LCN GIRONA - GENER 2014- Anem a fer un volt..?

Vaja, veig que (alguns) heu superat amb èxit el nefast (per molts) 2.013, i us disposeu a acabar també el 2.014.

Us felicito, per la fita aconseguida, a tots.

Kike, no has pogut passar per sobre del 2.013 ?, Fa temps que no et veig. Si veus això (que segur que u veus) piula.

Jo, encara no he aconseguit dessempellegar-me per complert del 2.013, encara estic fent inventaris varis, càlculs diversos, i tràmits múltiples, pel tal de fer el traspàs complert. Es per això que demà no podreu gaudir de les meves atrevides traçades i originals piruetes. Una pena que, de ben segur, sabreu superar.

Bona nit.
Els inventaris, càlculs varis i tràmits múltiples, també estaran allà per fer el diumenge, aixíi que tot son excuses chata
:undecided:

Be si dema arranca la moto, a las 8,30 a bicenturi ;)

pero jo preferiria anar cap a la platja :tongue::tongue: :D

aKzwyrQ_460sa.gif

V,ssssssssssssss

Tu traete a la rubia, que jugaré somos a pilota.... :D

Ep!!!!, companys, seria feo no hacer la primera del año con vosotros, nos vemos a las 8,30h. en el Biocentury, fins dema.:D;)

Be, doncs el mati ha començat prometedor, quatre núbols, una mica de solet i sopos que l'Alf a canviar rodes de su poyita...., perquè no ha vingut...! :lipsrsealed:

Una mica humit estava el terra inicialment, però despres d?arbucies enfilant cap a Coll de Revell, estava perfecte, fins hi tot hem arribat a 16 graus de tª, feia calor..., el terra sec, però una mica brut., però l'al.legria ha durat molt poc, doncs a mesura que anavem pujant, el cel s'anava tapant fins que a 1 km de Coll de revell, s'ha fotut a ploure....:undecided:

Hem seguit fins als Cortals on ens esperaven en Ramon i el GeSusH2O, fent de serenos, doncs Els Cortals era tencat..., hem platicat una estoneta i hem anat a petar a Ca la Marta de Sant Hilari, on la Mari, ens ha ensenyat el seu fil dental ( be, només l'hem vist els mes espavilats) :D

Un Bon esmorzar, tipus Els Cortals, be, amb un nou plat que ha demanat en Ricard, una truita de monjetes blanques... sort que jo era el Roadleader...:rolleyes2:...., despres dels cafés , diferents xupitos de Ratafia i Orujo, el preu ha estat en la nostra linea 9,00 Raimons$Dollars.

Al acabar, en GeSusH2O, cap a Sant feliu, tenia pressa per veure si podia arribar a la feina a temps, en Ramon a fer Geoccachings cap al Castell de Farners i la resta, Raimon, Ricard, Pere Gs, Siso i Jo mateix hem enfilat cap a Ossor.., be, la carretera entre mig humida i mig seca, i mitg bruta, total, que calia vigilar, encara que despres de sortir d'esmorzar, ja no pluvia gens... però "oju"... Hem enfilat cap a Mas LLunes desprès d'Ossor i Anglès i ens hem parat a Mas LLunes a fer el fesrvestar a un lloc que mira, no està malament, no recordo ara com es deia la cambrera, però prou simpàquita... com la Mari de Sant Hilari, no, tampoc l'hi hem vist el fil dental.....

En Raimon, ens ha convidat...., Gràcias primo..!

Allà hem rigut i xerrat una estona i cap a Estanyol i arribats al Perelló, uns a posar betzina, uns cap a casa i altres a netejar una mica la moto, que amb la pluja caiguda l'ha embrutit una mica.

Amb les quatre fotos que posará en Siso, hauràm fet la primera sortideta d'aquest prometedor 2014.

Gracies als asistents i feliç any nou 2014 i als que no heu pogut venir, que sapigueu que heu estat criticats...!

A10.

Molt bé PereDV per aquesta crònica parlada ... vull dir que llegint-la semblava que estiguessis parlant.

A l'esmorzar m'ho he passat molt bé.
Al final he pujat amb cotxe fins al castell, després de l'apat i els xupitos no convenia caminar massa.
Després he passejat pel parc de Sant Salvador i he fet els GC's, 9 en total ;)

Be dons despres de la xarrada del Pera poc mes, carretera un pel humida per las mariquitas, pero per los casi normals de conya, bon dia al final en Sol y tot, vale merci a tots per la companya y fins la propera, bons Reis a totom, A10.;)

Bona encetada d'any per alguns (altres van fer-ho el dia 1 molt d'hora molt d'hora ;) i tenen diploma :rolleyes2:).

