Enrique2011
Arrancando
Felicidades Alba. Un beso. Enrique.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bueno veo que la lista estaba cerrada. Si se puede.
bones companys ....
aquest cap de setmana pujarem a Andorra amb l'emi... hotel + spa + .....:cheesy:
que vagi bé el sopar aquesta nit .... felicitats a la família "xata" .... (aniversari i viatge)
ens veiem la propera setmana
salut
Julio, Hotel + Spa i poca cosa més que ja tens una edatbones companys ....
aquest cap de setmana pujarem a Andorra amb l'emi... hotel + spa + .....:cheesy:
que vagi bé el sopar aquesta nit .... felicitats a la família "xata" .... (aniversari i viatge)
ens veiem la propera setmana
salut
Hola, nois i noies !!!
Felicitats a qui lis toqui, i que ho passeu molt i molt be en els vostres viatges i sortides moteres !!!
Xata i family, ens hauria agradat molt venir pero sou una mica lluny...ja farem escapades com l'ultima per poder gaudir de la millor companyia del mon !!!
Nosaltres tambe estem preparant les maletes, que ja ens toca !!!
Una abraçada molt forta des de Korbera (no la d'Ebre, eh!!!)
Eps ... colla, estem de vacances i ens hem anat uns dies fora,Glória i Chata que gaudiu de la Ruta "69"
,feliciteu de part nostra a l'Alba:kiss:,per molts anys!
Guay Pep, gracies per compartir-lo...:dankk2::dankk2::dankk2:Un matí de trail pel Pirineu d'Hosca
Ver el archivo adjunto 10546
La resta aquí:
https://plus.google.com/photos/1181...6180942914921499810&oid=118194762636310443975
Para mi perfecto. Enrique.
Jo aquesta setmana no sortida,:undecided: segurament aquest mes d'agost "nanai de la xina"! No podré sortir cap disabte !. Però, ja estic preparant les vacances amb la meva dona, ens anem a fer els Alps Marítims a partir del 30 d'agost, fins allà amb cotxe amb remolc i moto, per fer les rutes pels ports de muntanya!:cheesy: Així la tornada no es fa tan pesat! Es que la meva dona ja té una edat :embarassed:![]()
![]()
V,sss
Joan
Epsss..! no surt ningú..? , ni la 3ª edat..? que esteu de Vacances..????
Gelat a Tossa si no plou..???
Epsss..! no surt ningú..? , ni la 3ª edat..? que esteu de Vacances..????
Gelat a Tossa si no plou..???
...er Xata fent les Ameriques, el Mampo de Cangur, er Jésu de bricolero, el Raimon amb la de 21 marxas i el Presi de jardiner...
...quina tranquilitat, cony !!! ...![]()
......Ayayayayiiii...[HIGHLIGHT2]aquest arros no es el bo, Pere, no es el bo,...fas trampeta !!![/HIGHLIGHT2]![]()
![]()
...dijous no puc, les meves poques ocupacions m' ho impedeixen !
Este GeSuSH2o...que no actualiza.....!![]()