RAMON DEAUVILLE
Curveando
Me olvidaba, sous uns pilots de puta mare, nens 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bon dia,
Ahir va ser un altre dia per guarda al calaix dels millors records !!!!
Gràcies a tots/es per fer-ho possible !!!
Gràcies Ramón per la teva dedicació a fens-ho passar bé, però t'has d'engreixar una mica, ets un Pare Noel un pèl magra, sort que ho compensés amb gràcia i simpatia.
Se'm va encomanar l'organització de l'última sortida de l'any, estic molt orgullós de la confiança i espero poder quedar al nivell que ens teniu acostumats, tot i que costarà.
Una forta abraçada a tots i molts petons a totes.
BON NADAL I UN IMMILLORABLE ANY NOU
Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!
Siset, segur que et sortirà de collons i si no, hauràs de repetir, aixi que quan vulguis pots publicar la Sortida al Post de sortides setmanals, despres de que algú .. :lipsrsealed: publiqui la ruta de dissabte vinent...
Fins aviat.
...per l' última de l' any li obrirem un fil apart a Siset per que l' altaveu resoni mes...ok ?Siset, segur que et sortirà de collons i si no, hauràs de repetir, aixi que quan vulguis pots publicar la Sortida al Post de sortides setmanals, despres de que algú .. :lipsrsealed: publiqui la ruta de dissabte vinent...
Fins aviat.
Un dubte..?
La última de l'any no hauria de ser el 31 q també és dissabte..?
I per si de cas BONES FESTES A TOTS/ES
Pep
Pep, l'encàrrec de l'última el va rebre en SISET i ell el 31 no hi serà...., aixi que la última la proposarà per a el 24
Curiositats d'algunes imatges...
Si guapo, ja veig que el meu dia paqueteril ha quedat ben gravat!!
![]()
![]()
Piliiii, que malament et queda anar de paquet !! Jo de paquet ni boig i menys com estaven les carreteres!!
![]()
Sasquivocado usté de hilo, que lo sepa!!!Per cert, si sabeu contar, demà no compteu amb mi...., no puc venir...
Encara que no plogui tampoc...!
Però ampúnteseme per l'última, que es quasi calcada a la primera que volia fer...:lipsrsealed:
Hola company !! Benvingut al foro! El nick de Julio Salamanca és JULIO_ADVENTUR
Sempre seràs ben rebut !! Serà un plaer que ens acompanyis !!
V'ssss
Joan