LCN Girona - Febrer 2014 - Anem a fer un volt?

Bon profit:tongue:

P.D t'apuntes demà als peus que te pees?

Tu apunntam ......que la barriga cervecera ya la baixarem....:tongue::tongue::tongue:

.....
LxHW3a.gif

Demà, lamentablement, no podré anar en lloc.
Prego ho consideri qui ho tingui de considerar i procuri passar-ho molt be malgrat aquest petit contratemps.
Jo faré el mateix.
Apa

Tu apunntam ......que la barriga cervecera ya la baixarem....:tongue::tongue::tongue:

.....
LxHW3a.gif

Óndia, óndia, ja veig que demà m'hauré de pentinar i posar calçotets nets!!!

La madikita amarilla va a salir en moto!! Ai, ara no sé si podré dormir dels nervis :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Última edición:
...pos jo no vaig ni a una ruta ni a l' altra. Bona ruta als afortunats que poden sortir ! ...
ttfn1.gif

...pd: ...comentari nomes per donar vidilla al foro !

...pos jo no vaig ni a una ruta ni a l' altra. Bona ruta als afortunats que poden sortir ! ...
ttfn1.gif

...pd: ...comentari nomes per donar vidilla al foro !

Una llàstima que no puguis venir...serà similar a això... (gràfic per veure si t'animes :D)
211ktwm.gif

Heyy que disfruteo dema de la sortida, als demes alguns ya ens trovarem diumenge en la calsotada, A10 .;)

Hola tropa !!!

La sortida d'avui ha estat molt bé, feia un dia fabulós per anar en moto: sol, bona temperatura, genys de vent ... tot i que es tenia que anar amb molt de compte amb la sal i la humitat del terra .
En Joan i jo hem compartit taula amb els Butiraiders ( una colla mol maca de la que forma part en Pep ) a Montgony, a on hi ha unes vistes expectaculars del Pedraforca i es menja molt bé.

Demà acompanyaré als companys de la Calçotada i aprofitaré pr cremar una mica d'oli amb la MBX per Tossa.

Salut !!!:cool2:

PD: com sou, Deu meu, com sou !!! ... :D ... ;)

Última edición:
Ieeeppp!!

Ahir vem anar a fer el volt per l'Empordà la madikita amarilla, el cabessón i jo mateixa.
A l'hora de sortir de casa feia fresqueta, 2ºC, però després va fer un dia de collons per anar en moto. A l'hora acordada, ens vem reunir els tres ganàpies a Figueres, i varem rutejar tot seguint la no-roda (anava ensenyant els filferros :shocked: ) d'en Pere per la zona de l'antic pantà de Boadella i proper pantà de Darnius. Un hora després d'haver sortit de Figueres vem arribar a la Parra, on ens vàrem posar com el tenalles a base de botifarra i peus de ministre ***********(posar aquí el nom de qualsevol dels actuals :D).

Un cop esmorçats, petita ruta pels aiguamolls i cada òliva al seu arbre.

De l'event, a falta de professionals dels retrats, només hi ha una prova gràfica en mode autorretrat (ara en diuen selfie), aquesta:
IMG_0030_zpsed114109.jpg

PD: Pels que llegiu això i no ens coneixeu, si es que n'hi ha algún, jo soc el guapo...:D:D:D:D:D:D:D:D

Última edición:
Ieeeppp!!

Ahir vem anar a fer el volt per l'Empordà la madikita amarilla, el cabessón i jo mateixa.
A l'hora de sortir de casa feia fresqueta, 2ºC, però després va fer un dia de collons per anar en moto. A l'hora acordada, ens vem reunir els tres ganàpies a Figueres, i varem rutejar tot seguint la no-roda (anava ensenyant els filferros :shocked: ) d'en Pere per la zona de l'antic pantà de Boadella i proper pantà de Darnius. Un hora després d'haver sortit de Figueres vem arribar a la Parra, on ens vàrem posar com el tenalles a base de botifarra i peus de ministre ***********(posar aquí el nom de qualsevol dels actuals :D).

Un cop esmorçats, petita ruta pels aiguamolls i cada òliva al seu arbre.

