LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Un altre que ha arribat a casa en temps i forma, bona forma.
Bé, ja fa més de trenta hores que vaig arribar, però he estat molt enfeinat passant i re-passant cada revolt, cada sot, cada fulla del terra, els núvols, la llum, les xuíes i el bacallà de'n ricmel, la ruta tota i els ocells. Aquestes sortides alimenten la ment.
Un pensament co-lateral i/o derivat -no ho sé ben be- d'aquests que acabo de apuntar es aquest que vull compartir amb vosaltres, argonautes de l'asfalt:

"La crisis es produeix quan el que es vell no acaba de morir i el que es nou no acaba de créixer"

S'atribueix a Bertolt Brecht, i sembla com si en Bertolt fos veí de Rupit de tota la vida.
 
Que gente más exagerada hay por aquí...:tongue:

Ayer sólo le di un pequeño rasponazo (sin caída) al protector del cilindro, así que tranquilos :cool2: no pasó nada :rolleyes2:

Que satisfacción para el protector haber podido comprobar que su existéncia tiene sentido, que no es fátua, inútil, ni estéril.
Que suerte para el cilindro que su protector haya cumplido con la función para la que nació.

Cosas así nos confirman que la vida vale la pena.
 
Que gente más exagerada hay por aquí...:tongue:

Ayer sólo le di un pequeño rasponazo (sin caída) al protector del cilindro, así que tranquilos :cool2: no pasó nada :rolleyes2:

Traducción para los que no son vascos como Nissimo:

" Que gente más exagerada hay por aquí...:tongue:

Ayer solo arranqué de cuajo 25 metros de guardarail con el cilindro derecho (pero no me caí porque clavé la pierna medio metro en el asfalto), así que tranquilos :cool2: no pasó nada (pero si vais por allí cuidado, que parece que hayan arado la carretera) :rolleyes2: "
 
Traducción para los que no son vascos como Nissimo:

" Que gente más exagerada hay por aquí...:tongue:

Ayer solo arranqué de cuajo 25 metros de guardarail con el cilindro derecho (pero no me caí porque clavé la pierna medio metro en el asfalto), así que tranquilos :cool2: no pasó nada (pero si vais por allí cuidado, que parece que hayan arado la carretera) :rolleyes2: "

:angry:
 
Traducción para los que no son vascos como Nissimo:

" Que gente más exagerada hay por aquí...:tongue:

Ayer solo arranqué de cuajo 25 metros de guardarail con el cilindro derecho (pero no me caí porque clavé la pierna medio metro en el asfalto), así que tranquilos :cool2: no pasó nada (pero si vais por allí cuidado, que parece que hayan arado la carretera) :rolleyes2: "

Mismamente...ni el google traslator oiga!!! :D:D:D
 
Hola companys..

Guardeu-vos el día 20 per anar a esmorzar a Can Cassoles amb els Butis, menjar i ruta de germanor..!!

Pep
 
German@s, arriba el Nadal

pdpapavd8.jpg


Nenes, passeu per aqui una estoneta....! http://www.bmwmotos.com/foro/salida...adal-diumenge-14-12-2014-a-8.html#post7245410
 
Última edición:
Hola companys..

Guardeu-vos el día 20 per anar a esmorzar a Can Cassoles amb els Butis, menjar i ruta de germanor..!!

Pep

Eppp!!!!!
Paso palabra...;)......aquell cap se setmana som fora....no fa falta dir-te amb qui.....:rolleyes2: com....:rolleyes2:....i amb que......:cool2:....(Fina, furgo, btt...:cheesy:)
La moto no em cap ......:)
A10
 
Quan estigui corregida la falta m'ho miraré, ara em fa mal d'ulls..., pero no m'entusiasme gaire.., no se..:undecided:

Aquest disseny quasi el prefereixo amb falta incorporada, així manté l'aire de transgressora revenja :shocked:

Al dissenyador l'han traït els cucs vermells d'en Xata. En aquest cas els cucs han donat per bo "hueso". Malparits ells :D
 