En PereD. ho ha narrat molt bé, tant que ara entenc perquè després d'esmorzar no tenia ningú darrera :huh: :D.

:)

Vaja, veig que (alguns) heu superat amb èxit el nefast (per molts) 2.013, i us disposeu a acabar també el 2.014.

Us felicito, per la fita aconseguida, a tots.

Kike, no has pogut passar per sobre del 2.013 ?, Fa temps que no et veig. Si veus això (que segur que u veus) piula.

Jo, encara no he aconseguit dessempellegar-me per complert del 2.013, encara estic fent inventaris varis, càlculs diversos, i tràmits múltiples, pel tal de fer el traspàs complert. Es per això que demà no podreu gaudir de les meves atrevides traçades i originals piruetes. Una pena que, de ben segur, sabreu superar.

Bona nit.

Piu, Piu... :D Sí home, he passat per sobre del 2013 (que també haig de tancar) i espero passar per sobre d'alguns més...:) Ens veiem aviat.

Salut!!

Molt bé PereDV per aquesta crònica parlada ... vull dir que llegint-la semblava que estiguessis parlant.

A l'esmorzar m'ho he passat molt bé.
Al final he pujat amb cotxe fins al castell, després de l'apat i els xupitos no convenia caminar massa.
Després he passejat pel parc de Sant Salvador i he fet els GC's, 9 en total ;)

Gracies, les meves croniques son..., doncs aixó narratives...

Ra-mon, quants GC's portes ja en el teu haver..??

Uns altres que també han agafat una mica d'aigua:

https://plus.google.com/photos/118194762636310443975/albums/5965105066718823729

La idea era pujar a compartir esmorzar amb vosaltres, veníem via Arenys de Munt-Sant Celoni però ha començat a caure aigua i hem hagut de parar..

Ens veiem dijous ..!!

Pep

Collons Pep, quina colla de Butis.....!, veig que hi ha un infiltrat que porta una samarreta de LCN..., no recordo amb el seu nom ara mateix, pot ser RafaGs o així..?

Be, bona remullada i bona sortida.

Última edición:
Bona encetada d'any per alguns (altres van fer-ho el dia 1 molt d'hora molt d'hora ;) i tenen diploma :rolleyes2:).

En PereD. ho ha narrat molt bé, tant que ara entenc perquè després d'esmorzar no tenia ningú darrera :huh: :D.

:)

Capitci, Richi...? ;) :D

Algun any t'hi acompanyaré a al cap de Creus, però diplomes ja no hem calen mes....! :)

Collons Pep, quina colla de Butis.....!, veig que hi ha un infiltrat que porta una samarreta de LCN..., no recordo amb el seu nom ara mateix, pot ser RafaGs o així..?

Be, bona remullada i bona sortida.

Doncs no ho recordó, crec que es del maresme però no ho sé del cert..!!

Pel que va comentar es veu que es va apropar a LCN ja fa bastant de temps,, 2008-2009..

Fins Dijous..!!

Pep

...Be molt bonna la `primera del any ;)

RICARD NO PATEIXIS YA TE ENVIAREM UN DELS NOSTRES DE DIPLOMA:D:D
1207932860.jpg

..Siso gracias per las afotos ,y per la paciencia:)

..pedrin el infiltrat es en lluismr va venir a alguna de las primeras sortidas:cool2:

kike ..hola que ases neg estas perdido :tongue:

V,ssssssssssss

...Be molt bonna la `primera del any ;)

RICARD NO PATEIXIS YA TE ENVIAREM UN DELS NOSTRES DE DIPLOMA:D:D
1207932860.jpg

..Siso gracias per las afotos ,y per la paciencia:)

..pedrin el infiltrat es en lluismr va venir a alguna de las primeras sortidas:cool2:

kike ..hola que ases neg estas perdido :tongue:

V,ssssssssssss

EXACTE, Gràcies PereGS..!!

Pep

Pere Deauville i PereGs, soc l'infiltrat, Lluisrm de Tiana i Caldes de Malavella, vaig sorti amb vosaltres 5 o 6 veguedas al començament de La Cosa Nostra, per motius profesionals ho vaig deixar de fer-ho, a veura si aquets any coincidim en alguna sortida.

Pere Deauville i PereGs, soc l'infiltrat, Lluisrm de Tiana i Caldes de Malavella, vaig sorti amb vosaltres 5 o 6 veguedas al començament de La Cosa Nostra, per motius profesionals ho vaig deixar de fer-ho, a veura si aquets any coincidim en alguna sortida.