De l'event, a falta de professionals dels retrats, només hi ha una prova gràfica en mode autorretrat (ara en diuen selfie), aquesta:
IMG_0030_zpsed114109.jpg

PD: Pels que llegiu això i no ens coneixeu, si es que n'hi ha algún, jo soc el guapo...:D:D:D:D:D:D:D:D

Ostres !!!....:shocked: jo no veig cap de guapo :tongue: ... segur que deus estàs fora de l'abast de la cámara !!! :D

Molt bona crónica company !!! :cheesy:

Salut !!!:cool2:

... ens vàrem posar com el tenalles a base de botifarra i peus de ministre ***********(posar aquí el nom de qualsevol dels actuals :D).

Ara mateix només se m'acudeixen consellers. També deu valer, oi?

Gràcies per la crònica!

Ara mateix només se m'acudeixen consellers. També deu valer, oi?

Gràcies per la crònica!

I tant, Siso, a vegades em sorpren la quantitat d'analogies que hi trobo...fins el punt que costen de distingir...:D:D:D:D:D:D...però estaràs amb mi, que una dita és una dita, i les tradicions s'han de respectar :D:D:D:D:D:D:D:D:D

...atents a la nova 1600GT 2x2 = 4 :
[video=youtube;yLIc8cwzaV0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yLIc8cwzaV0[/video]

...i aprofitem per pujar una mica el post !

Algú s'anima el dissabte 15/03, per anar a esmorzar, per exemple a Mr. Bikers???

Podríem quedar a la benzinera de Besalú a les 9:00h.

Ja direu!!!

Salut!!! ;)

Benvolguts companys avui al vespre espero pujar les fotos de la calçotada, m'he de disculpar però estaba a l'espera de tractar un tema sensible i ja l'he resolt..

Per cert dissabe els butis fem un sube-baja a Andorra, algun valent..?

Pep

Benvolguts companys avui al vespre espero pujar les fotos de la calçotada, m'he de disculpar però estaba a l'espera de tractar un tema sensible i ja l'he resolt..

Per cert dissabe els butis fem un sube-baja a Andorra, algun valent..?

Pep

Ja m' agradaria, però treballo a les tardes...tinc que estar a casa sobre les 13:30 màxim.

Que vagi bé i dóna records!!!

Salut!!!

a veure que passa...!

SORTIDA DISSABTE DIA 15-03-2014

LLoc Sortida : Gasolinera de Besalú

Hora Sortida i es sortida : 9,00

Esmorzar: Mr Biker's

Fervestar: sobre les 12,30 al Caliu

Ruta: Aquesta..., volia dir....;)

Assistents

01- El Gesús H2O
02- El Níssimo...? No tiene moto...
03- El Deauville
04- El TettsuiZXR, o sea el Testarazo que se pegó en port vendres y en la Bisbal, se va a quedar con ese nombre....
05- Chata, tiene permiso..!

Ja direu Madiquites moterus....

Última edición:
a veure que passa...!

SORTIDA DISSABTE DIA 15-03-2014

LLoc Sortida : Gasolinera de Besalú

Hora Sortida i es sortida : 9,00

Esmorzar: Mr Biker's

Fervestar: sobre les 12,30 al Caliu

Ruta: Aquesta..., volia dir....;)

Assistents

01- El Gesús H2O
02- El Níssimo...?
03- El Deauville
04- El TettsuiZXR, o sea el Testarazo que se pegó en port vendres y en la Bisbal, se va a quedar con ese nombre....
05-

Ja direu Madiquites moterus....

Estic a punt a punt..., obtenir la corresponent, obligada e imprescindible aquiescència per poder confirmar la presència de la meva persona, demà a les nou...

Et mantinc informat...

El Nissimo sigue sin moto. No tuvo tiempo en toda la semana de meterle mano a la moto...:undecided:

Hola Mak@s.. yo mañana descansito.. k acabo de llegar de Teruel, deltebre, y mas, arta de curvas de carreteras misteriosas y paisajes demasies. hasta nieve en teruel.. ju ju..

Atrás