LCN Girona - Febrer 2014 - Anem a fer un volt?

Jesús, gràcies!

Ozepé, veig que heu tornat tots més prims. Que no us han cuidat bé? ;)

Veien aquet video tornan ganas de tornari, aviam si soluciono l'alçada de la moto o rebaixo els seien o em poso unes alçes a les botes! a la bisbal vaig tornar a caure, el que no m'habia passat m'ha pasat amb un dia!!

Veien aquet video tornan ganas de tornari, aviam si soluciono l'alçada de la moto o rebaixo els seien o em poso unes alçes a les botes! a la bisbal vaig tornar a caure, el que no m'habia passat m'ha pasat amb un dia!!

Hola..!!

Encara no ens coneixem però ja ens coneixerem, jo porto doble sola a les botes per pujar dalt una GS 1200 i a més el seient més baix posible..

Tot es qüestió d'equilibri, sino pregunta als companys que venien amb tú i et diran com vaig..

Pep

Si que ens coneixem Pep, ja habiam coincidit, avans portava la kawasaki zx10r! a mes som de la mateixa quinta, bueno si no em confong de Pep!! he trocat a la BMW ia un seien mes baix per la adventure 800, dema ire per probar-ho. He caigut amb la moto parada els 2 cops!!

Si que ens coneixem Pep, hem coincidit varies vegadas, avans portava la Kawasaki zx10r negra , crec que som de la mateixa quinta i tot, vaya si no m'equivoco de Pep! las dos vegades he caigut amb la moto parada es veu que soc de cama curta!!

Si que ens coneixem Pep, hem coincidit varies vegadas, avans portava la Kawasaki zx10r negra , crec que som de la mateixa quinta i tot, vaya si no m'equivoco de Pep! las dos vegades he caigut amb la moto parada es veu que soc de cama curta!!

És veritat, vàrem anar a dinar prop de Port del Comte, oi..?

Aiam si tornem a veuren's..

Pep

Jo crec que aprimar es la clau, sigui un seient o qualsevol altre cosa.

asiento-universal-de-muelles-tipo-lycette-modelo-estrecho.jpg
Aquest podria servir, es universal, i a més te suspensió independent.

Ep gent!

He estar una mica de lio, pero ja torno a estar per aquí...mentre esmorço em vaig posant al dia...:D

tumblr_n1qm4dvmg61s25ftko1_400.gif

Buena salida, buen reportage y mejor almuerzo.. aarrgg y yo con asuntos familiares,

La proxima no me la pierdooooouuull

Bon dia nois.

Os voldria demanar un favor.

El me fill finalment ha vist la llum, si ja se que he tingut que esperar mooolts anys però al final paga la pena. Ara als 28 anys s’ha tret el carnet de moto, be ja fa anys que porta scooters però solament per una qüestió econòmica (travessa les rondes de punta a punta per anar a pencar) i després d’un temps amb idees Harlystes ha pensat que el millor es comprar-se una Bmw de segona mà que un ferro de Milwaukee. I aquí ve lo del favor.

Potser dins de La Cosa Nostra hi ha algu que viu a Banyoles i podria arribar-se a mirar aquesta GS.

BMW F 650 652 de color del año 2005 con 5800km Girona

Es que es del 2005 i solament porta 5.800 Km. Ahir varem parlar amb ells i diuen que esta molt be, però a nosaltres ens es impossible pujar a veure-la aquesta setmana.

No demanem un examen exhaustiu si no una opinió de com esta.

Moltes gracies i perdoneu la intromissió.

Francesc.

Última edición:
He anat a la BMW i li he cambiat el seien, es mes tou i arribo millor, ho probare uns dias i si veig que no va be el faré rebaixar dels costat tal com digeu que tambe crec que será el millor!
Joan

Bon dia nois.

El me fill finalment ha vist la llum, si ja se que he tingut que esperar mooolts anys però al final paga la pena. Ara als 28 anys s’ha tret el carnet de moto, be ja fa anys que porta scooters però solament per una qüestió econòmica (travessa les rondes de punta a punta per anar a pencar) i després d’un temps amb idees Harlystes ha pensat que el millor es comprar-se una Bmw de segona mà que un ferro de Milwaukee. I aquí ve lo del favor.

Potser dins de La Cosa Nostra hi ha algu que viu a Banyoles i podria arribar-se a mirar aquesta GS.

Es que es del 2005 i solament porta 5.800 Km. Ahir varem parlar amb ells i diuen que esta molt be, però a nosaltres ens es impossible pujar a veure-la aquesta setmana.

