LCN Girona - Dinar de Nadal - Diumenge 14/12/2014

Doncs jo, si a algú he molestat demano sincerament disculpes, res més lluny de la meva intenció que esmenar la plana a ningú, es més, si així fos, jo fora el primer de llista en censurar-me doncs no me considero, en absolut, més coneixedor de res que cap altre, en aquest àmbit al que ens referim, tampoc.
No més pretenia compartir un somriure i ja veig que l'he cagada. Ho sento, i en tot cas us agraeixo la sinceritat.
...no cal dir res mes Xata, per a mi ja esta tancat el tema i gracies per la teva bona disposició.

...no cal dir res mes Xata, per a mi ja esta tancat el tema i gracies per la teva bona disposició.

k5785546.jpg

1620583.jpg

Cada vegada que vull escriure alguna cosa m'ho feu repassar 100 vegades, m'heu creat un estat d'inseguretat que estic per apuntar-me a un curs !!:embarassed: MALDITOS :tongue:

Doncs jo, si a algú he molestat demano sincerament disculpes, res més lluny de la meva intenció que esmenar la plana a ningú, es més, si així fos, jo fora el primer de llista en censurar-me doncs no me considero, en absolut, més coneixedor de res que cap altre, en aquest àmbit al que ens referim, tampoc.
No més pretenia compartir un somriure i ja veig que l'he cagada. Ho sento, i en tot cas us agraeixo la sinceritat.

Ei mainada!! per mi cap problema que jo també feia conya. Sóc molt de la broma! ja ho veureu! Hi hagi pau!!
serie1_friends.gif

Aquí l'únic que ha d'anar amb compte és l'Amador que ara el marcaré de ben aprop. No saps el que has fet!!
:D

Cada vegada que vull escriure alguna cosa m'ho feu repassar 100 vegades, m'heu creat un estat d'inseguretat que estic per apuntar-me a un curs !!:embarassed: MALDITOS :tongue:

Si has d'escriure el que parles, i repassar el que escrius, no et donarà temps de revisar-ho tot!

smile_big.gif

Joan fes com jo, els dimecres vaig a fer el nivell C de català i tot i així encara hi posaré l'escamarlà alguna vegada..

Pep

Xata és conya !! És el problema de no poder mirar als ulls quan s'escriu, que no és igual que quan parlem!! És molt complicat donar a entendre si parlem seriosament o de broma, sense tenir a la persona davant nostre al no poder veure la espressió de les cares, moltes vegades passa igual quan parlem per telèfon. Però també cal tenir en compte en el moment que estem i alguns ens podem donar per al·ludits sense ser així !!

Joan fes com jo, els dimecres vaig a fer el nivell C de català i tot i així encara hi posaré l'escamarlà alguna vegada..

Pep

Pep, de fet tant me fa, és més per mi mateix! Pensa que el 75% de la meva clientela és castellanoparlant !! El 5% Arab i la resta catalans

Última edición:

Otres Yo mira si estic moles, crec que no dinare al diumenge, joder joder, estic molt molest, si si, fins diumenge.:cry:

...ens veiem demá al König de Can Perello, aniré una mica abans per fer un cafetó si es que está obert. Despres ja pasaré per casa a recollir la parenta per anar a Fontajau.
...ah! ...si plou, ni amb paraigues ni sense em veureu el casc ! ...
orge.gif

Desitjo que estigueu tenint un molt bon Dinar de Nadal :cool2:

Que passeu unes Bones Festes i desitjo poder compartir el 2015 alguna que altra ruta amb vosaltres :)

VVVsss... i Bones Festes!!!

Que passeu unes Bones Festes i desitjo poder compartir el 2015 alguna que altra ruta amb vosaltres :)

Gracies company!! Ha anat molt be!!, si sabs amb qui t-ajumtes no tens mai cap problema:D i si no un bon Mae gueri i tot solussionat :D
Bones feste i que tingueu un millor any i moltissima salud
Tenim penden la calçotada!!:cheesy:
Una abraçada|

Joan

Be amics semblava que no arribaria aquet dia i ja esta pasat!! pro , que nos quiten lo bailaooo!!:D Em queda agrair de par de l'Asun i meva haber pogut compartir ruta i taula amb vosaltres!! Ens ho em pasat molt be!! Quant vulgueu podem repetir!!:thumbsup:

Una abraçada a tots i molts petons a totas ;)

Si no ens veiem Bones Festes i molta salud

Joan i Asun

Be nois dons si fi de festa, crec que tot be, y ara continuem em las demes celebracions y familiars, apart de eixo bonas festas als IURI y la seva gent, y poc mes merci a tots per la companya y que la proxima estem tots em ganas y bona salud, Bonas festas nois.;)

Ramon, moltes gràcies per la feinada, m' ho he passat molt bé i agrait pels vostres dessitjos vers a l' Elena.

