LCN GIRONA...encara fa calor pero ja som a la Tardor TANCAT!

Holaaaaaaa,

Nosaltres també vindrem Fontrommmm!!!!!!!!!

Natxo i La Nenaaaaaa

upload_2018-11-2_13-25-49.pngupload_2018-11-2_13-25-51.pngupload_2018-11-2_13-25-53.pngupload_2018-11-2_13-25-54.png


SALUT!!!!!:excited:

HOLA A TOTS EL DIA 10 DE NOVEMBRE TINC UN COMPROMÍS AMB LA MARATÓ DE TV3.

B6zSTvt.jpg

Com sabeu aquest any La Marató va sobre el càncer i em va trucar tv3 per fer-me una entrevista, ja sabeu que el meu cas és una mica estrany ja que un tractament abans experimental ara ja no, em va molt be, em varen preguntar si tenia alguna afició que m'ajudés en el dia a dia i els vaig comentar la afició de la moto i l'estar en un grup que sortím gairebé casi tots els dissabtes, al principi no varen entendre que sortir un dia a la setmana em pogués ajudar tant i els vaig explicar que no només és la sortida sinó que al estar connectats per Whatsapp i pel fòrum teniem contacte diari i a mi em distreu molt.

Estic segur que serà un matí diferent on ens riurem molt i ho passarem molt bé, penseu que el dia de la Marató el dia 16 de desembre sortirem a la tele i el més important la nostra aportació servirà com a exemple que les aficions fomenten l'amistat entre les persones.

Esmorzar al Restaurant El Cau de Vilajuiga a les 9,30h, l'esmorzar per no haver d'esperar posaran safates d'embotit, ous ferrats amb cansalada i butifarra.

La ruta esta per confirmar.

Assistens:

1- Joan Coach i Teresa.

2- Jesus.

3- Pere Deauville

4- Pikiland

5- Ramon Deauville

6- Jhonyleft i Roser.

7- Ozepe.

8- Xibeca.

9- Paraviru.

10- Trias.

11- Julius ADV

12- Joan & cia, compis de Joan coach i teresa

13- Quimdolot.

14- Marmotte2000.

15- Estrella val per dos.

16- Pep i Marta.

17-

19-

20- Fontrom i Emi.
 

ruta 7-1-2017.jpg
SORTIDA PER DISSABTE DIA 3-11-2018

LLOC DE SORTIDA: Koning Vilablareix

HORA:9,00

LLOC D'ESMORZAR: Can Merla a les 9,30

FERVESTAR o DINAR (Qui vulgui): Rte Roure Blanch a les 14,00 (he reservat per 6, de moment som 4, si hi ha algú més ja us manifesteu rapid...!)

RUTA: la de la foto

ASSISTENTS

01-Pikiland
02-Pere Deauville
03-GeSuSoTwin a esmorzar si canvia rodes
04-Siset & Estrella
05-Pep 1200GS
06-
07-


Apa ja direu....

Diumenge descansarem, val..?
 
Última edición:
ruta 3-11-2018.jpg

SORTIDA PER DISSABTE DIA 3-11-2018


LLOC DE SORTIDA: Koning Vilablareix

HORA:9,00

LLOC D'ESMORZAR: Can Merla a les 9,30

FERVESTAR o DINAR (Qui vulgui): Rte Roure Blanch a les 14,00 (he reservat per 6, de moment som 4, si hi ha algú més ja us manifesteu rapid...!)

RUTA: la de la foto

ASSISTENTS

01-Pikiland
02-Pere Deauville
03-GeSuSoTwin a esmorzar si canvia rodes
04-Siset & Estrella
05-Pep 1200GS
06-Ricmel, sense dinar...
07-


Apa ja direu....

Diumenge descansarem, val..?
 
Última edición:
Be, un cap de setmana una mica intens de sortides, la d'avui molt tranquila i familiar, una bona temperatura, una bona carretera, la costa estava increible, molt bona companyia, finalment en Xibeca ens ha fet un Dalmau..., ens ho hem passat de conya...! Gràcies als que heu pogut venir.
us deixem uns quants retratos...., no us he posat els del menjar perquè ja els coneixeu quasi tot@s

IMG_3792.jpg IMG_3793.jpg IMG_3794.jpg IMG_3795.jpg IMG_3807.jpg
 
HOLA A TOTS EL DIA 10 DE NOVEMBRE TINC UN COMPROMÍS AMB LA MARATÓ DE TV3.

