LCN-Girona...La Nostra Calçotada 2018 ! 11-03-2018

Be, noi@s, la majoria ja deu estar a casa desprès tenir un bon dia,Gràcies Joan Fontrom per muntar organitzar i liderar aquesta clàssica anual que es la Calçotada de LCN girona , hem gaudit d'un bon dia, d'una bona carretera, un bon tiberi a base de cebes cuites i carn a la brasa amb tot el que ho acompanyava, però el millor de tot, d'una bona companyia.

Lamentar les baixes forçades d'ultima hora, i les que ja sabiem, però ja vindran temps millors i esperem comptar amb vosaltres les properes.

Menció especial pel PARAVIRU, ens ha convidat al Fervestar A TOT@S a Sant Joan de les Abadeses. Moltes Gràcies en nom de tots..., Joaquim ( que no Masferrer) ets molt bona Gent....!!

Gràcies a tot@s els que heu pogut venir, fins la propera clàssica "LA ROMÀNTICA", que serà a càrrec de PIKILAND el proper dia 22/04/2018

BHAN1433.jpg IMG_0626.jpg IMG_0628.jpg IMG_0634.jpg IMG_0646.jpg IMG_0647.jpg IMG_0648.jpg IMG_0649.jpg
 
Última edición:
Dos més a casa.

Dia perfecte, amb el temps assoleiat, carreteres seques (excepte un petit tram) i bona companyia, tot això per descomptat contractat pel road-lider en funcions d'avui Joan Fontrom. Gràcies per el temps dedicat a montar la sortida i tot el que implica.

Benvingut en Quim Paraviru que ens ha acompanyat a la sortida d'avui i donar-li les gràcies per la convidada! Que avui erem una bona colla.

Una pena les baixes d'última hora per uns motius o uns altres, però hi han afers que tenen prioritat. Esperem que tot es sol·lucioni i pogueu assistir a la propera.

Fins la propera mainada!

;)
 
Ja a casa sans i estalvis (i pensions)...
Diada gran....magnífica ruta amb sol solet...paisatges genials de la terra nostrada, Massos de Peguera (vull dir de postal)...corrector!!! I finalment la impressionant calçotada....que alguns no hem tastat.....(No, en Jesús no te tota la culpa...!).....
Nomès ens queda tastar el fuet de les Abadesses...!!!!!!
Benvingut, Joaquim...i gràcies..!!!
 
A casa ja els dos, la ruta estupenda, felicitats per la ruta, Joan Fontrom, unes carreteres virades mooolt guapes i païssatges amb molt encant per rodar en moto !!!
Gràcies, Paraviru, per la convidada, un plaer l'haver-te conegut.
I com es diu per aquí, el millor la companyia de tots-es els qui heu vingut, i una abraçada i molta força als companys que per alguna raó o altre no ens han pogut acompanyar avui !!!

VVssssss !!!!!
 
Per cert, te collons la cosa....nomes tenia una pregunta a fer i m'he oblidat:

Lo de Fervestar, que ja en Joan em va explicar que era el Verd Mut, d'on ho heu tret?. Es un invent de lcn?. Expliqueu si us plau
 
Marc... com que tu no vens a fer-nos companyia...algú s'ha de menjar la teva part...!!! ( ça me semble marrant de t'écrire en catalan...!!! Mais c'est quand même une nouvelle expérience...!!!!....)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA..;
Em assegurar-los Sergi, que no parlen català i tu en dubte també. l'únic que puc fer en català, és menjar i gaudir de mi mateix la cuina català.faim20.gif
 
Gràcies a tots per fer que la Calçotada hagi estat un èxit, la ruta proposada no tenia cap secret, Pera va encertar en canviar el tram d'autovia que no agrada a ningú, a Sant Joan de les Abadesses vam estar molt ben atesos i Joaquim Paraviru va tenir el gran detall de pagar l'fesvertar que tan intrigat li tenia pel nom jajaja el dinar en general millor del que pensava però sent crític els calçots per al meu gust una mica crus i perdonar el mal entès a l'hora de pagar, van voler anar de llestos i els va sortir el tret per la culata ja que jo tenia la conversa de la contractacions gravada, salut.
 
Per cert, te collons la cosa....nomes tenia una pregunta a fer i m'he oblidat:

Lo de Fervestar, que ja en Joan em va explicar que era el Verd Mut, d'on ho heu tret?. Es un invent de lcn?. Expliqueu si us plau

Ferverstar és un "palabro" que ha acabat deformant el gran Ramon l'inventor de paraules del grup i que no crida ha ningú pel seu nom jajaja pel que tinc entès es la deformació d'on fem la cervesa "Fer la cervesa" donc fe que Ramon és un gran esportista i no es droga jajajaja.
 
Be, nen@s i nens, ja pràcticament està tot dit, només tornar a donar les gràcies a nen Joan Fronton per haver invertit temps en muntar-ho tot, va sortir molt be, sempre millorable, però com tu dius els calçots els hi mancava una mica de foc, però es varen deixar menjar, tot i que algun@s les cebes no els hi agraden, estava tot molt correcte i acceptable.

Gracies a nen Paraviru per la convidad al "Fervestar" que ara ja saps lo que es..., a veure si ve algún altre de nou i repetim fervestar per la patilla ...;)

Gràcies als retratistes que també ha col.laborat amb inmortalizar moments.

Lamentar les baixes d'ultima hora i les ja sabudes, esperem que a la propera s'aliniín els astres i pugueu venir tot@s.

Gracies i fins la propera.
 
Arriba