Eppps Lluis, salutacions i a veure si coincidim en alguna estona en alguna sortida neng..., doncs tampoc estem tant lluny, en Pep be tot sovint, però si en munteu una a mitg cami, serà mes fàcil trovar-nos.

Veig que conserves intacta la 1ª samarreta de LCN que varem fer i crec recordar ara que ja se que et dius de NICK LLUISRM, que hi surts també a la samarreta...;) i no queda descolorida ni a trets... mira que es bona ehhh..! ;)

Apa, bon any i fins aviat.

...complert el protocol de desnonament de la decoració nadalenca...s' acabat el Nadal i començan ...les Rebaixas !!!
...mi más ferviente enhorabuena a todos los supervivientes del amor familiar y los trigliceridos hormonados de las mesas ! ...
thanks.gif

Dons a mi un val per na a skia dema, que ting un dia de festa mes jajaja, feliz senmana companys y fins dijous, a10.;)

Hola, això de les rebaixes sempre m'ha tingut mosquejat! Se m'acaben els insults quan penso que una cosa que valia 100, fa pocs dies, ara la poden vendre per 30.

Què es pensen, que som idiotes? Ja ho sé ... és la rebequeria dels pobres :(

Bona notx ! ;)

K tal mak@s...se supone k este Jueves dia 9 se hace visita a "la oficina de medinya".. no??

En fin ya os seguire x el post haver k hay

saludos.y petons..

Aquest finde no moto. Dissabte família i diumenge aeroport.

Pel proper proposo quelcom, :)

MOlt bona aportació, Jesús.

Per fer memòria: Els Angelets de Sobrevia Restaurant - Balenyà

A mi em va millor el dissabte, però ningú no prohibeix fer-ho dissabte i també diumenge.

Jo a dissabte em dono per inscrit. I qui sap si també diumenge -estic de "interiors" fins el cap de munt- i tinc moltes ganes de descriure curves, que a fí es lo més normal. Ja sabeu, com vaig llegir en certa ocasió - crec que a en Perez Reverte-; "La linea recta está ausente de la naturaleza animal y se prodiga poco en la naturaleza en general -excepto cuando la ley de la gravedad tensa la cuerda de los ahorcados-.".

Anem a fer curves. Tots, giravoltant, cap Els Angelets de Sobrevía
2.jpg

4.jpg

Última edición:
Les llàgrimes em tenen copsat el cor, i la meva ànima vol morir.

Ha de ser tan i tan dolorós que tots, absolutament tots us hagueu quedat sense dits..., que, en veritat, en veritat, no se si mai aconseguiré sobreposar-me.

Bandarres.

No Chata, sense dits , no....jo, en el meu cas, sense moment per contestar....:embarassed:

La cosa esta complicada, per demà, la feina apreta i possiblement , tingui que salvaguardar els dits per treballar una estona, però ho decidiré mes tard, abans de marxar cap a casa...

Però caldria una proposta en ferm amb hora i lloc de sortida, Ruta , esmorzar no, doncs ja el tens... etc..., segurament que aixi, la gent que està sense dits, pot ser s'animarà a escriure i fins hi tot apuntar-se a la sortida o sortides de dema i/o diumenge...

Jo decidire despres..

Ep Xata! Dona-li records a n'en Jesús. Vindrà doncs és el proposant. Jo no puc!

Guapo ! :D

2013-10-25-3aLCNT_05.JPG

PROPOSTA PER DEMÀ DIA DISSABTE, 11 DIES DESPRES DE COMENÇAR L'ANY CLAU DEL 2014

Trobada a les 8:50 al costat de La Lluna (al costat, no pas dins)

Esmorzar: El Angelets de Sobrevía

Ruta guaï i molona per la zona

Fervestar o aperitiu (segins preferècies a ( ? )

Tornada a casa ( cada qui a la seva )

1 - DESPERTAFERRO
2 - L'HOME de NEGRE (si fa sol, tra-la-rà-la-rà)

Última edición:
Ostres, una sortida que prepareu cap als meus dominis i no puc venir, em sap molt de greu. :cry:
A veure si el cap de setmana vinent ...

Passeu-vos-ho molt bé !

Be, definitivament dema hauré d'emprà els meus dits per escriure damunt el teclat i el paper..no ho podre fer per donar gas i tocar els frens al darrera del home que va per l'esquerra i que va acompanyat d'un altre que vesteix de negre...:embarassed:

Intentare poder fer servir els meus dits el día despres, ai es que hi ha alguna proposta i si no fos el cas, ja la propasare jo..., pero el Nen Gesús, crec que volia sortir..

Dema hem sap molt greu Chata, pero no puc..:angry:

Atrás