Francesc.

...YEeeeep Sr. Basté !
...vist el anunci veig que es de Motos Ullastres, una botiga de les tota la vida i grans preparadors de moto, de fet als 70's em van equipar la Lobito MK3 amb el equip Astra 100 americá. Et vull dir amb aixó que jo em refiaria del que diuen, de totes formes com que demá paso per Banyoles, ( i si no ho ha fet abans en Panotxa) em deixare caure per la botiga i et dic quelcom.
...una abraçada !

Ozepé, veig que heu tornat tots més prims. Que no us han cuidat bé? ;)
...rabas, michirones, flamenquines, choco, cazon adobao, tortitas de camarones, espinazo iberico, rabo de toro, japuta, dolores y quebrantos, carne con tomate, plato alpujarreño, papas a lo pobre...¡ ...que jambre habemos pasao !
...gracias por preocuparte Siso ! ...
vil-afaim.gif

Bon dia nois.

Francesc.

Senyor moderador preferit, amb aquest parell fiscalitzant el tema no cal que et preocupis per res. Professionalitat garantida.

Bon dia nois.

Francesc.
...bé Francesc, aquest matí he pasat per la botiga de Banyoles i parlat una mica amb ells. La moto es veu ben nova, segons ells es de un client que ja la va comprar d' ocasió a Martin i Conesa, el conce BMW de Girona, ambpocs kilometres. Originariament es de color gris-blauos, pero se la va fer pintar de negre al mateix concesionari abans de treure-la per que la volia d' aquest color. La moto ha estat mes temps parada que en marxa i els últims 4 anys ni s' ha mogut del garatge. Te la bateria fosa i ni tan sols te feta la revisió dels 10.000, pero dintre del preu es ficaria una bateria nova i es faria un mini manteniment amb canvi de liquids i f¡ltres. No esta limitada, pero es pot limitar. Crec que apretant unja mica es podría rebaixar en 200 o 300€ envers el preu anunciat. Te 9 anys, aixó ho has de tenir en compte pero la moto es veu implecable i amb molta vida per endavant.
9540c41f0bc83b4c5bf3d540bdd2a434o.jpg
bb6cd5ce24187f2faba0a7a7f1f547deo.jpg

...si vols les fotos en major resol.lució m' ho dius i te les faig arribar per e-mail.
...una abraçada, Francesc !

Gracies Josep!!!!

Perdoneu però estic al país veí i no he pogut conectar-me fins ara. Mes o menys es el que varem dir-me per telefon, però en fa por això de que ha estat parada. Be, igual el divendres si puc sortir d'hora agafo el cotxe i pujo.

Despertaferro, fa uns dies vaig pujar tot sol a recordar vells temps i en vaig fer La Ganga que es la carretera a on vaig aprendre a anar amb moto. Vespino, Cota 74 i després amb la Ossa Desert (passada a carretera of course) amb la que en "picaba" amb els gabatxos de les RD's que pululaban per Platja d'Aro. Vaig estar a punt de passar per casa teva!!!

Repeteixo, moltes gracies i segur que un dia d'aquest m'apunto a una sortida vostre (que fa temps que en tinc ganes) per que si el Pep puja de Can Fanga per que no jo. Us en dec una.

Francesc

Gracies Josep!!!!

Perdoneu però estic al país veí i no he pogut conectar-me fins ara. Mes o menys es el que varem dir-me per telefon, però en fa por això de que ha estat parada. Be, igual el divendres si puc sortir d'hora agafo el cotxe i pujo.

Despertaferro, fa uns dies vaig pujar tot sol a recordar vells temps i en vaig fer La Ganga que es la carretera a on vaig aprendre a anar amb moto. Vespino, Cota 74 i després amb la Ossa Desert (passada a carretera of course) amb la que en "picaba" amb els gabatxos de les RD's que pululaban per Platja d'Aro. Vaig estar a punt de passar per casa teva!!!

Repeteixo, moltes gracies i segur que un dia d'aquest m'apunto a una sortida vostre (que fa temps que en tinc ganes) per que si el Pep puja de Can Fanga per que no jo. Us en dec una.

Francesc

No es per criticar, Francesc, però vas fer malament de no passar-te. En fi, un altre dia fes-ho millor i passat-hi.

sortiu en moto carretera o pistes? gràcies

Ei, hola luitin!