Iuri, també espero que vosaltres passeu unes Bones Festes, una abraçada.

V' sss
GeSus.

Moltes gràcies Iuri, com diu el mamporreo " aquell que parla sempre tant" , ha anat molt be.., la ruta , el dinar , la companyia..., hem trobat a faltar a molta gent que no ens ha pogut acompanyar, però el que hi hem sigut en enrecordarem d'aquest dia.

Bones festes..., petonàs a la Magda i abraçada al nens..!

Gracies Raimon, todo ha ido bien, la ruta, el pisquilabis i la comia..to correcto.

Hem trobat a faltar a molta gent...

Gracias por tot Raimon

Alguien que cuelgue algun retrato, no...?

BONES FESTES A TOTHOM...

Última edición:
Dos més a casa fa una estoneta!

Raimon, gràcies per la feina d'organització, tot estava perfecte! Però si pot ser un altre dia al Tetssui el poses una mica més
lluny que m'ha fotut una pallissa amb els seus exemples!! :D

Per la resta, gràcies per fer-nos sentir com a casa i entre amics, ho he passat molt bé i espero repetir ben aviat.
Una abraçada!!

Molt be, ara a trabajar una mica fins la proxima, bona senmana laboral y productiva per tots, a10:embarassed:

Bon dinar de nadal el d'ahir...enhorabuena a los premiados.

D'altra banda m'agradaria tenir un record per tots els que pel motiu que sigui no ens van acompanyar, se us va trobar a faltar...com que no va poder ser en persona, aprofito per desitjar-vos unes bones festes :)

A falta d'en Josep i la Marta als que vaig trobar a faltar (us vaig posar falta, que ho sapigueu! :) ) us poso algunes fotos que es van fer durant el dia d'ahir.
Les del restaurant de Peratallada són obra del Presi que li va sortir la vena artística.
:D

La resta, aquí:

https://plus.google.com/photos/117915364288658242804/albums/6093007325427296833?banner=pwa

Ahhhhh, :undecided: Esclar es que la Pili te festa!!! :D Moltas fotos i t'u no surts a cap, ja veig que no t'agrada gaira sortir a las fotos :tongue:

Ahhhhh, :undecided: Esclar es que la Pili te festa!!! :D Moltas fotos i t'u no surts a cap, ja veig que no t'agrada gaira sortir a las fotos :tongue:

ÉS clar!! una que és llesta! Ja em vaig demanar el dia de festa avui, per "recuperar-me" que ja em conec!
Doncs el cert és que m'agrada molt fer fotos, però més aviat poc sortir en elles.

:)

_DSC2106.jpg

Aqui falta la Pili i em consta que la foto amb ella esta feta!!
:undecided: Aixo es una prova de que no li agrada sortir a las fotos:D

Waaaaauuuuwww....! Pili...!

Moltes Gràcies..., ens deixes un gran record...catedral inclosa...!

Però en el meu cas , lo bo , no es el fotògraf..., es la cámara... jo sempre he sigut molt dolent fent retratos...! :undecided:

El que acaba be, està be, més, si a més, a començat be. Güai , doncs.

Els que no hi van ser-hi; ho hem notat a faltar. A tots.

La pluja; ha fet tard. Je, je, je. Arrecerats ens ta trobat:wiggle::wiggle::wiggle::wiggle:.

...un altra cosa, com cada any el meu fill ha fet la postal nadalenca interactiva de Clubtouring del que es webmaster, amb la d' aquest any s' ha lluit i es una satisfacció per mí el compartir-la amb vosaltres de part dels companys del mes enllá :
link.gif

...qui vulgui una personalitzada per al seu negoci ja sap a on trucar !

Última edición:
Ramon, gràcies per organitzar un any més el dinar de Nadal:),ens ho vam passar molt bé :)encara que hem trobat a faltar alguns:undecided:, gràcies també als fotògrafs per compartir les fotos;)

BONES FESTAS A TOTOM!!!

...un altra cosa, com cada any el meu fill ha fet la postal nadalenca interactiva de Clubtouring del que es webmaster, amb la d' aquest any s' ha lluit i es una satisfacció per mí el compartir-la amb vosaltres de part dels companys del mes enllá :
link.gif

Tot un artista!! :shocked:Si senyor!!:thumbsup::thumbsup:

El mateix et desitjo a tu i a la teva família. Bones Festes i fins a la calçotada :cheesy:

link.gif

collons, collons:shocked::shocked:

Atrás