar!!
Si de cas seré cabrona!!!! No me cambie usted el "seso"

:D :D :D :D

No se que cony pensava el nen Gesus..... Ni puto caso Pili. ;) de cabrona res ....! Pot ser una mica carbonilla..;)

Ja obrire el fil quan estigui recuperat de la treffen..y de les seves seqüeles...
 
Última edición:
No se que cony pensava el nen Gesus..... Ni puto caso Pili. ;) de cabrona res ....! Pot ser una mica carbonilla..;)

Ja obrire el fil quan estigui recuperat de la treffen..y de les seves seqüeles...

Jajajajajajaa!!! Pobret Gesus! no li fotis bronca que no s'ho mereix.

¿Moltes seqüeles de la treffen?? ¿O de l'arròs post-treffen?
:tongue:
 
Nen Gesús, veig que no m'has apuntat ni com a provisional... has fet be..., però ho decidiré si vinc demà al mati quan obri els ulls...!, estic una mica lesionat del talo del peu dret i hem provoca una mica de depre...
 
Nen Gesús, veig que no m'has apuntat ni com a provisional... has fet be..., però ho decidiré si vinc demà al mati quan obri els ulls...!, estic una mica lesionat del talo del peu dret i hem provoca una mica de depre...

Pobriso!!! Te la depre!! Més aviat es per la Pitopausia :D:D
 
Editat

SORTIDA DISSABTE 01 DE NOVEMBRE


Després de patejar-nos l'Empordà preparant la Treffen, estaria bé voltar per l'interior ... us animeu !!!

Lloc de Trobada : Gasofa de Besalú a les 8:30

Ruta : Aquesta
Esmorzar : Restaurant La Corba( sobre les 09:30 )
Fervertar : A Castell Follit ( a l'hora que arribem )

Assistents.

1.- Jesus.
2.- Xata.
3.- Nissimo.
4.- L'avi Tetsui !!!:cheesy:
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-

Apa, ja direu !!!

Salut !!!

Gesús :cool2:

La ruta es aquesta Pili....! no se si serà una mica aviat per venir de barna, però més d'un estara content de que vingeu...!
 
Última edición:
Jo encara al despatx acabant el que no vaig acabar la diada de Sant Narcis...., que per cert gran diada la d'aquest any 2014.

Per cert avi mamporrero, no estic a regim, simplement hem cuido una mica més.., que encara tinc molt que viure i oferir...
 
Gràcies Pere, ara l'he vist. :)

Pensava que baixaríeu una mica, però veig que és molt amunt. :shocked: Doncs ho haurem de deixar per un altre dia. :embarassed:

Ja anirem seguint les vostres incursions per l'asfalt.

I tu cuida't aquest peu!!!

toughtful.gif
 
Gràcies Pere, ara l'he vist. :)

Pensava que baixaríeu una mica, però veig que és molt amunt. :shocked: Doncs ho haurem de deixar per un altre dia. :embarassed:

Ja anirem seguint les vostres incursions per l'asfalt.

I tu cuida't aquest peu!!!

toughtful.gif


OHHHH...! :cry:

Encara m'hagués animat...! ;)

Cap a on tireu vosaltres...? :rolleyes2:
 
OHHHH...! :cry:

Encara m'hagués animat...! ;)

Cap a on tireu vosaltres...? :rolleyes2:

Ja hi hauran més dies. Quan us acosteu una mica més cap al sud, ens apuntem.

Doncs la veritat, no hi ha destí encara, per això preguntava on anàveu. Depèn si ens aixequem amb ganes de moto o no.
 
Ja hi hauran més dies. Quan us acosteu una mica més cap al sud, ens apuntem.

Doncs la veritat, no hi ha destí encara, per això preguntava on anàveu. Depèn si ens aixequem amb ganes de moto o no.

Bueno, si no aneu en moto, sempre podeu venir a fires de Girona i passar per casa a fer una cerveseta...!

:rolleyes2:
 
Apa Nois, ara si que m'en vaig del despatx... si no estic a les 8,30 h a Besalu no m'espereu...

A veure si faig aquest vespre uns banys freds / calents al meu peu....! que per cert, m'ha confirmat el fisio que es de correr per l'asfalt sense estar acostumat (clar només gim amb cinta molt tendra i el passeig de Sant Feliu dur com una pedra els dies de la trefen a les 7 del mati.):angry:
 
Nois que us vagi bé la sortida de demà. Jo me la perdo per compromisos familiars :undecided:
 
Pikiland proposa ruta que de ben segur que més d'un ens apuntarem:rolleyes2:
 
:D :D




Això està fet!!! la setmana propera no, perque marxem a l'Eicma de Milan, però a l'altra no et dic que no.
Miraré l'agenda!



:D :D

[HIGHLIGHT2]Això va amb segones!!??[/HIGHLIGHT2]

Ahhhhh.....!!!! :rolleyes2:

Per cert Piki, ande dius que vas la propera setmana...? A Milan...! :huh:

Jo vaig a Andorra a buscar casa... per perdre'm allà.... aixi que a veure la propera com dius montes la rutilla esa pel montseny...!
 
Última edición:
Nois males noticies...

Estic lesionat , m'he cascat l'os del taló del peu dret.., :angry: he anat al fisio diu que possiblement tingui una fisura i tinc que fer radiografies dilluns... m'ha enviat a la farmacia per un antiinflamatori pel dolor i unes croses per caminar...mekagontoloquesemenea...:cry: diu que un parell de setmana anan be, però fent molta bondat.... aixi que moto, ja hem parlarem...

