LCN Girona Calçotada 9 de Març de 2014

Perdoneu la intromissio, pero admetrieu a dos Korberencs d'ultima hora ???
Al final ens ho podriem combinar i venir !!
Sílvia i Johnnyhy...
Esperem la vostra resposta, companys !!!

Perdoneu la intromissio, pero admetrieu a dos Korberencs d'ultima hora ???
Al final ens ho podriem combinar i venir !!
Sílvia i Johnnyhy...
Esperem la vostra resposta, companys !!!

Ya he avisado al organizador del evento para que os de una respuesta lo antes posible !!!

Saludos !!!:cool2:

Ei, al final m'he animat a venir !

Només vinc a jalar, res de moto, ho sigui que ja ens veurem a Fares a l'hora de dinar :)

bonas familia, ya esteo contratats. Fins dema salud.;)
Doncs fins dema !!!
Anirem directament al restaurant...no podrem fer la ruta amb la moto...
Panotxa, ja se que pensaras que es perque m'he quedat de nou sense pneumatics...pero no...
Aquesta vegada haurem de venir en cotxe, aquesta tarda m'he lesionat, i no puc conduïr...grrrrrrr
Fins dema !!!!!

Be companys un dia maco per paseia en moto y tan bona companys, agrai a tots el esfors tan los de fora de la capital com los de dintra per acompanyar a la Calsotada LCN que crec a estat correcta tan la ruta del Capi con la resta y que espero que la pogem celebrar juns mols dias o anys mes, tambe agrair al retratista Pep los macnificos repurtatges que sempre fa, dons dit aixo bona senmana y fins aviat.;)

Donc siun dia guapo, guapo... de veritat... bona carretera, Excel.lent ruta, Excel.lent menjar, sobre TOT els calçots, quen estaven de la muerte.. i el millor, la compañía...!

Gracies als que ho heu fet posible... Raimon per l'organissassión, Siso per la magnifica ruta que ens ha preparat i en Pep que segur que haurà fet unes fotos de collons...!

Fins la propera.

PD: Panotxa i Ra-mon, cuideu-vos..., que ja tenim una edat. ;)

Gracies per haver-nos acceptat al vostre grup!!!
Malgrat no haver pogut anar en moto, ens ho hem passat d'allo mes be !!! Ens hem sentit A CASA NOSTRA !!!
I els calçots...ostres, quins calçots !!!
Una abraçada molt forta a tots de la Sílvia i de mi mateix !!!
Esperem poder venir a moltes mes !!
Vvsssss

Si senyor, dia complert. Agraïments a tots els "posibilitadors", en Siso, per reblar la clau de volta de totes les rutes que es fan i es desfan per l'Empordà, en Ramón pel lloc, pels calçots, i per aconseguir pagar amb dolars a tot arreu, en els mig sencers per,malgrat, tot assistir-hi, i en els sencers pel bon rotllo i la calor que desprenen. Menció obligada pels afegits per les mateixes raons i més.

Bé, ja he pogut editar el video de diumenge ... ara queda veure com han quedat els retratos !!! ;)

[video=youtube_share;dJQLF4eTOSQ]http://youtu.be/dJQLF4eTOSQ[/video]

No més em queda donar les gràcies als organitzador Ramon i Siso ... :kiss:

Salut !!! :cool2:

Última edición:
Hola Mak@s.. muy buena la Calsotada, hacia tiempo k no comia unos de tan buenos, Jesus eres un krac filmando aun con un moskito como lo k llevabas, eres casi inalcanzable..
Siso la ruta estupenda..

Ramón, que m'acabo de trobar els calçots per terra. Te'ls torno a posar aquí al damunt.

Per cert, diuen que els va descobrir un tal Xat de Benaiges cap a finals del IXX al plantar les cebes "encalçades", es a dir ben colgades de terra per fer romandre la tija a recer del sol, del sol de dalt, no pas del sol de sota.

Algú em pot dir quin es aquest segle IXX?

M'he perdut quelcom?

jeje

Algú em pot dir quin es aquest segle IXX?

M'he perdut quelcom?

jeje
...segons la Llei Conmutativa matematica tant es sumar X + IX com al contrari IX + X .
...altra cosa es el que dirien els romans al respecte ...
centurion.gif

Atrás