PereGS
Allá vamos
Bon profit:tongue:
P.D t'apuntes demà als peus que te pees?
Tu apunntam ......que la barriga cervecera ya la baixarem....:tongue::tongue::tongue:
.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bon profit:tongue:
P.D t'apuntes demà als peus que te pees?
Tu apunntam ......que la barriga cervecera ya la baixarem....:tongue::tongue::tongue:
.....![]()
...pos jo no vaig ni a una ruta ni a l' altra. Bona ruta als afortunats que poden sortir ! ...![]()
...pd: ...comentari nomes per donar vidilla al foro !
Demà, lamentablement, no podré anar en lloc.
Prego ho consideri qui ho tingui de considerar i procuri passar-ho molt be malgrat aquest petit contratemps.
Jo faré el mateix.
Apa
... Jo i en Joan ...
Es pot esser mafiós i ben educat !
Ieeeppp!!
Ahir vem anar a fer el volt per l'Empordà la madikita amarilla, el cabessón i jo mateixa.
A l'hora de sortir de casa feia fresqueta, 2ºC, però després va fer un dia de collons per anar en moto. A l'hora acordada, ens vem reunir els tres ganàpies a Figueres, i varem rutejar tot seguint la no-roda (anava ensenyant els filferros :shocked: ) d'en Pere per la zona de l'antic pantà de Boadella i proper pantà de Darnius. Un hora després d'haver sortit de Figueres vem arribar a la Parra, on ens vàrem posar com el tenalles a base de botifarra i peus de ministre ***********(posar aquí el nom de qualsevol dels actuals).
Un cop esmorçats, petita ruta pels aiguamolls i cada òliva al seu arbre.
De l'event, a falta de professionals dels retrats, només hi ha una prova gràfica en mode autorretrat (ara en diuen selfie), aquesta:
![]()
PD: Pels que llegiu això i no ens coneixeu, si es que n'hi ha algún, jo soc el guapo...![]()
... ens vàrem posar com el tenalles a base de botifarra i peus de ministre ***********(posar aquí el nom de qualsevol dels actuals).
Ara mateix només se m'acudeixen consellers. També deu valer, oi?
Gràcies per la crònica!
Algú s'anima el dissabte 15/03, per anar a esmorzar, per exemple a Mr. Bikers???
Podríem quedar a la benzinera de Besalú a les 9:00h.
Ja direu!!!
Salut!!!![]()
...no puc ! ...![]()
Benvolguts companys avui al vespre espero pujar les fotos de la calçotada, m'he de disculpar però estaba a l'espera de tractar un tema sensible i ja l'he resolt..
Per cert dissabe els butis fem un sube-baja a Andorra, algun valent..?
Pep
Ja m' agradaria, però treballo a les tardes...tinc que estar a casa sobre les 13:30 màxim.
Que vagi bé i dóna records!!!
Salut!!!
Pep, jo no se si es que las/els "cosanostros" som tope fotogènics, o tu ets tot un artista. O pot ser ambdues coses juntes...
Jesús, apuntem per disabte!! Aviam si acabo el rodatge!!
Joan
Pere, merci per obrir llista, apunta a en Joan si us plau.
Dona- li un cop d' ull a la ruta...
Salut!!!
Pere, merci per obrir llista, apunta a en Joan si us plau.
Dona- li un cop d' ull a la ruta...
Salut!!!
a veure que passa...!
SORTIDA DISSABTE DIA 15-03-2014
LLoc Sortida : Gasolinera de Besalú
Hora Sortida i es sortida : 9,00
Esmorzar: Mr Biker's
Fervestar: sobre les 12,30 al Caliu
Ruta: Aquesta..., volia dir....
Assistents
01- El Gesús H2O
02- El Níssimo...?
03- El Deauville
04- El TettsuiZXR, o sea el Testarazo que se pegó en port vendres y en la Bisbal, se va a quedar con ese nombre....
05-
Ja direu Madiquites moterus....
..cap problema amb el Rally, fan Els Angels i la Selva interior: Cladells, Espinelves i Osor
http://www.rallyclassics.org/portalnet5/Portals/0/Eventos/RCB/14/Files/es-ES/HORARI public 62RCB.pdf
Hola Mak@s.. yo mañana descansito.. k acabo de llegar de Teruel, deltebre, y mas, arta de curvas de carreteras misteriosas y paisajes demasies. hasta nieve en teruel.. ju ju..
Es que se d'algu que la vol canviar per una nova GKT1600....! :rolleyes2:
Què tingueu una bona sortida demà!
Pere, vols canviar la moto?
El Nissimo sigue sin moto. No tuvo tiempo en toda la semana de meterle mano a la moto...:undecided:
Per cert , sabeu d'algú que vulgui una KGTLorito impecable amb 22.000 kms..?