Ha sigut per correr per l'asfalt..., mal calçat i masa trote... les sequeles de la treffem m'estàn fent truntollar força...:cry:

Auesta tarda ja he segat la gespa... aixi que encara mes mal, tenia que fer-ho era l'ultima tallada de la temporada... aixi
 
Per cert Piki, ande dius que vas la propera setmana...? A Milan...! :huh:

Jo vaig a Andorra a buscar casa... per perdre'm allà.... aixi que a veure la propera com dius montes la rutilla esa pel montseny...!

Si, anem a l'Eicma, el Saló de la Moto de Milà amb uns amics. A veure "les novetats" (léase S1000RR 2015 :D )

Doncs a veure si fem alguna cosa, pel Montseny, pel Priorat o Penedès que també són zones molt guapes.

Nois males noticies...

Estic lesionat , m'he cascat l'os del taló del peu dret.., :angry: he anat al fisio diu que possiblement tingui una fisura i tinc que fer radiografies dilluns... m'ha enviat a la farmacia per un antiinflamatori pel dolor i unes croses per caminar...mekagontoloquesemenea...:cry: diu que un parell de setmana anan be, però fent molta bondat.... aixi que moto, ja hem parlarem...

Ha sigut per correr per l'asfalt..., mal calçat i masa trote... les sequeles de la treffem m'estàn fent truntollar força...:cry:

Auesta tarda ja he segat la gespa... aixi que encara mes mal, tenia que fer-ho era l'ultima tallada de la temporada... aixi

No fotis!!
Perque diguin que fer esport és saludable! :huh:

Ja saps que et toca doncs, fes bondat i deixa la Bmw i la segadora per uns dies.

Cuida't

toughtful.gif
 
Última edición:
Si, anem a l'Eicma, el Saló de la Moto de Milà amb uns amics. A veure "les novetats" (léase S1000RR 2015 :D )

Doncs a veure si fem alguna cosa, [HIGHLIGHT2]pel Montseny, pel Priorat o Penedès que també són zones molt guapes[/HIGHLIGHT2].

Si, si que ho son.., a veure el meu peu com està...! :undecided:
 
Si, anem a l'Eicma, el Saló de la Moto de Milà amb uns amics. A veure "les novetats" (léase S1000RR 2015 :D )

Doncs a veure si fem alguna cosa, pel Montseny, pel Priorat o Penedès que també són zones molt guapes.



No fotis!!
Perque diguin que fer esport és saludable! :huh:

Ja saps que et toca doncs, fes bondat i deixa la Bmw i la segadora per uns dies.

Cuida't

toughtful.gif

La segadora, pot ser si que la deixo.., ja no la tinc que tocar mes fins a la primavera, pero la moto ja hem toca alló que no sona...:angry:

Gràcies Pili, hem cuidaré, tinc moltes coses al meu cap i a fer per no cuidar-me... :thumbsup:
 
No he pogut dir res perque tot just desprès d'esmorzar he pillat una afonía de collons, i tot just ara torno a tenir veu, no més una miqueta, però ja val per possar-vos al dia.La sortida d'avui ha estat de collons, amb boira baixa a primera hora, humitat molla a la segona, i sol solet, cel clar i vistes de postal a les sub-següents.
S'ha rodat, ni passats, ni no arribats, fins que en Jesus i jo mateix hem arribat al pati de casa meva (Llagostera-Romanyà). Allà hem tret la pols de les cúpules de la mateixa manera que Othar portava a Atila a l'altre banda dels Alps.
L'esmorzar ha estat de primera, de segona i de tercera, es a dir; total. A més a pagat en Joan, i per això hem brindat a la salut de la seva neta (aquesta nena farà carrera)

Torno a notar que la les cordes bucals van fen figa, tindré que espavilar...

Pere cuidat el peuet

Piki i Kipi, que ho passeu molt ve al Eicma. Cuideu-vos.

A l rst a; sààà lut.

 
Moltes gràcies Xata!!! ja us enviarem alguna foto "in situ"! :rolleyes2:
Això de la veu no vols dir que van ser els excessos de la setmana passada que et passen factura?? :D

Segur que si..Pili.

Chata gràcies per la crònica , llegeixo que ha anat molt be.. Llàstima pero al posar el peu a terra al mati, he vist el firmament..
 
Moltes gràcies Xata!!! ja us enviarem alguna foto "in situ"! :rolleyes2:
Això de la veu no vols dir que van ser els excessos de la setmana passada que et passen factura?? :D

Segur que si..Pili.

Chata gràcies per la crònica , llegeixo que ha anat molt be.. Llàstima pero al posar el peu a terra al mati, he vist el firmament..
 
Moltes gràcies Xata!!! ja us enviarem alguna foto "in situ"! :rolleyes2:
Això de la veu no vols dir que van ser els excessos de la setmana passada que et passen factura?? :D

Segur que si..Pili.

Chata gràcies per la crònica , llegeixo que ha anat molt be.. Llàstima pero al posar el peu a terra al mati, he vist el firmament..
 
Moltes gràcies Xata!!! ja us enviarem alguna foto "in situ"! :rolleyes2:
Això de la veu no vols dir que van ser els excessos de la setmana passada que et passen factura?? :D

Segur que si..Pili.

Chata gràcies per la crònica , llegeixo que ha anat molt be.. Llàstima pero al posar el peu a terra al mati, he vist el firmament..
 
Arriba