LCN GIRONA...HIVERN,temps de carreteres glaçades i fred però també Sortim...!!!, com sempre..!!!

Be doncs, per aclamació popular presentaré en breu la proposta per la primera de l'any que està a punt de començar..., els que ho desitgin, estigueu atents..., la resta també...
 
HOLA NOI@S, COM JA US VAIG AMENAÇAR FA UNS DIES I DESPRES DE LA RESSACA DEL CAP D'ANY, ENCETEM EL PROGRAMA DE RUTES

DISSABTE DIA 4-01-2020- LA PRIMERA SORTIDA DEL 2020 LCN GIRONA

LLoc de Trobada i Sortida: Cutre Hotel de Medinyà a les 8,50 h ... AQUÍ

LLoc d'esmorzar: Restaurant el Cau de Vilajuiga a les 9,30 h... AQUÍ


Ruta. Aquesta:

la primera del 2020.jpg

Fesvestar: AL CALIU DE MEDINYÀ, QUAN ARRIBEM....! AQUÍ

ASSISTENTS

01-Pikiland
02-Pere Deauville
03-Raimon Deauville
04-Xibeca
05-Pep & Marta ( vindrán esmorzats i ... )
06-Joan Trias
07-Jhony Left
08-Jotrdi & Isa (dubte)
09-Ozepe ( sens dubte, no pot venir)
10-

APA..! JA DIREU...!

QUI VULGUI I PUGUI VENIR QUE HO DIGUI AMB TEMPS...!, per trucar al restaurant d'esmorçar , tancare llista divendres a la tarda, 18 hores.
 
Última edición:
Be nen@s, amb un dia excel.lent per anar en moto, hem consumat la Primera Lcnsortida del any 2020, una ruta espectacular, un esmorzr de collons i una companyia inmillorable...no es pot demanar res més... tot plegat ha culminat amb un bona fervestar i un bon dinar...

Fins la propera membres i #amicslcngirona.

Us penjo un reportatge fotogràfic que inmortalitza els moments d'avui.


l'esmorzar...!

IMG_9904.jpgIMG_9906.jpgIMG_9907.jpgIMG_9908.jpgIMG_9909.jpgIMG_9911.jpgIMG_9913.jpg
 
Última edición:
Un dia genial amics, ha estat una gran jornada en bona harmonia i companyia, una ruta i un dinar q te peeees...!!
Merci companys..!!
Pep i Marta
 
Un dia genial amics, ha estat una gran jornada en bona harmonia i companyia, una ruta i un dinar q te peeees...!!
Merci companys..!!
Pep i Marta

Doncs si!!!
Sol, bones rutes, bona companyia, .... què més es pot demanar!!??

fins la propera !!
?
 
Jo demà no moto, tinc feina a casa

Enviat des del meu GM1900 usant Tapatalk
 
Sembla que la fred espanta a alguns i al altres tenen compromisos...., no s'acaba el món, a la moto, l'amistat també es manifesta a la resta d'àmbits de la vida i els AMICS es trien, no s'imposen, L'hipocresía es mala consellera.

Fins la propera sortida noi@s...
 
Hola amics i simpatizants de LCNGIRONA,avui m'encarrego jo de la ruta del proper dissabte 8-2-2020:

Punt de trobada: Hostal del Rolls a Sils
Hora : 8,30 per fer cafè ràpid
Esmorzar : Hostal Coll de Condreu a Sant Esteve d'en Bas

Recorregut : Sils-Sta Coloma de Farners-Amer-Sant Feliu de Pallerols-Els Hostalets d'en Bas-Coll de Condreu(esmorzar)-Rupit-Roda Ter-C-25 fins Coll
de Ravell-Arbúcies-Sant Feliu de Buixalleu-Hostalric( fervestar a La Conna)

Asistents :

-Xibeca: ( baixa)
-Frontom
-Pikiland
-Pere Deauville


-PEP
 
Última edición por un moderador:
Arriba