LCN-Girona…JA SOM A LA PRIMAVERA i TAMBÉ SORTIM !!!

...una feliç tornada als vistgers setmanasanters !!!
438d754576041e6943469ebf5745accb.jpg
 
Be noi@s, el passat dissabte, la cosa nostra girona, i els companys butiriders, va acompanyar a una bona colla de companys de IBI, una petita localitat de (Alacant) encapçalats per en NICO,que estan complint l’objectiu de anar a tots els caps de la península, aquest any ha tocat el Cap de Creus.
Varem rebre l’encarrec d’ajudar-los a traves del butirider Jordi.
Aquest encarrec el vaig recepcionar jo, pero per un altre compromis, aquest dia, el 27/04/2019, l’hi vaig encolomar a nen Siset de LCN, que per les referencies que tinc,va ser el millor organitzador i anfitrion del cap de setmana.
Primer, recomanant, Hotels, despres buscant i triant llocs per sopar I dinar, aconseguir que l’oficina d’informació de Cadaques, amb el Secretari del Ajuntament, posessin un segell en un diploma que inmortalitzés la nova fita aconseguida per els companys de la localitat de IBI.

El divendres al vespre, varem rebrel’s En Siset, L’Estrella, Pikiland i jo mateix, sopant plegats al Rte
Si Tapas Lounge de Roses.

El dissabte a les 9,00 Am, al parking del parc Aqua Brava, va ser la trobada amb els amics de IBI, una bona colla de Butis, que varen poder acompanyar-nos y per suposat una representacio de membres de lcn, encapçalats per en Siset, Fontrom, Pep, JhonyLeft, Johnnyhy.
Fent Ruta fins a Cap de Creus, passant per dins de Cadaques, segells de protocols als diplomes, fotos, etc, tornada per Port Lligat, visitant la casa d’en Dalí, per enfilar la ruta programada cap Colera on varen fer el fervestar de rigor, per seguir refilant la costa nord fins a Banyuls Sur Mer, Coll de Banyuls per admirar les vinyes i les magnifiques vistes de la zona.
El dinar es va celebrar al Rte la Muga a Vilanova de la Muga, on els companys de Ibi, varen tenir un reconeixenent a lcngirona, especialment merescut per en Siset i els acompanyants.
Ens varen entregar un pergami que recull els objectius que es van assolint, una petaca d’acer inox, amb lcn gravat i una moneda que en una de les cares esta pulida i gravada la ruta d’aquell cap de setmana.
Be, el cert es que tot va anar perfecte i els amics visitants, varen quedar molt contents i satisfets de l’acollida rebuda.
Missió complerta, Gracies Siset, gracies Left, Fontrom, Johnnyhy, Pep i també al Butis.
Posare les fotos que arreplegui.
Fins la propera.
 
SORTIDA DISSABTE 4-05-2019

LLOC de trobada: rotonda europort. (Jo aniré directe al restaurant).

HORA de trobada: 9,00 hores

LLOC d'esmorzar: A LES 9,30 h. Restaurant Cala Bona ( Cala Sant Francesc ) Passeig Bitácora, 0, Blanes, Girona

RUTA: aquesta : https://goo.gl/maps/gdzXz5jywaYSzeU6A

ruta 2019-05-04.jpg

FERVESTAR: Can Cassoles, Llagostera.

ASSITENTS

-1. Pikiland
-2. Pere Deauville
-3. Joan Trias
-4. Jhonyleft
-5. Xibeca
-6
-7
-8
-9. Fontrom.
 
Última edición por un moderador:
Be, com quasi cada dissabte, avui també hem sortit, ha estat una sortida tranquila, esmorçar en un lloc idilic, a la vora del mar, un paisatge espectacular,la companyia, la millor d'avui, la teca.., bonissima un lloc per tenir en compte Rte. Cala Bona a la Cala de Sant Francesc entre Blanes i LLoret.

Les carreteres en bon estat , però massa gent circulant, feia un dia espectacular, molt ciclista, cotxes i les nostres motos.

En resum, una bona matinal gastrònomotera.

Gràcies Joan Fontrom per muntar-la.

Us deixo algun retrats que hem fet.

La Trobada...

IMG_7201.jpg QJVH1274.jpg

 
Última edición por un moderador:
Un bon mati a ritme tranquil, fins que hem tornat que no sé qué els hi ha donat als Joan’s que venien volant :confused::D

Un gran matí nois, un lloc molt bonic per esmorzar i una bona ruta, però el millor, la companyia

Fins la propera! :rolleyes:
 
Última edición por un moderador:
Última edición por un moderador:
Be amics, avui com us varem anunciar hem fet una Ruta-Esmorzar-Dinar d'agermanament amb els comanys de MOTOSUB, un verdader plaer comptar amb tans bons amics...
Una Ruta espectacular, un temps inmillorable, no fred ni calor, però el millor de tot la companyia, GRACIES MANDEL, per preparar aquesta diada, que tant hem gaudit.., us emplacem per una propera a la nostra banda.

Gràcies i fins la propera.


Us posem alguns retratos que hem rescatat...

IMG_7303.jpg IMG_7244.jpg IMG_7245.jpg IMG_7246.jpg IMG_7247.jpg IMG_7249.jpg IMG_7250.jpg IMG_7251.jpg
IMG_7252.jpg IMG_7253.jpg
 
Última edición:
A vegades dubto si sou “moteros” o una societat gastronomica. Quins paios!!!. Aixi m’agrada coi...que us cuideu que si nou ho feu vosaltres....
En veritat duem gasolina en les venes més que res per diluir una mica el colesterol, q que si no...

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Hola #amicslcn, aquest passat cap de setmana una representació de membres de de LCN Girona i alguns dels seus simpatitzants, vàrem anar a fer un volt cap al Delta de l'Ebre, una bona colla d'amics, rutes increïbles, tot i que l'anada i la tornada varen ser remullades, però ha pagat la pena, per els moments viscuts amb els millors companys i la bona gastronomia de la zona.., en breu us penjarem alguna foto més, ara us deixo un tastet...

AQKV0219.JPG AUID3728.JPG CSRK7406.JPG NLBI5996.JPG QUZA5040.JPG PKZN1887.JPG
 
Última edición:
Aquesta setmana treballem per la 9º Treffen, descansem una mica de la pallisa de la passada setmana, fins la propera...
 
Arriba