LCN-GIRONA Estiu 2015"...lo caloret " ja es aquí !

Si és veritat !! Però el que passa, és, que sabent que ens molesten aquestes actituds, nosaltres els motards també les fem moltes vegades quan anem enllaunats !!.:undecided: Tots hauríem de prendre consciència sobre les conseqüències dels nostres actes!:embarassed:

...recordeu que aquest Dissabte hi ha sortida !

Salida Sábado 19.
...a por la Loteria de Navidad de Dña. Manolita ( Madriz)

...lloc de trobada: a la rotonda de l' aeroport, antiga seu de La Lluna, a las 05,30hs.
...esmorçar : al Hostal Español de Bujaraloz.
...dinar: a Casa Lucio, para que nos toquen los güevos !
...tornada: LLiure e Independent !
APUNTAOS
...ens trobarem a la rotonda, millor no fer-ho públic per aquí...
vil2_denonce.gif

Aquest matí em llevo pensant en les coses que he de fer avui, surto al pati i mirant al cel penso ..., fa bon dia per anar amb moto !. Saps que? El que he de fer pot esperar! Així que sense pensar-ho més em poso les botes d'enduro, texà i samarreta, casc i guants. Si ja sé que cal equiparse millor, però, penso anar per camins que conec bé de la meva època d'enduro i que són poc complicats. Això si! Per anar per camins el més important .... unes bones botes enduro !!.
Aquests camins són poc complicats però té parts amb molts rínxols i trencaaigües que fa una conduccio complicada. Aqui veritablement la Gs està en el seu terreny gràcies a la seva roda davantera 21/90/90 i a la seva amortiguació que absorbeix els sots com si res!
El que tingui una moto com aquesta i no passi per camins no sap el que es perd !!

1.- Camí vell de Palafrugell a Tamariu
2.- Camí de Aigua Xelida a Esclanya
3.- Cami de Llafranc al Far Sant Sebastià

I pensar que aquestes vistes les tinc a poc més de 2 km,. de casa meva !!

V'ssss
Joan

Última edición:
Joan quan ens tornem a veure la propera vegada ja em faràs 5 cèntims per ón es passa..

Aquest tipus de pistes tant trepitjades són edients per a mí i la GS..

Pep

Bones foto Josep! Totalment d'acord " No és la fletxa és l'índio " :) Pero una bona fletxa, també ayuda!:tongue:

Espectacular la gs "gris" felicitaciones
yo con una k tmbien voy por la serralada( maresme) tranquilamente

Dissabte passat vam fer una sortida!! Perquè quedi constància per si algun incrèdul no s'ho creu aquí hi ha la prova !. Només diré que va fer un dia fantàstic per anar amb moto! Sempre es diu ...... la companyia excel·lent !! Doncs siiiiii així va ser! Però sempre es troba a faltar a alguns a altres no tant, perquè també és bo que faltin per poder posar-los a parir !! :tongue:

Després de molt insistir vaig aconseguir anar a menjar el faisà a la terra!:cheesy:
En Julio, va deixar els ossos del faisà com si haguessin sortit d'unes excabaciones arqueològiques:D:D

Gràcies amics per compartir ruta i taula!:dankk2:

MOLTA SALUT

v'ssss
Joan

Última edición:
Atrás