B6zSTvt.jpg

Com sabeu aquest any La Marató va sobre el càncer i em va trucar tv3 per fer-me una entrevista, ja sabeu que el meu cas és una mica estrany ja que un tractament abans experimental ara ja no, em va molt be, em varen preguntar si tenia alguna afició que m'ajudés en el dia a dia i els vaig comentar la afició de la moto i l'estar en un grup que sortím gairebé casi tots els dissabtes, al principi no varen entendre que sortir un dia a la setmana em pogués ajudar tant i els vaig explicar que no només és la sortida sinó que al estar connectats per Whatsapp i pel fòrum teniem contacte diari i a mi em distreu molt.

Estic segur que serà un matí diferent on ens riurem molt i ho passarem molt bé, penseu que el dia de la Marató el dia 16 de desembre sortirem a la tele i el més important la nostra aportació servirà com a exemple que les aficions fomenten l'amistat entre les persones.

Esmorzar al Restaurant El Cau de Vilajuiga a les 9,30h, l'esmorzar per no haver d'esperar posaran pa amb tomàquet, safates d'embotit, ous ferrats amb cansalada.

Si us plau és molt important per al restaurant saber el nombre de persones que assistirem per no llençar el menjar, divendres al migdia tancaré les inscripcions, moltes gràcies.

La ruta,
Crec que pujarem al Monestir de Sant Pere de Rodes amb les càmeres de tv3, un cop acabat amb ells podem desidir el que fem.

Assistens:

1- Joan Coach i Teresa.

2- Jesus.

3- Pere Deauville

4- Pikiland

5- Johnnyhy.

6- Jhonyleft i Roser.

7- Ozepe.

8- Xibeca.

9- Paraviru.

10- Trias.

11- Julius ADV

12- Joan & cia, compis de Joan coach i teresa

13- Quimdolot i Marc.

14- Marmotte2000.

15- Estrella val per dos.

16- Pep i Marta.

17- Natxo i La Nena.

19- Xavi i Belen.

20- carlus i Angie

21- Toni i Fali.

22- Jordi

23- Jonorru i Silvia.

24- Fontrom i Emi.

Tancada la inscripció.
 
Última edición:
HOLA A TOTS EL DIA 10 DE NOVEMBRE TINC UN COMPROMÍS AMB LA MARATÓ DE TV3.

B6zSTvt.jpg

Com sabeu aquest any La Marató va sobre el càncer i em va trucar tv3 per fer-me una entrevista, ja sabeu que el meu cas és una mica estrany ja que un tractament abans experimental ara ja no, em va molt be, em varen preguntar si tenia alguna afició que m'ajudés en el dia a dia i els vaig comentar la afició de la moto i l'estar en un grup que sortím gairebé casi tots els dissabtes, al principi no varen entendre que sortir un dia a la setmana em pogués ajudar tant i els vaig explicar que no només és la sortida sinó que al estar connectats per Whatsapp i pel fòrum teniem contacte diari i a mi em distreu molt.

Estic segur que serà un matí diferent on ens riurem molt i ho passarem molt bé, penseu que el dia de la Marató el dia 16 de desembre sortirem a la tele i el més important la nostra aportació servirà com a exemple que les aficions fomenten l'amistat entre les persones.

Esmorzar al Restaurant El Cau de Vilajuiga a les 9,30h, l'esmorzar per no haver d'esperar posaran safates d'embotit, ous ferrats amb cansalada i butifarra.

La ruta esta per confirmar.

Assistens:

1- Joan Coach i Teresa.

2- Jesus.

3- Pere Deauville

4- Pikiland

5- Ramon Deauville

6- Jhonyleft i Roser.

7- Ozepe.

8- Xibeca.

9- Paraviru.

10- Trias.

11- Julius ADV

12- Joan & cia, compis de Joan coach i teresa

13- Quimdolot.

14- Marmotte2000.

15- Estrella val per dos.

16- Pep i Marta.

17- Natxo i La Nena.

19- Xavi i Belen.

20-

21-

22- Fontrom i Emi.



la gent de Girona i rodalies d'on sortirà? i a quina hora?
 
Si us plau és molt important per al restaurant saber el nombre de persones que assistirem per no llençar el menjar, divendres al migdia tancaré les inscripcions, moltes gràcies.
 
Vindre sol a l'esmorzar i fer costat al GRAN Fontrom, com no pot ser d'altra manera !!!

La Mònica estara fent costat sense venir, ja que li toca treballar... :-(

Jo a les 15:00 haig d'estar a la pista de tennis, depenent de l'hora que acabem l'esmorzar us acompanyare una estona a la ruta !!!

Vsss !!!
 
Arriba