LCN-Girona…A L'HIVERN TAMBÉ SORTIM !!!

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
...venim d' aquí !
bce14fc41c5e72f960bf9c36687e0a1eo.gif
bloggif_5856806d03d17.gif
 
Última edición por un moderador:
FELIÇ ANY 2019, Rodarem junts quant vulgueu...!

Hola Noi@s, novament estem per aquí, hem canviat de Post, hem canviat d'any i estem a l'hivern,comencem amb la programació de la primera sortida del any 2019.
8beaacf314fb10e4bb4efe6bab48d7dfo.gif

LA PRIMERA, DISSABTE DIA 5-01-2019
Com cada any i ja es una clàssica AL HIVERN TAMBÉ SORTIM, i com no pot ser d'una altre manera aquí es presenta la primera del any....aquesta vegada i amb solidaritat dels companys i #amicslcn de fora de la provincia, sortirem de casa esmorzats i els que vulguin, podrem compartir un dinar motard...., els deixarem una mica més a prop de casa...

El plan es el següent..., amb els dipòsits plens....sortirem des de el punt de trobada i recorrerem les zones més seques de la costa, que per l'època en que estem no es aconsellable acostar-nos a la muntanya.


  • Hora de Sortida: 10,15 h
necessitem saber assistents com a màxim el dijous al vespre, trucarem a primera hora de divendres

Ruta: Aquesta... https://goo.gl/maps/gcKmYQVdzhT2

2019-01-05 La Primera..jpg




ASSITENTS

01- Pep & Marta
02- Xibeca ( només ruta)
03- Frontom ( només ruta )
04- Siset & Estrella
05- Johnnihy ( només ruta )
06- Jhony Left (només ruta)
07- Joan Trias (només ruta)
08- Pikiland
09- Pere Deauville

 
Última edición por un moderador:
LCN Non Stop ...

Mentres no tornem plegats lEva i servidor per primavera, em comprometo a fer un parell de sortides amb vosaltres tot sol al gener i al febrer ... aquest cap de setmana tenim compromisos familiars ...

Us anire seguint per el foro, una abraçada a tothom i desitjant que arribi el bon temps

Eva i Albert
 
LCN Non Stop ...

Mentres no tornem plegats lEva i servidor per primavera, em comprometo a fer un parell de sortides amb vosaltres tot sol al gener i al febrer ... aquest cap de setmana tenim compromisos familiars ...

Us anire seguint per el foro, una abraçada a tothom i desitjant que arribi el bon temps

Eva i Albert
Aquí us esperem...
Pep
 
...a lo millor us acompanyo, confirmaré divendres, el que es segur es que no em quedaré a dinar, despres del fervestar cap a caseta a veure si puc fer fora els okupes!!!
stopnon.gif
 
Ostres què aviat! Em pilla el toro, aquest dissabte tenia pensat anar fer gestions reials amb la mestressa (òsties si m'estressa).
Si puc avançar-les m'apunto, però per ara complicat.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Última edición:
Hola noi@s,

L'Estrella i l'Eloi arriben divendres a la nit d'Egipte, i no sé si estaran cansats o voldran fer alguna cosa especial el dissabte.

Us dic el que sigui el divendres a última hora.
 
Jo segur que vinc però estic pendent de si treballa la Emi i del dinar no se que fer :undecided: podríem anar a veure la cavalcada d'en Ramon no la he vist mai pel dematí :D:D:D
 
Apunteu-nos, l'Estrella diu que dormirà de pressa per estar ben descansada

Ens quedarem a dinar, però a les 19 h hem de ser a Figueres a la Cavalcada de Reis, és un ritual familiar

Apa, fins demà a les 10 h a Mallorquines
 
Hola #amicslcn, un any més hem pogut complir amb la tradició d'aquest magnífic grup de motadrs, la primera sortida del nou any...,hem trobat a faltar a alguns companys que no ens han pogut acompanyar-nos, però hi han estat presents ..., en definitiva els que heu vingut, heu pogut gaudir d'unes bones estones de riures i de moto, la temperatura a primera hora era baixa, tot i que l'hora era inhabitual, però tot i aixi, encara hem trobat algunes zones amb plaques de gel que a més d'un ens han posat el culet ben apretat..., fin que hem passat per la zona de Más Llunés no l'hem pogut afluixar-lo, desprès bona carretera, bons paisatges i bona temperatura, però el millor vosaltres , els que ho feu possible.
Desprès del Fervestar a Tossa de Mar a carrec del nostre company, Joan Francesc,(Gràcies Jhonnyhi), alguns, hem anat a dinar a Cal Coix, un lloc per tenir-ho a l'agenda.
Gràcies i fins la propera.

Us deixem alguns del retratos que hem fet sobre la marxa..

KHRE9955.jpg AVUY9597.jpg ORSM6594.jpg IMG_5661.jpg IMG_5662.jpg IMG_5663.jpg IMG_5664.jpg IMG_5666.jpg
 
Última edición:
Molt xula la sortida d’ahir, tot i fer fred i que les carreteres no estaven per tirar cohets, no heu dubtat ni un moment a venir!!
Hem demostrat de sobres que no som Moteros de postal! :D

Gràcies als que heu vingut a aquesta Primera de l’any!

:cool: ;)
 
Jo faig campana o em tocarà fer llit a la fí...
Dijous ja ens retrobem per la reunió/sopar mensual...
Si faig alguna cosa serà tard i prop de casa...
Q no s'enfadi ningú...:excited:
Pep
 
Arriba