Sortim de les dues formes, més per carretera, però a la que pot, un tal Panotxa, ens "enganya" i ens fica al mig del camp, jejejejeje

Acceptem tot tipus de propostes (per si en tens alguna) :D:D:D:D:D:D, i ets benvingut si decideixes venir a qualsevol de las que es propossin.

Fins aviat!

SORTIDA DISSABTE 08/03/2014

Punts de Trobada:
08:30 Benzinera de la Pujada de l'Alou.
09:00 Benzinera de la República.
09:15 Benzinera de Besalú.
10:00 Campdevànol ( Passant per Vallfogona ) amb el grup d'en Pep

Esmorzar a Sta Maria de Montgrony ( Passat Gombern ), sobre les 10:30 amb els companys de
kc61.jpg

ASISTENTS :

1.- Gesús
2.- Xata ( provisional )
3.- Tettsui ( ens esperarà a la República)
4.-
5.-
.
.
.
13.-

Animeu-vos ... que farà bon dia i n'hi ha que tenen gomes noves ... :rolleyes2:

Pep hauràs de quadrar horaris per trobar-nos a Campdevànol a les 10:00. ;)

Salut !!!:cool2:

Última edición:

Punts de Trobada:

Esmorzar a Sta Margarida de Momtgrony ( Passat Gombern ), sobre les 10:30 amb els companys de
kc61.jpg

ASISTENTS :

1.- Gesús
2.-
3.-
4.-
5.-
.
.
.
13.-

Però Jesús del cor roent ¡

Que foteu amb la benzina?????

Punts de Trobada:

Esmorzar a Sta Margarida de Momtgrony ( Passat Gombern ), sobre les 10:30 amb els companys de
kc61.jpg

ASISTENTS :

1.- Gesús
2.- Xata ( provisional )
3.- Tettsui ( ens esperarà a la República)
4.-
5.-
.
.
.
13.-

Cap problema, farem un café pel camí per quadrar l'horari amb vosaltres..

Pep

Jesus, guapa la sortida:), llàstima que el dissabte he d'estar aviat a casa:huh:,així que sortiré per l'empordà a esmorzar a La Parra a Sant Climent i després una ruta curteta:cool2:, si algú li ve de gust uns peus de porc que te peees l'espero les 9.00 a ex-autoempuries.

Epp!!

Ara m'agrades Alf! Dissabte al els 09:00 hora zulú estaré a ex-autoempuries.

Jesús, ja m'agradaria pujar a Montgrony, que fa temps que no hi vaig, però haig d'estar d'hora a casa i aquesta ruta no dona garanties en quant a l'hora d'arribar.

Salut!!

Jesus, guapa la sortida:), llàstima que el dissabte he d'estar aviat a casa:huh:,així que sortiré per l'empordà a esmorzar a La Parra a Sant Climent i després una ruta curteta:cool2:,[HIGHLIGHT2] si algú li ve de gust uns peus de porc que te peees l'espero les 9.00 a ex-autoempuries.
[/HIGHLIGHT2]

........ ptssss.......Cabeson Millor una hamburguesa :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:

ScreenShot2014-02-01at1117.jpeg

PD...per cert,.. felicitats als que han estrenat moto:rolleyes2:

V,ssssssssssssssss

Epp!!

Ara m'agrades Alf! Dissabte al els 09:00 hora zulú estaré a ex-autoempuries.

Jesús, ja m'agradaria pujar a Montgrony, que fa temps que no hi vaig, però haig d'estar d'hora a casa i aquesta ruta no dona garanties en quant a l'hora d'arribar.

Salut!!

O.k fins demà;)

[/HIGHLIGHT2]

........ ptssss.......Cabeson Millor una hamburguesa :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:

ScreenShot2014-02-01at1117.jpeg

PD...per cert,.. felicitats als que han estrenat moto:rolleyes2:

V,ssssssssssssssss

Bon profit:tongue:

P.D t'apuntes demà als peus que te pees?

Eppp!!!!
Demà anire a fer una copa de cava a Peralada quan surti de la feina sobre les 13,15.
Si ja heu acabat de menjar-vos els peus de porc :cheesy::cheesy:i voleu prendre un digestiu
vosaltres mateixos.
Salut

Última edición:
Eppp!!!!
Demà anire a fer una copa de cava a Peralada quan surti de la feina sobre les 13,15.
Si ja heu acabat de menjar-vos els peus de porc :cheesy::cheesy:i voleu prendre un digestiu
vosaltres mateixos.
Salut

Va a ser que no, aunque se agradece el ofrecimiento, es muy tarde para mi

Atrás