Ja veig que demà no hi ha sortida !! :embarassed: Sembla que tots es reserven per diumenge! :undecided: El que m'havia de gastar demà el posaré a la guardiola:cheesy:.
Bé així m'aixecaré a la mateixa hora de tots els dias :sleeping2:

Fins diumenge:thumbsup:
 
Última edición:
Be amics semblava que no arribaria aquets dia i ja esta passat!! pro , que nos quiten lo bailaooo!!:D Em queda agrair de par de l'Asun i meva haver pogut compartir ruta i taula amb vosaltres!! Ens ho hem pasat molt be!! Quant vulgueu podem repetir!!:thumbsup:

Una abraçada a tots i molts petons a totas ;)

Si no ens veiem Bones Festes i molta salud

Joan i Asun​
 
Última edición:
ATENCIÓ

Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA

Ruta%2Bdissabte%2B20-12-2014.jpg


Assistents​

01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1


A veure si arribem aqui..? :tongue:

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!

 
Última edición:
Gràcies Presi per fer-te càrrec de tot..

Si ems voleu passar el telèfon de Can Cassoles per privat aniria per feina..:cheesy:

Pep
 
ATENCIÓ

Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h.

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: Ja la penjaré, no sigueu impacients...

Assistents​


01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1


A veure si arribem aqui..? :tongue:

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!



Eppp!!!!!
Si sabeu comptar.....no compteu amb mi..........marxem fora.......:rolleyes2:

Salut
 
ATENCIÓ

Sortida dissabte dia 20-12-2014- Esmorzar i Ruta de Germanor LCN-GIRONA & BUTIRAIDERS_ CAT... / BUTIRAIDERS_CAT... & LCN-GIRONA

Per iniciativa del capità spock i a la seva sol.licitud, m'encarrego d'obrir llista, per fer la trobada de germanor amb els companys de les afores de Girona i voltants que hi vulguin assitir-hi.

Uns vindrán de c'an fanga, d'altres ja seràn aqui i ens trobarem a can cassoles a LLagostera ( ja penjaré l'ubicació, però crec que tothom sap on es..) esmorzarem plegats i farem una ruteta que prepararé a la que tingui una estona.

L'hora de trobada a Can cassoles de LLagostera: 9,30 h. AQUI

Hora de Sortida: 11,00 h ( depen del que trigueu a esmorzar, triperus..)

Ruta: AQUESTA

Ruta%2Bdissabte%2B20-12-2014.jpg


Assistents​

01-Pep1200GS ( El que organissa)
02-Mamporrero -Tessui ( amb una mica de sort, estarà callat...!)
03-Pere Deauville ( sempre que no plogui, que si ho fa, ja us ho fareu., que tinc son retrassada...)
04-Nissimo (El limpiaguardarailes)
05-Chata ( Apuntat en lletra petita)
06-Doc
07-Rethane
08-JaumeX
09-Minu+10
10-DeuBCN3
11-Manolo No es el del Bombo
12-Enricp (com a mimin diu que vindrà a esmorzar)
12+1- El nen GeSuSH2o, estarà per la MDR, però fara el possible per venir a ezmorzar
14-Sitgess
15-Siso (El Gran capità, no ve sol...!)
16-Acompanyant del Gran capità.
17-JAFODO
18-Kaiman13
19-JORDI
20-JUAN
21-YAYOMOTO
22-RUFUS01

A veure si arribem aqui..? :tongue:

Apa, que tingueu una bona setmana tot@s..!

 
Última edición:
Nois dons Yo me agradarie pero ting que nar a obrir pistas per la temporada, que disfruteo, recors a tots los Buitragenyos, a10.;)
 
Bones, apunta un més per aquest dissabte, amb la lletra adequada

Jaume
 
Hola m'he afegit a la ruta. Tinc ganas de coneixer-vos

podeu posar la ruta per descarregar-la al GPS??? es per si em perdo :cool2:
 
Arriba