ozepe
Curveando
...et refereixes a Jaume Coca ?ep, doncs en hi veurem
he estat ara amb en Jaume i m'ha liat
...ens veiem el Diumenge !!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...et refereixes a Jaume Coca ?ep, doncs en hi veurem
he estat ara amb en Jaume i m'ha liat
si en Coca...et refereixes a Jaume Coca ?
...ens veiem el Diumenge !!!![]()
...a les 9 es la sortida, mira d' arribar una mica abans perque es farà un briefeeng i es donaran instruccions...nosaltres hi serem a partir de les 8,00hs.si, m'ha dit que a les 9 a Fontajau?
...Siset, a les 8 del matí i a prop no hi ha res obert, el mes proper amb garantias de estar obert a les 8 es el Konig de Fontajau i segur que estarà ple de gom a gom. Avui he fet un volt per la zona d' exposició i n'hi han varis Food Trucks que segur estaran oberts...ja veuremPregunto, no seria bo quedar a les 8 h a algun lloc a prop i esmorzar una mica ????
Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
...et puc deixar una de joguina, bé, no es que sigui dolenta, en realitat va costar mes que les que portem ara, la diferencia es que les noves surten amb 5W de potencia i aquesta nomes te 0,5W que es el que marca la llei.Jo no tinc emisora
Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
A doncs t'ho agrairia. I ja posats per 25 leuros me la demano....et puc deixar una de joguina, bé, no es que sigui dolenta, en realitat va costar mes que les que portem ara, la diferencia es que les noves surten amb 5W de potencia i aquesta nomes te 0,5W que es el que marca la llei.
...per si et vols fer amb una per properes ocasions...es aquesta:
http://www.ebay.es/itm/BaoFeng-UV-5R-136-174-400-520Mhz-VHF-UHF-Radio-Transceptor-Walkie-Talkie/282480417404?_trksid=p2141725.c100338.m3726&_trkparms=aid=222007&algo=SIC.MBE&ao=1&asc=20150313114020&meid=458c236bc232481399f135cc682c88c9&pid=100338&rk=6&rkt=24&sd=391622944141
Per un dia que no esmorzem no passarà res, farem una mica de ramadà !!Pregunto, no seria bo quedar a les 8 h a algun lloc a prop i esmorzar una mica ????
Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
Jo mateix
Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
DIUMENGE 8 d' OCTUBRE...us podeu apuntar aquí i el que vulgui mes informació...que faci servir el privat.
...la previsió es de unes 250 inscrites i hauran llocs fixes de control, com que es una prova de petites dimensions només en demanan 6 motos per fer l' escolta amunt i avall i colaborar amb els Mossos en el desenvolupament de la cursa.
1- Ozepe
2- Alex
3- Fontrom
4- Ramon Deauville
5-
6-
![]()
...ja veig que está equivocat al road-book de la prova, el correcte es Roberto Bolaños i es el carrer nou que porta desde Fontajau a la Nestle:hola.
On ès el carrer Rafael Bolaños?
gràcies.
...ningú mes s' anima ? ...ens manquen un parell de motosDIUMENGE 8 d' OCTUBRE...us podeu apuntar aquí i el que vulgui mes informació...que faci servir el privat.
![]()
...la previsió es de unes 250 inscrites i hauran llocs fixes de control, com que es una prova de petites dimensions només en demanan 6 motos per fer l' escolta amunt i avall i colaborar amb els Mossos en el desenvolupament de la cursa.
1- Ozepe
2- Alex
3- Fontrom
4- Ramon Deauville
5-
6-
![]()