LCN GIRONA...encara fa calor pero ja som a la Tardor TANCAT!

Gran Sortida i Gran Detall Siset ... un plaer haver sortit amb tots vosaltres ... moltes gracies, aviam si arriba ja el bon temps i lEva macompanya ...

Em queda clar que anant amb vosaltres ... gana no sen passa

Eva i Albert Feliç 2019

Molta força als companys i familiars dels accidentats
 
Uns altres a casa,poc més a afegir,ras i curt ha estat així...
Fa prop de 10 anys q pujo per estar amb vosaltres i encara descubreixo racons nous..
Gràcies Siset per fer de gran capità el dia d'avui,amb regal sorpresa final q diu molt de la "gran " persona q ets...:excited::excited:
I a la resta què dir..?
Genial com sempre,tant els vells com els nous...
Fins la propera i Feliç 2019,ben farcit d'amistat i molts kms plegats...;)
Pep
 
Companys, m'alegro que la darrera sortida de l'any hagi estat un èxit.

Al migdia he vist un WA d'en Santa amb l'accident a la NII i també he pensat amb vosaltres, però he vist la foto al DdG i la moto no semblava de ningú de LCN. Ha estat un alleujament, tot i que sap molt de greu pels companys atropellats.

Molt bon any 2019 (i següents).
 
Be noi@, no cal dir mes, pero si que ting que resaltar el detall del fiero Siset con el regal pert los amantes de las dos rodas, Meci Siset pert la ruta que crec e fet be en aceptar la teva, y merci a los demás pert la bona pinya que fem, bon fi y mijor 2019 y sobre tot molta y molta sort y salud.
 
Companys, m'alegro que la darrera sortida de l'any hagi estat un èxit.

Al migdia he vist un WA d'en Santa amb l'accident a la NII i també he pensat amb vosaltres, però he vist la foto al DdG i la moto no semblava de ningú de LCN. Ha estat un alleujament, tot i que sap molt de greu pels companys atropellats.

Molt bon any 2019 (i següents).

Feliç any nou company...!
 
Bon any a tothom!!
 

Adjuntos

  • 8E5AD409-B129-4A7A-BB35-26144CD6C3E3.jpeg
    8E5AD409-B129-4A7A-BB35-26144CD6C3E3.jpeg
    343 KB · Visitas: 8
1c949fee886dc0f2a0e435b72786383co.gif

giphy.gif

...Bon Any nou a tothom i us recordo que demà a la tarda es canviarà el post !!!
...aprofiteu el que resta de l'any per omplir-lo !!!
 
Doncs començo jo
Vull agrair les poques estones q solc passar amb vosaltres,em costa cada vegada un munt pujar i de vegades penso en tirar la tovallola pero amb dies com diumenge em feu replantejar moltes coses..
Espero triar be les estones i no m'ho tingueu en compte...:excited:
Pep
 
Doncs començo jo
Vull agrair les poques estones q solc passar amb vosaltres,em costa cada vegada un munt pujar i de vegades penso en tirar la tovallola pero amb dies com diumenge em feu replantejar moltes coses..
Espero triar be les estones i no m'ho tingueu en compte...:excited:
Pep

Espero que no ho vegi mai això .
No seria el mateix sense tu i la Marta .

Una abraçada
 
Espero que no ho vegi mai això .
No seria el mateix sense tu i la Marta .

Una abraçada
Pili la vida és tmb canvi i passar etapes,sóc conscient q sou el millor grup amb diferència a ón he estat però de vegades el desànim i les situacions viscudes et fan trontollar...
Com bé dius espero q no passi...
Petons....
Pep
 
Última edición:
Arriba